راجستھان ایک ایسی ریاست ہے جس کے پاس ماضی کا ورثہ، حال کی طاقت اور مستقبل کے امکانات موجود ہیں
راجستھان کی ترقی حکومت ہند کی بہت بڑی ترجیح ہے
راجستھان کی تاریخ ہمیں سکھاتی ہے کہ ہمیں بہادری، شان اور ترقی کے ساتھ آگے بڑھنا چاہیے
جو علاقے اور طبقے ماضی میں پسماندہ رہ گئے آج ان کی ترقی ملک کی اولین ترجیح ہے

اسٹیج پر موجود تمام معزز خواتین و حضرات!

آج ہمارے ہر دلعزیز باپو اور لال بہادر شاستری جی کا یوم پیدائش ہے، جو ہم سب کے لیے تحریک کا ذریعہ ہیں۔ کل یکم اکتوبر کو راجستھان سمیت پورے ملک میں صفائی کے حوالے سے ایک بڑا پروگرام منعقد کیا گیا ہے۔ میں صفائی مہم کو ایک عوامی تحریک بنانے کے لیے تمام ہم وطنوں کا شکریہ ادا کرتا ہوں۔

ساتھیوں،

باپو صفائی، خود انحصاری اور ہمہ گیر ترقی کے بہت خواہش مند تھے۔ گزشتہ 9 سالوں میں ملک نے باپو کی ان اقدار کو بہت بڑھایا ہے۔ اس کی عکاسی ان 7,200 کروڑ روپے کے منصوبوں سے بھی ہوتی ہے جو آج چتوڑ گڑھ میں شروع کیے گئے ہیں۔

ساتھیوں،

گیس پر مبنی معیشت کی بنیاد کو مضبوط بنانے کے لیے ملک میں گیس پائپ لائن نیٹ ورک بچھانے کی بے مثال مہم جاری ہے۔ مہسانہ سے بھٹنڈا تک بھی گیس پائپ لائن بچھائی جا رہی ہے۔ اس پائپ لائن کے پالی-ہنومان گڑھ سیکشن کا آج افتتاح کیا گیا ہے۔ اس سے راجستھان میں صنعت کو وسعت ملے گی اور ہزاروں نئی ​​ملازمتیں پیدا ہوں گی۔ اس سے ہماری بہنوں کے کچن میں سستی پائپ گیس فراہم کرنے کی مہم میں بھی تیزی آئے گی۔

 

ساتھیوں،

آج یہاں ریلوے اور سڑکوں سے متعلق اہم منصوبوں کا افتتاح بھی کیا گیا ہے۔ ان تمام سہولیات سے میواڑ کے لوگوں کی زندگی آسان ہو جائے گی۔ یہاں روزگار کے نئے مواقع پیدا ہوں گے۔ آئی آئی آئی ٹی کے نئے کیمپس کی تعمیر کوٹا کی شناخت کو تعلیمی مرکز کے طور پر مزید مضبوط کرے گی۔

ساتھیوں،

راجستھان ایک ایسی ریاست ہے جس کے پاس ماضی کا ورثہ، حال کی صلاحیت اور مستقبل کے امکانات بھی ہیں۔ راجستھان کی یہ قوت ملک کی طاقت میں بھی اضافہ کرتی ہے۔ اب یہاں ناتھ دوار ٹورسٹ انٹرپریٹیشن اینڈ کلچرل سینٹر کا افتتاح کیا گیا ہے۔ یہ جے پور میں گووند دیو جی مندر، سیکر میں کھٹو شیام مندر اور راج سمند میں ناتھ دوار کے سیاحتی سرکٹ کا حصہ ہے۔ اس سے راجستھان کا فخر بھی بڑھے گا اور سیاحت کی صنعت کو بھی کافی فائدہ پہنچے گا۔

