Share
 
Comments

وزیراعظم جناب نریندر مودی نے آج کچھ دیر پہلے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ 16 ویں مشرقی  ایشیا چوٹی کانفرنس میں شرکت کی۔اس 16 ویں مشرقی ایشیا چو ٹی کانفرنس کی میزبانی ایسٹ ایشیا سمٹ اور آسیان کے صدر کی حیثیت سے  برونائی نے کی تھی۔اس چوٹی کانفرنس میں آسیان کے رکن ممالک کے رہنماؤں نے حصہ لیا۔اس کے علاوہ  مشرقی ایشیا چوٹی کانفرنس میں شرکت کرنے والے ممالک میں آسٹریلیا، چین، جاپان، جنوبی کوریا، روس، امریکہ اور ہندوستان شامل ہیں۔  ہندوستان مشرقی  ایشیائی چوٹی کانفرنس کا ایک سرگرم شریک رہا ہے۔ وزیراعظم کی یہ ساتویں مشرقی ایشیا چوٹی کانفرنس میں شرکت تھی۔

چوٹی کانفرنس میں اپنے خیالات کااظہار کرتے ہوئے،وزیراعظم نے  ہند- بحرالکاہل خطے میں سربراہان مملکت کی قیادت میں  کام کرنے والی مشرقی ایشیا چوٹی کانفرنس کی اہمیت کی مزیدتوثیق کی، جس کا مقصد اہم منصوبہ جاتی امور پر تبادلہ خیال کرنے کے لئے ملکوں کو ایک ساتھ لانا ہے۔ وزیراعظم نے ویکسین اور طبی سازوسامان کی فراہمی کے ذریعہ کووڈ -19 عالمی وبا کا مقابلہ کرنے کے لئے ہندوستان کی طرف سے کئے جانے والے اقدامات پر روشنی ڈالی۔وزیراعظم نے عالمی وبا کے بعد کی بحالی اور ایک لچک دار عالمی ویلیو چین کو یقینی بنانے کے سلسلے میں آتم نربھر بھارت مہم کے بارے میں بھی گفتگو کی۔انہوں نے معیشت، ماحولیات اور موسمی تبدیلیوں کے حوالے سے پائیدار طرز زندگی کے درمیان بہتر توازن قائم کرنے کی ضرورت پر زور دیا۔

16 ویں مشرقی ایشیا چوٹی کانفرنس میں  اہم علاقائی اورعالمی امور پر تبادلہ خیال کیا گیا جن میں ہند-بحرالکاہل، جنوبی بحیرۂ چین،  یو این سی ایل او ایس، دہشت گردی اور کوریائی جزیرہ نما اور میانمار میں صورتحال شامل ہیں۔وزیراعظم نے ہند- بحر الکاہل خطے میں آسیان کی مرکزیت کو مزید واضح کیا اورآسیان آؤٹ لک آن انڈوپیسفک (اے او آئی پی) اور  ہندوستان کے انڈوپیسفک اوشن انیشیٹو (آئی پی او آئی) کے درمیان اتحاد عمل پر بھی روشنی ڈالی۔

مشرق ایشیا چوٹی کانفرنس کے رہنماؤں نے  دماغی صحت، سیاحت کے ذریعہ اقتصادی بحالی کے موضوع پرتین اعلانات کو منظوری دی، جنہیں ہندوستان نے مشترکہ طور پر اسپانسر کیا تھا۔مجموعی طور پر اس کانفرنس میں  وزیراعظم اور مشرقی ا یشیا چوٹی کانفرنس  کے رہنماؤں کے درمیان نتیجہ خیز تبادلہ خیالات دیکھنے میں آیا۔

 

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
دیوالی کے موقع پر جموں و کشمیر کے نوشہرہ میں ہندوستانی مسلح افواج کے جوانوں کے ساتھ وزیر اعظم کی بات چیت کا متن

Popular Speeches

دیوالی کے موقع پر جموں و کشمیر کے نوشہرہ میں ہندوستانی مسلح افواج کے جوانوں کے ساتھ وزیر اعظم کی بات چیت کا متن
PM Narendra Modi had turned down Deve Gowda's wish to resign from Lok Sabha after BJP's 2014 poll win

Media Coverage

PM Narendra Modi had turned down Deve Gowda's wish to resign from Lok Sabha after BJP's 2014 poll win
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM pays tributes to Bharat Ratna Babasaheb Dr. Bhimrao Ambedkar on Mahaparinirvan Diwas
December 06, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has paid tributes to Bharat Ratna Babasaheb Dr. Bhimrao Ambedkar on Mahaparinirvan Diwas. The Prime Minister also paid floral tribute to Babasaheb at Parliament.

In a tweet, the Prime Minister said;

"भारत रत्न बाबासाहेब डॉ. भीमराव अम्बेडकर को उनके महापरिनिर्वाण दिवस पर सादर श्रद्धांजलि।

Tributes to Dr. Ambedkar Ji on Mahaparinirvan Diwas."