Share
 
Comments
40 کروڑ سے زائد افراد ٹیکہ لگواکر کووِڈ۔19 کے خلاف نبردآزمائی میں باہوبلی بن چکے ہیں: وزیر اعظم
ہم وبائی مرض کے تعلق سے پارلیمنٹ میں بارآور اور صحت مند بحث و مباحثے کا خیر مقدم کرتے ہیں: وزیر اعظم مودی
40 کروڑ سے زائد افراد ٹیکہ لگواکر کووِڈ۔19 کے خلاف نبردآزمائی میں باہوبلی بن چکے ہیں: وزیر اعظم
40 کروڑ سے زائد افراد ٹیکہ لگواکر کووِڈ۔19 کے خلاف نبردآزمائی میں باہوبلی بن چکے ہیں: وزیر اعظم

نئی دہلی،19؍جولائی: ساتھیوں ، آپ تمام ہی حضرات کو خوش آمدید، مجھے امید ہے کہ آپ سب نے ویکسین کی کم از کم ایک خوراک لے لی ہوگی۔ لیکن اس کے باوجود، میری آپ سب دوستوں سے بھی گزارش ہے ، ایوان کے بھی تمام ساتھیوں سےدرخواست کرتا ہوں کہ وہ کورونا کے تمام تر پروٹوکالز پرعمل کرنے میں اپنا بھرپورتعاون کریں۔ اب یہ ویکسین بازوؤں پر لگائی جاتی ہے،اور جب یہ ویکسین بازوؤں پرلگائی جاتی ہے تو ہر کوئی باہوبلی بن جاتا ہے۔ اور کورونا کے خلاف لڑنے کے لئے باہوبلی بننے کا واحد راستہ اپنے بازوؤں پر ٹیکہ لگاناہے۔

اب تک 40 کروڑ سے زیادہ لوگ کورونا کے خلاف جنگ میں باہوبلی بن چکے ہیں۔ یہ کام انتہائی تیز رفتاری سے آگے بڑھایا جارہا ہے۔ یہ وبائی بیماری ہے اور ایک ایسی وبا ہے جس نے پوری دنیا کو اپنی زد میں لےرکھا ہے، پوری انسانیت کو اپنی زدمیں لےلیا ہے۔ اور اسی وجہ سے ہم چاہتے ہیں کہ اس وبائی بیماری کے بارے میں پارلیمنٹ میں بامعنی اور نتیجہ خیز گفتگو ہونی چاہئے، ترجیحات کی بنیاد پر اس سے متعلق مباحثے ہونے چاہیےاور تمام تر عملی تجاویز یہاں موجود سارےمعزز ممبران پارلیمنٹ کے ذریعہ پیش کی جانی چاہئے تاکہ اس تعلق سے بہت ساری نئی چیزیں سامنے  آسکیں۔ وبائی امراض کے خلاف جدید طرز کی سوچ سامنے آسکے ،اگر کچھ کوتاہیاں رہ گئی ہیں، تو انہیں بھی درست کیا جا سکتا ہے اور اس لڑائی میں سب ساتھ مل کر آگے  بڑھ سکتے ہیں۔

میں نے ایوان کےتمام لیڈروں سے بھی درخواست کی ہے کہ اگر وہ کل شام کو وقت نکالیں تو میں ان کو بھی وبائی امراض سے متعلق تمام تفصیلات و معلومات فراہم کرانا چاہتا ہوں۔ ہم ایوان کے تمام رہنماؤں سے ایوان کے ساتھ ساتھ ایوان کے باہر بھی تبادلہ خیال کرنا چاہتے ہیں کیونکہ میں مستقل طور پر وزرائے اعلی سے ملتا رہتا ہوں۔ ہر طرح کے بحث و مباحثے اور طرح طرح کے تبادلہ خیال مختلف فورمز پر ہورہے ہیں۔ لہذا میں فلور لیڈروں سے اپیل کرتا ہوں کہ اگرایوان کی کاروائی  چل رہی ہے تو پھر میسرسہولتوں سے فائدہ اٹھائیں، ایک دوسرے کے روبرو ہوں اور سب ساتھ مل کر بات چیت کریں گے۔

دوستوں،  ایوان کی کاروائی نتیجہ خیز ہونی چاہئے، بامعنی اور مثبت مباحثےکے لئے وقف ہونا چاہیے، حکومت ان تمام سوالوں کے جوابات دینے کے لئے پوری طرح تیار ہے جو ملک کے عوام چاہتے ہیں۔ میں نے تمام معزز اراکین پارلیمان، تمام سیاسی جماعتوں سے گزارش کروں گا کہ وہ تیزوتندسوالات پوچھیں، مشکل سوالات پوچھیں لیکن حکومت کو پرسکون ماحول میں جواب دینے کا موقع بھی دیں۔ کیوں کہ عوام کے سامنےسچائی کے پہنچنے سے جمہوریت کو بھی تقویت ملتی ہے، عوام کا اعتماد بھی بڑھتا ہے اور ملک کی ترقی کی رفتار بھی تیز ہوتی ہے۔

دوستوں، اس سیشن میں اندر کے انتظامات پہلے کی طرح نہیں ہیں، ہم میں کا ہر فرد ساتھ بیٹھ کر کام کرنے والاہے کیونکہ تقریباً ہر ایک کو ویکسین لگادی گئی ہے۔ میں ایک بار پھر آپ تمام ساتھیوں  کا بہت شکریہ ادا کرتا ہوں اور آپ سے گزارش کرتا ہوں کہ اپنا خیال رکھیں۔ اور آئیے ہم سب ملک کی امیدوں اور امنگوں کو پورا کرنے کے لئے مل کر کام کریں۔

 

بہت بہت شکریہ ساتھیوں!

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Whom did PM Modi call on his birthday? Know why the person on the call said,

Media Coverage

Whom did PM Modi call on his birthday? Know why the person on the call said, "You still haven't changed"
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 17 اگست 2021سوشل میڈیا کارنر، 19 اگست 2021
September 19, 2021
Share
 
Comments

Citizens along with PM Narendra Modi expressed their gratitude towards selfless contribution made by medical fraternity in fighting COVID 19

India’s recovery looks brighter during these unprecedented times under PM Modi's leadership –