Share
 
Comments

وزیر اعظم نریندر مودی نے آج ہماچل پردیش کے دھرم شالہ میں ایک عظیم الشان جلسہ ٔعام سے خطاب کیا۔ ’جن آبھار ریلی‘ کے عنوان سے اس ریلی کا اہتمام ہماچل پردیش کی بی جے پی حکومت کے دور اقتدار کا ایک سال مکمل ہونے کے موقع پر کیا گیا ہے۔

اس زبردست عوامی جلسے سے خطاب کے دوران وزیر اعظم نے ریاست کے مختلف امور پرتفصیل سے روشنی ڈالی اور گذشتہ ایک برس کے دوران ریاست کی بی جے پی حکومت کی کامیابیوں کا تفصیل سے تذکرہ کیا۔ وزیر اعظم نے ماضی میں دیوبھومی اور ویر بھومی کی حیثیت رکھنے والی ریاست ہماچل پردیش کی یاد دلاتے ہوئے کہا کہ اس طرح ریاست کی اہمیت پورے ملک کے لئے انتہائی مسلم ہے۔ وزیر اعظم نے ریاست کے وزیر اعلیٰ جناب جے رام ٹھاکر کی ستائش کرتے ہوئے کہا کہ جناب جے رام ٹھاکر پچھلے ایک برس سے ریاست کے عوام کی فلاح کے لئے ان تھک محنتیں کر رہے ہیں۔ وزیر اعظم نے امید ظاہر کی کہ ان کی یہ کوششیں مستقبل میں بھی جاری رہیں گی۔

ریاست کی بی جے پی سرکار کے ذریعہ شروع کیے جانے والے مسلسل پیش رفت اور ترقی کے منصوبوں کو بیان کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ، ’’ہم اگلی نسل کے لوگوں کے لئے عوامی ڈھانچہ جاتی سہولیات کی تعمیر و ترقی پر اپنی توجہ مرکوز کر رہے ہیں، خواہ وہ شاہراہوں کی تعمیر کے منصوبے ہوں یا بجلی پیدا کرنے کے منصوبے۔ ان میں سے متعدد منصوبے ہماچل پردیش میں آج بھی جاری ہیں۔

علاوہ ازیں، وزیر اعظم نے مرکز اور ریاست کی بی جے پی حکومت کے ذریعہ کی جانے والی کوششوں اور اقدامات کے نتیجے میں سیاحت کو حاصل ہونے والے فروغ کا تذکرہ کیا۔ اس سلسلے میں انہوں نے گذشتہ چار برسوں کے دوران منظور شدہ ہوٹلوں کی تعمیر میں زبردست اضافے کا تذکرہ کرتے ہوئے بتایا کہ 2013 میں ان ہوٹلو ں کی تعداد 1,200 تھی جو اب 2018 میں بڑھ کر 1,800 ہوگئی ہے۔ اس طرح ریاست میں سیاحت کے پھلنے پھولنے کے لاتعداد مواقع فراہم ہوئے ہیں۔

 

 

 

 

 

Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
All citizens will get digital health ID: PM Modi

Media Coverage

All citizens will get digital health ID: PM Modi
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM expresses happiness over Shri S. Selvaganabathy for being elected to Rajya Sabha
September 28, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed happiness over Shri S. Selvaganabathy for being elected to the Rajya Sabha from Puducherry.

In a tweet, the Prime Minister said;

"It is a matter of immense pride for every BJP Karyakarta that our Party has got it’s first ever Rajya Sabha MP from Puducherry in Shri S. Selvaganabathy Ji. The trust placed in us by the people of Puducherry is humbling. We will keep working for Puducherry’s progress."