Share
 
Comments
Work is on for developing 21st century attractions in Delhi: PM

نئی دہلی،28؍دسمبر، وزیراعظم جناب نریندر مودی نے آج کہا ہے کہ ملک کا  ہر چھوٹ یا بڑا شہر  ہندوستان کی معیشت کا  ایک  ہب بننے جا رہا ہے۔ دہلی کو ، جو قومی راجدھانی ہے، اکیسویں صدی کی  شان وشوکت  کی حیثیت سے عکاسی کرنی چاہئے اور ہندوستان دنیا میں اپنی  موجودگی کا احساسا کرا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ  اس پرانے شہر کی  جدید کاری کے لئے بہت سی کوششیں کی جارہی ہیں۔ وزیراعظم ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پہلی ڈرائیور  کے بغیر  میٹرو  آپریشن  کا افتتاح کرنے اور دہلی  کے  ایئر  پورٹ ایکسپریس لائن کے لئے نیشنل کامن  موبیلٹی  کارڈ  کی توسیع  کو لانچ  کرنے کے بعد اظہار خیال کر رہے تھے۔

جناب مودی نے کہا کہ حکومت نے  ٹیکس میں  چھوٹ دے کر  الیکٹر ک موبیلٹی کو ترغیب دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ راجدھانی کے پرانے بنیادی ڈھانچے کو  جدید ٹیکنالوجی پر مبنی  بنیادی ڈھانچے میں  تبدیل کیا جا رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ  سینکڑوں  کالونیوں کو  ریگلورائز کے ذریعے جھگی بستی میں رہنے والے لوگوں کے لئے  بہتر زندگی کے حالات  پیدا کئے جارہے ہیں اور  پرانی سرکاری عمارتوں کو ماحول دوست جدید ڈھانچے میں تبدیل کیا جا رہا ہے۔

وزیراعظم نے  زور دیتے ہوئے کہا کہ دہلی  ایک پرانا سیاحتی  مقام ہے اور اس شہر میں 21 ویں صدی کی کشش کو فروغ دینے کے لئے کام جاری ہے۔ دہلی  بین الاقوامی  کانفرنس، بین الاقوامی نمائش اور بین الاقوامی  کاروباری  سیاحت کا  ایک پسندیدہ مقام بن رہا ہے۔ ملک کا سب سے بڑا  مرکز  راجدھانی کے دوارکا علاقے میں تعمیر کیا جا رہا ہے، اسی طرح ایک بہت بڑے بھارت وندنا پارک کے ساتھ نئی  پارلیمنٹ کی عمارت کے لئے کام شروع ہوگیا ہے۔ یہ نہ صرف  دہلی کے ہزاروں لوگوں کو  روز گار فراہم کرے گا بلکہ شہر کا  چہرہ بھی بدل کر رکھ دے گا۔

 پہلی بار ڈرائیور کے بغیر میٹرو آپریشن اور  دہلی میٹرو کی ایئر پورٹ ایکسپریس لائن کے لئے  نیشنل کامن موبیلٹی کارڈ کی توسیع  کا آغاز کرنے کے موقع پر  راجدھانی کے شہریوں کو مبارک باد دیتے ہوئے وزیراعظم نریندر مودی نے کہا کہ دہلی  130 کروڑ  سے زیادہ لوگوں کی ایک بڑی معاشی اور  اسٹریٹجک قوت ہے اور  اس کی  شان وشوکت  ظاہر ہونی چاہئے۔

بھارتی اولمپئنس کی حوصلہ افزائی کریں۔ #Cheers4India
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
'Foreign investment in India at historic high, streak to continue': Piyush Goyal

Media Coverage

'Foreign investment in India at historic high, streak to continue': Piyush Goyal
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 25 جولائی 2021
July 25, 2021
Share
 
Comments

PM Narendra Modi’s Mann Ki Baat strikes a chord with the nation

India is on the move and growing everyday under the leadership of Modi Govt