Share
 
Comments

نئیدہلی، یکم  نومبر2019،      وزیراعظم جناب نریندر مودی نے کہا ہے کہ ہندوستان اور جرمنی کے درمیان تعلقات،  جمہوریت اور قانون کی بالا دستی میں ٹھوس یقین کی بنیادی  پر قائم ہیں ۔

وزیراعظم وفاقی جمہوریہ جرمنی کی چانسلر ڈاکٹر انجلا مرکل کے ساتھ ہند۔ جرمنی مشترکہ اعلامیہ  جاری کئے جانے کے موقع پر بول رہے تھے۔ انہوں نے دونوں ملکوں کے درمیان بین سرکاری مشاورت کی ستائش کرتے ہوئے کہا کہ یہ ایک ایسا منفرد نظام ہے جس نے  ہندوستان اور جرمنی کے درمیان نئی اور تجدید ٹکنالوجی  ای۔ موبیلیٹی ، فیول سیل ٹکنالوجی، اسمارٹ سٹیز، انلینڈ واٹر ویز، ساحلی انتظام و انصرام ، دریاؤں کی صفائی اور ماحولیات کے تحفظ جیسے اہم میدانوں میں ہند اور جرمنی کے درمیان  باہمی مراسم  کو مزید مضبوط بنانے میں معاونت کی ہے۔

وزیراعظم موصوف نے جرمنی کی چانسلر ڈاکٹر انجلا مرکل  اور جرمنی کے وفد کی ہندوستان میں آمد پر ان کا خیرمقدم کرتے ہوئے کہا کہ  محترمہ چانسلر مرکل  نے ہند۔ جرمنی کلیدی تعلقات کو مستحکم بنانے میں نمایاں کردار ادا کیا ہے۔

وزیراعظم نے اپنے بیان میں مزید کہا کہ ہندوستان  ایکسپورٹ کنٹرول ریجیم اور دیگر اداروں میں ہندوستان کی حمایت کے لئے  جرمنی کا انتہائی ممنون ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان اور جرمنی دونوں ممالک  اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل ا ور دیگر اداروں میں اصلاحات کے لئے باہمی تعاون جاری رکھیں گے۔

Click here to read full text speech

عطیات
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Landmark day for India: PM Modi on passage of Citizenship Amendment Bill

Media Coverage

Landmark day for India: PM Modi on passage of Citizenship Amendment Bill
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر،12 دسمبر 2019
December 12, 2019
Share
 
Comments

Nation voices its support for the Citizenship (Amendment) Bill, 2019 as both houses of the Parliament pass the Bill

India is transforming under the Modi Govt.