Share
 
Comments
وزیر اعظم 3650 کروڑ روپے سے زیادہ مالیت کے پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے
پی ایم بلاسپور ایمس کا افتتاح کریں گے، جس کا سنگ بنیاد بھی وزیر اعظم نے رکھا تھا
وزیر اعظم 1690 کروڑ روپے سے زیادہ مالیت کی قومی شاہراہ کو چار لین کرنے کے منصوبے کا سنگ بنیاد رکھیں گے
منصوبے سے خطے میں صنعتی ترقی اور سیاحت کو فروغ ملے گا
وزیر اعظم نالہ گڑھ میں میڈیکل ڈیوائس پارک کا سنگ بنیاد رکھیں گے اور بندلہ میں گورنمنٹ ہائیڈرو انجینئرنگ کالج کا افتتاح کریں گے
وزیر اعظم کلو دسہرہ کی تقریبات میں شرکت کریں گے

وزیر اعظم جناب نریندر مودی 50 اکتوبر 2022 کو ہماچل پردیش کا دورہ کریں گے جہاں وہ 3650 کروڑ روپے مالیت سے زیادہ کے پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے۔ تقریباً ساڑھے گیارہ بجے، وزیر اعظم، ایمس بلاسپور کا افتتاح کریں گے۔ اس کے بعد وہ تقریباً 12بجکر 45 منٹ پربلاس پور کے لوہنو گراؤنڈ پہنچیں گے، جہاں وہ متعدد ترقیاتی پروجیکٹوں کا افتتاح اور سنگ بنیاد رکھیں گے اور ایک عوامی تقریب سے خطاب بھی کریں گے۔ وزیر اعظم تقریباً سوا تین بجے کلو کے ڈھلپور گراؤنڈ پہنچیں گے، جہاں وہ کلو دسہرہ کی تقریبات میں شرکت کریں گے۔

ایمس بلاسپور

ایمس بلاسپور کے افتتاح کے ذریعے ملک بھر میں صحت خدمات کو مضبوط بنانے کے وزیر اعظم کے وژن اور عزم کو ایک بار پھر ظاہر کیا جا رہا ہے۔ یہ اسپتال، جس کا سنگ بنیاد بھی وزیر اعظم نے اکتوبر 2017 کو رکھا تھا، مرکزی شعبہ اسکیم پردھان منتری سوستھیہ شرکشا یوجنا کے تحت قائم کیا جا رہا ہے۔

ایمس بلاسپور، جسے 1470 کروڑ روپے سے زیادہ کی لاگت سے تعمیر کیا گیا، ایک جدید ترین اسپتال ہے جس میں 18 اسپیشلٹی اور 17 سپر اسپیشلٹی ڈیپارٹمنٹس، 18 ماڈیولر آپریشن تھیٹر، 64 آئی سی یو بستروں کے ساتھ 750 بستر ہیں۔ 247 ایکڑ پر پھیلا ہوا یہ ہسپتال 24 گھنٹے ایمرجنسی اور ڈائیلاسز کی جدید تشخیصی مشینیں جیسے الٹراسونگرافی، سی ٹی اسکین، ایم آر آئی وغیرہ کی سہولیات سے لیس ہے، نیزامرت فارمیسی اور جن اوشدھی کیندر اور 30 ​​بستروں والا آیوش بلاک بھی ہے۔ اسپتال نے ہماچل پردیش کے قبائلی اور ناقابل رسائی قبائلی علاقوں میں صحت کی خدمات فراہم کرنے کے لیے ڈیجیٹل ہیلتھ سینٹر بھی قائم کیا ہے۔ نیزاسپتال کی طرف سے قابل رسائی قبائلی اور بلند ہمالیائی خطوں جیسے کازہ، سلونی اور کیلونگ میں صحت کیمپوں کے ذریعے ماہر صحت کی خدمات فراہم کی جائیں گی۔ اسپتال ہر سال ایم بی بی ایس کورس کے لیے 100 اور نرسنگ کورسز کے لیے 60 طلباء کو داخل فراہم کرے گا۔

