" وزیراعظم کےدفتر کو خدمت کا ادارہ اور عوام کا وزیراعظم کادفتر بننا چاہئے"
"پوری قوم کو اس ٹیم پر بھروسہ ہے"
" ہم وکست بھارت 2047 کے ارادے کے ساتھ ایک ساتھ مل کر ’ قوم پہلے‘ کا ہدف حاصل کریں گے"
"ہمیں قوم کو ان بلندیوں تک لے جانا چاہیے جو کسی اور قوم نے حاصل نہیں کی"
"ان انتخابات نے سرکاری ملازمین کی کوششوں پر منظوری کی مہر لگائی ہے"

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج وزیر اعظم کے دفتر کا چارج سنبھال لیا ہے۔ وزیر اعظم کے دفتر کے افسران اور عملے سے خطاب کرتے ہوئے جناب مودی نے زور دے کر کہا کہ شروع سے ہی وزیر اعظم کے  دفتر  کو خدمت کا ادارہ اور عوام کا وزیر اعظم کا دفتر  بنانے کی کوشش رہی ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ "ہم نے وزیر اعظم کے دفتر  کو ایک محرک  ایجنٹ کے طور پر تیار کرنے کی کوشش کی ہے جو نئی توانائی اور تحریک کا ذریعہ بنتا ہے"۔

 

وزیر اعظم مودی نے کہا کہ حکومت کا مطلب طاقت، لگن اور عزم کی نئی توانائی ہے اور اس اعتماد کا اظہار کیا کہ پی ایم او لگن کے ساتھ لوگوں کی خدمت کرنے کے لیے تیار ہے۔ انہوں نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ یہ اکیلے مودی نہیں ہیں جو  حکومت چلاتے ہیں بلکہ ہزاروں ذہن اکٹھے ہوتے ہیں اور ذمہ داریاں نبھاتے ہیں اور اس کے نتیجے میں شہری ہی اس کی صلاحیتوں کی عظمت کے گواہ بنتے ہیں۔

جناب مودی نے اس بات پر زور دیا کہ جو لوگ ان کی ٹیم سے تعلق رکھتے ہیں ان کے پاس وقت کی کوئی پابندی، سوچ کی حد یا کوشش کے لیے کوئی  متعین معیار نہیں ہوتا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ "پوری قوم کو اس ٹیم پر بھروسہ ہے"۔

 

وزیر اعظم نے اس کو  ان لوگوں کے شکریہ ادا کرنے کے موقع کے طور پر لیا جو ان کی ٹیم کا حصہ رہے ہیں اور ان لوگوں کو بھی تلقین  کی جو اگلے 5 سالوں کے لئے وکست بھارت کے سفر میں شامل ہونا اور اس کا حصہ بننا اور خود کو قوم کی تعمیر کے لئے وقف کرنا چاہتے ہیں ۔ وزیر اعظم نے کہا کہ "ایک ساتھ مل کر، ہم وکست  بھارت 2047 کے  ارادے کے ساتھ 'نیشن فرسٹ' کے ہدف کو حاصل کریں گے۔ انہوں نے اس بات کا بھی اعادہ کیا کہ ان کا ہر لمحہ قوم کا ہے۔

 

وزیر اعظم مودی نے وضاحت کی کہ خواہش اور استحکام کا امتزاج عزم پیدا کرتا ہے جب کہ کامیابی اس وقت حاصل ہوتی ہے جب عزم  کی تکمیل سخت محنت سے ہو۔ انہوں نے مزید کہا کہ اگر کسی کی خواہش مستحکم ہو تو یہ قرارداد کی شکل اختیار کر لیتی ہے جب کہ وہ  خواہش جو مسلسل نئی شکل اختیار کرتی ہے وہ محض ایک لہر ہے۔

وزیراعظم نے قوم کو نئی بلندیوں پر لے جانے کی خواہش کا اظہار کیا اور اپنی ٹیم کو مستقبل میں گزشتہ 10 سالوں سے کیے گئے کام کو بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے عالمی معیار کو توڑنے   کی تلقین کی۔ جناب مودی نے کہا کہ ’’ہمیں قوم کو ان بلندیوں تک لے جانا چاہیے جو کسی اور قوم نے حاصل نہیں کی‘‘۔

وزیر اعظم  مودی نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ کامیابی کی شرائط سوچ کی وضاحت، عمل میں یقین   اور عمل کرنے کا کردار ہیں۔ انہوں نے مزید کہا  کہ "اگر ہمارے پاس یہ تین چیزیں ہیں، تو مجھے یقین ہے کہ ناکامی کا سامنا نہیں  کرنا پڑے گا " ۔

 

وزیر اعظم نے حکومت ہند کے ملازمین کو اس کا سہرا دیا جنہوں نے اپنے آپ کو ایک وژن کے لیے وقف کیا اور کہا کہ وہ حکومت کی کامیابیوں میں  ان کا بہت زیادہ حصہ ہے ۔ وزیر اعظم  مودی نے کہا "ان انتخابات نے سرکاری ملازمین کی کوششوں پر منظوری کی مہر لگائی ہے"۔ انہوں نے ٹیم کو نئے آئیڈیاز تیار کرنے اور کئے جا رہے کام کے پیمانے کو بڑھانے کی ترغیب دی۔ وزیراعظم نے اپنی توانائی کے راز پر روشنی ڈالتے ہوئے خطاب کا اختتام کیا اور کہا کہ ایک  کامیاب انسان وہ ہے جو اپنے اندر موجود طالب علم کو زندہ رکھتا ہے۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
PM Modi Crosses 100 Million Followers On X, Becomes Most Followed World Leader

Media Coverage

PM Modi Crosses 100 Million Followers On X, Becomes Most Followed World Leader
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Chief Minister of Meghalaya meets Prime Minister
July 15, 2024

The Chief Minister of Meghalaya, Shri Conrad K Sangma met Prime Minister, Shri Narendra Modi today in New Delhi.

The Prime Minister’s Office said in a X post;

“Chief Minister of Meghalaya, Shri @SangmaConrad, met Prime Minister @narendramodi. @CMO_Meghalaya”