Share
 
Comments
میجر پرمیلا سنگھ (سبکدوش) نے اپنی بچت سے جانوروں کے کھانے اور علاج کا بندوبست کیا
وزیر اعظم نے لکھا ، آپ کا قدم معاشرے کے لئے تحریک کا باعث ہے
یہ بے سہارا جانوروں کے لئے بھی مشکل گھڑی ہے اور ہمیں ان کی ضروریات اور درد کےتئیں حساس ہونے کی ضرورت ہے: وزیر اعظم

نئی دہلی۔ 18  جولائی     وزیر اعظم ، نریندر مودی نے راجستھان کے کوٹہ کی رہائشی اور ہندوستانی فوج سے میجر کے عہدے سے سبکدوش ہونے والی پرمیلا سنگھ کو ان کی مہربانی اور خدمات کے لیے خط لکھ کر ستائش کی ہے۔ دراصل کورونا کورونا میں لاک ڈاؤن کے دوران  جہاں لوگ اپنے اپنے گھروں میں خورد و نوش کا انتظام کرنے مصروف تھے، اسی دوران میجر پرمیلا سنگھ (سبکدوش) نے  اپنے والد شیام ویر سنگھ کے ساتھ مل کر لاچار اور بے سہارا جانوروں کی دیکھ بھال کی ، ان کا دکھ درد سمجھا اور ان کی مدد کے لئے آگے آئیں۔ میجر پرمیلا اور ان کے والد نے اپنی جمع پونجی سے سڑکوں پر گھومتے ہوئے آوارہ جانوروں کے کھانے پینے  اور علاج کا بندوبست کیا۔ وزیر اعظم مودی نے میجر پرمیلا کی تعریف کرتے ہوئے ان کی کاوشوں کو معاشرے کے لئے تحریک کا باعث قرار دیا ہے۔

وزیر اعظم نے خط میں لکھا ہے ، 'پچھلے تقریبا ڈیڑھ سالوں میں ، ہم نے صبر و تحمل کے ساتھ غیرمعمولی حالات کا سامنا کیا ہے۔ یہ ایسا تاریخی دور ہے جسے لوگ زندگی بھر نہیں بھول پائیں گے۔ یہ نہ صرف انسانوں کے لئے بلکہ متعدد جانداروں کے لئے بھی ایک مشکل دور ہے ۔ ایسی صورتحال میں ، آپ کا یہ عمل قابل تحسین ہے کہ آپ بے سہارا جانوروں کے درد اور ضروریات کے لئے حساس رہیں اور ان کی فلاح و بہبود کے لئے انفرادی سطح پر پوری صلاحیت کے ساتھ کام کیا۔

مزید برآں، وزیر اعظم مودی نے خط میں کہا کہ اس مشکل وقت میں ، ایسی بہت ساری مثالیں دیکھی گئی ہیں جس نے ہمیں انسانیت پر فخر محسوس کرنے کا موقع فراہم کیا ہے۔ وزیر اعظم مودی نے امید ظاہر کی کہ میجر پرمیلا اور ان کے والد اسی طرح اپنے اقدامات سے معاشرے میں شعور پیدا کرتے ہوئے اپنے کاموں سے لوگوں کو مسلسل تحریک دیتے رہیں گے۔

اس سے قبل میجر پرمیلا سنگھ نے وزیر اعظم کو ایک خط لکھا تھا جس میں بتایا گیا تھا کہ جانوروں کی دیکھ بھال کا جو کام انہوں نے لاک ڈاؤن کے دوران شروع کیا تھا ، وہ اب بھی جاری ہے۔انہوں نے خط میں بے سہارا جانوروں کے درد کا اظہار کرتے ہوئے معاشرے کے زیادہ سے زیادہ لوگوں کو ان کی مدد کرنے کے لیے  آگے آنے کی اپیل کی ہے۔   

 

Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
All citizens will get digital health ID: PM Modi

Media Coverage

All citizens will get digital health ID: PM Modi
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM expresses happiness over Shri S. Selvaganabathy for being elected to Rajya Sabha
September 28, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed happiness over Shri S. Selvaganabathy for being elected to the Rajya Sabha from Puducherry.

In a tweet, the Prime Minister said;

"It is a matter of immense pride for every BJP Karyakarta that our Party has got it’s first ever Rajya Sabha MP from Puducherry in Shri S. Selvaganabathy Ji. The trust placed in us by the people of Puducherry is humbling. We will keep working for Puducherry’s progress."