ترقیاتی منصوبے

وزیر اعظم این ایچ105- پر پنجور سے نالہ گڑھ تک ،قومی شاہراہ کو چار لین کاکرنے کے تقریباً 31 کلّو میٹر طویل منصوبے کا ،سنگ بنیاد رکھیں گے، جس کی مالیت 1690 کروڑ روپے سے زیادہ ہے۔ یہ پراجیکٹ روڈ، امبالہ، چندی گڑھ، پنچکولہ اور سولن/شملہ سے بلاس پور، منڈی اور منالی کی طرف جانے والی ٹریفک کے لیے ایک اہم رابطہ ہے۔ اس چار لین والی قومی شاہراہ کا تقریباً 18 کلومیٹر کا حصہ، ہماچل پردیش کے تحت آتا ہے اور بقیہ حصہ ہریانہ میں آتا ہے۔ یہ شاہراہ ،ہماچل پردیش کے صنعتی مرکز نالہ گڑھ-بڈ ی ّ میں ٹرانسپورٹ کی بہتر سہولیات کو یقینی بنائے گی اور اس علاقے میں مزید صنعتی ترقی کو تقویت دے گی۔ اس سے ریاست میں سیاحت کو بھی فروغ ملے گا۔

وزیر اعظم، نالہ گڑھ میں میڈیکل ڈیوائس پارک کا سنگ بنیاد رکھیں گے، جو تقریباً 350 کروڑ روپے کی لاگت سے تعمیر کیا جائے گا۔ اس میڈیکل ڈیوائس پارک میں صنعتیں لگانے کے لیے 800 کروڑ روپے سے زائد کی مالیت کےمفاہمت ناموں پر پہلے ہی دستخط کیے جا چکے ہیں۔ اس منصوبے سے خطے میں روزگار کے مواقع میں نمایاں اضافہ ہوگا۔

وزیراعظم بندلہ میں گورنمنٹ ہائیڈرو انجینئرنگ کالج کا بھی افتتاح کریں گے۔ تقریباً 140 کروڑ روپے کی لاگت سے یہ کالج ہائیڈرو پاور پروجیکٹس کے لیے تربیت یافتہ افرادی قوت مہیا کرنے میں مدد کرے گا، جس میں ہماچل پردیش سرکردہ ریاستوں میں سے ایک ہے۔ اس سے نوجوانوں کو ہنر مند بنانے اور ہائیڈرو پاور سیکٹر میں روزگار کے وسیع مواقع فراہم کرنے میں مدد ملے گی۔

کلودسہرہ
بین الاقوامی کولّو دسہرہ فیسٹیول 05 سے 11 اکتوبر 2022 تک کلّو کے ڈھلپور گراؤنڈ میں منایا جائے گا۔ یہ تہوار اس لحاظ سے منفرد ہے کہ یہ وادی کے 300 سے زیادہ دیوتاؤں کا اجتماع ہے۔ تہوار کے پہلے دن، دیوتا اپنی اچھی طرح سے سجی ہوئی پالکیوں میں عظیم دیوتا بھگوان رگھوناتھ جی کے مندر میں سجدہ ریز ہوتے ہیں اور پھر ڈھلپور گراؤنڈ کی طرف روانہ ہوتے ہیں۔ وزیر اعظم اس متبرک رتھ یاترا اور کلّو دسہرہ کی تاریخی تقریبات میں دیوتاؤں کے عظیم اجتماع کا مشاہدہ کریں گے۔ یہ پہلی بار ہو گا کہ ملک کے وزیر اعظم کلّو دسہرہ کی تقریبات میں شرکت کر رہے ہیں۔

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
ASI sites lit up as India assumes G20 presidency

Media Coverage

ASI sites lit up as India assumes G20 presidency
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Exclusive pictures of PM Modi's roadshow in Ahmedabad
December 02, 2022
Share
 
Comments

Prime Minister Narendra Modi held a massive roadshow in Ahmedabad on December 1, 2022. After campaigning for the state elections in Kalol, Chhota Udepur and Himmatnagar, PM Modi arrived to a roaring welcome in Ahmedabad.

 

 

 

 

 

 


People from all walks of life joined the kilometres long roadshow. Their enthusiasm reflected that the BJP would certainly make a comxeback in Gujarat.

 

 

 

 

 

 

 


The atmosphere was thrilling as sea of supporters at the roadshow chanted 'Modi-Modi' slogans greeting the Prime Minister. The mood on the ground clearly indicated that people favoured BJP's development-oriented policies.