وزیراعظم جناب نریندرمودی نے ناری شکتی وندن ادھینیم کے لیے ووٹ کرنے والے راجیہ سبھا کے تمام ممبران پارلیمنٹ کا شکریہ ادا کیا۔انہوں نے تبصرہ کیا کہ یہ ہمارے ملک کے جمہوری سفر میں ایک فیصلہ کن لمحہ ہے اور ملک کے 140کروڑ شہریوں کو مبارک باد دی۔

انہوں نے اجاگر کیا کہ یہ صرف ایک قانون نہیں ہے بلکہ ان ان گنت خواتین کو خراج عقیدت ہے جنہوں نے ہمارے ملک کی تعمیر کی اور یہ یقینی بنانے کی عہدبندی میں ایک تاریخی قدم ہے کہ ان کی آواز مزید مؤثر ڈھنگ سے سنی جائے۔

وزیراعظم نے X پرپوسٹ کیا :

’’ہمارے ملک کے جمہوری سفر میں ایک فیصلہ کن لمحہ ! 140 کروڑ ہندوستانیوں کو مبارک باد ۔

میں ان تمام راجیہ سبھا کے ممبران کو مبارک باد دیتاہوں جنہوں نے ناری شکتی وندن ادھینیم کے لیے ووٹ کیا ہے۔اس طرح کی اتفاق رائے سے حمایت درحقیقت بہت مسرت انگیزہے۔

پارلیمنٹ میں ناری شکتی وندن ادھینیم کی منظوری کے ساتھ ہم ہندوستان کی خواتین کے لیے مضبوط قیادت اور ان کو بااختیار بنانے کے عہد کی ابتداء کرتے ہیں۔یہ محض ایک قانون نہیں ہے، یہ ان ان گنت خواتین کو خراج عقیدت ہے جنہوں نے ہمارے ملک کی تعمیر کی ہیں۔ ہندوستان ان کے ابھرنے کی طاقت اورتعاون سے مالا مال ہواہے۔

جیسا کہ ہم آج تسلیم کرتے ہیں ہمیں اپنے ملک کی تمام خواتین کی طاقت، حوصلے اور غیر معمولی جذبے کی یاد آتی ہے۔یہ تاریخی قدم یہ یقینی بنانے کا عہد ہے کہ ان کی آواز کو اب اور بھی مؤثر طریقے سے سنا جائے گا‘‘۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
How Kibithoo, India’s first village, shows a shift in geostrategic perception of border space

Media Coverage

How Kibithoo, India’s first village, shows a shift in geostrategic perception of border space
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM announces ex-gratia for the victims of Kasganj accident
February 24, 2024

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has announced ex-gratia for the victims of Kasganj accident. An ex-gratia of Rs. 2 lakh from PMNRF would be given to the next of kin of each deceased and the injured would be given Rs. 50,000.

The Prime Minister Office posted on X :

"An ex-gratia of Rs. 2 lakh from PMNRF would be given to the next of kin of each deceased in the mishap in Kasganj. The injured would be given Rs. 50,000"