ساتھیوں،

چتوڑ گڑھ کے قریب بھگوان کرشن کے لیے وقف ’سانولیہ سیٹھ‘ مندر بھی ہم سب کے لیے یقین کا مرکز ہے۔ ہر سال لاکھوں کی تعداد میں عقیدت مند ’ساونلیہ سیٹھ‘ جی کے درشن کرنے آتے ہیں۔ اس مندر کو تاجروں میں بھی خاص اہمیت حاصل ہے۔ حکومت ہند نے سودیش درشن اسکیم کے تحت سانولیہ جی کے مندر میں جدید سہولیات شامل کرنے کا کام کیا ہے۔ کروڑوں روپے خرچ کر کے یہاں واٹر لیزر شو، ٹورسٹ سہولت سنٹر، ایمفی تھیٹر، کیفے ٹیریا جیسی کئی سہولیات تعمیر کی گئی ہیں۔ مجھے یقین ہے کہ اس سے سانولیہ سیٹھ کے عقیدت مندوں کی سہولت میں مزید اضافہ ہوگا۔

 

ساتھیوں،

راجستھان کی ترقی حکومت ہند کی بہت بڑی ترجیح ہے۔ ہم نے راجستھان میں ایکسپریس وے، ہائی وے اور ریلوے جیسے جدید انفراسٹرکچر پر بہت زیادہ توجہ مرکوز کی ہے۔ دہلی-ممبئی ایکسپریس وے ہو، یا امرتسر-جام نگر ایکسپریس وے، یہ راجستھان میں لاجسٹکس سے متعلق شعبے کو نئی طاقت دینے والے ہیں۔ ابھی کچھ دن پہلے اودے پور-جے پور وندے بھارت ٹرین بھی شروع ہوئی ہے۔ راجستھان کی ریاست بھارت مالا پروجیکٹ کے سب سے زیادہ مستفیدین میں سے بھی ایک ہے۔

ساتھیوں،

راجستھان کی تاریخ ہمیں سکھاتی ہے کہ ہمیں بہادری، شان اور ترقی کے ساتھ مل کر آگے بڑھنا چاہیے۔ آج کا ہندوستان بھی اسی عزم کے ساتھ آگے بڑھ رہا ہے۔ سب کی کوششوں سے ہم ایک ترقی یافتہ ہندوستان کی تعمیر میں لگے ہوئے ہیں۔ جو علاقے اور طبقے ماضی میں پسماندہ اور پیچھے رہ گئے تھے، آج ان کی ترقی ملک کی اولین ترجیح ہے۔ اس لیے ملک میں گزشتہ 5 سالوں سے اسپیریشنل ڈسٹرکٹ پروگرام کامیابی سے چل رہا ہے۔ میواڑ اور راجستھان کے کئی اضلاع کو بھی اس مہم کے تحت تیار کیا جا رہا ہے۔

 

آنے والے وقت میں اس مہم کے تحت راجستھان کے کئی بلاکس کو بھی تیار کیا جائے گا۔ پسماندہ افراد کو ترجیح دینے کے اس عزم کے ساتھ مرکزی حکومت نے وائبرنٹ ولیج پروگرام بھی شروع کیا ہے۔ جن سرحدی دیہات کو اتنے سالوں تک آخری گاؤں سمجھا جاتا تھا، اب ہم انہیں پہلا گاؤں سمجھ کر ان کی ترقی کر رہے ہیں۔ راجستھان کے درجنوں سرحدی دیہاتوں کو اس سے بہت فائدہ پہنچنے کا یقین ہے۔ اس امید کے ساتھ کہ راجستھان کی ترقی کے لیے ہماری قراردادیں جلد پوری ہوں، میں میواڑ کے لوگوں کو نئے منصوبوں کے لیے مبارک باد دیتا ہوں۔

آپ سب کا بہت بہت شکریہ۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
EPFO Payroll data shows surge in youth employment; 15.48 lakh net members added in February 2024

Media Coverage

EPFO Payroll data shows surge in youth employment; 15.48 lakh net members added in February 2024
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 21 اپریل 2024
April 21, 2024

Citizens Celebrate India’s Multi-Sectoral Progress With the Modi Government