Share
 
Comments
Close relations between India and Finland based on shared values of democracy, rule of law, equality, freedom of speech, and respect for human rights: PM
PM Modi invites Finland to join the International Solar Alliance (ISA) and the Coalition for Disaster Resilient Infrastructure (CDRI)

وزیر اعظم شری نریندر مودی اور جمہوریہ فن لینڈ کی وزیر اعطم محترمہ سنا مارین نے آج ایک ورچؤل سمٹ کا انعقاد کیا اور باہمی دلچسپی کے دیگر علاقائی اور کثیر جہتی امور کے ساتھ دو طرفہ امور کے تمام پہلوؤں پر تبادلہ خیال کیا۔

دونوں رہنماؤں نے بتایا کہ ہندوستان اور فن لینڈ کے درمیان قریبی تعلقات جمہوریت کی مشترکہ اقدار، قانون کی حکمرانی، مساوات، آزادی اظہار رائے، اور انسانی حقوق کے احترام پر مبنی ہیں۔ انھوں نے کثیر جہتی امور، اصولوں پر مبنی بین الاقوامی آرڈر، پائیدار ترقی اور ماحولیاتی تبدیلی کا مقابلہ کرنے کے لیے کام کرنے کے اپنے پختہ عزم کا اعادہ کیا۔

دونوں رہنماؤں نے جاری دو طرفہ مصروفیات کا جائزہ لیا اور تجارت اور سرمایہ کاری، جدت طرازی، تعلیم، آرٹیفیشل انٹیلیجنس، 5 جی/6 جی، اور کوانٹم کمپیوٹنگ جیسی ابھرتی ہوئی ٹکنالوجی کے شعبوں میں تعلقات کو مزید وسعت دینے اور متنوع بنانے کی اپنی خواہش کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم مودی نے کلین اور گرین ٹیکنالوجیز میں فن لینڈ کے نمایاں کردار کو سراہا، اور پائیدار ترقی کی جانب ہندوستان کی مہم فن لینڈ کی کمپنیوں کی شراکت کے امکان کو واضح کیا۔ اس تناظر میں، انھوں نے قابل تجدید اور حیاتی توانائی، پائیداری، ایجو-ٹیک، فارما اور ڈیجیٹائزیشن جیسے شعبوں میں تعاون بڑھانے کی تجویز پیش کی۔

دونوں رہنماؤں نے ہندوستان یورپی یونین کی شراکت داری، آرکٹک خطے میں تعاون، ڈبلیو ٹی او اور اقوام متحدہ میں اصلاحات سمیت علاقائی اور عالمی امور پر تبادلہ خیال کیا۔دونوں فریقوں نے افریقہ میں ترقیاتی سرگرمیاں انجام دینے میں ہندوستان اور فن لینڈ کے تعاون کے امکانات کو نوٹ کیا۔

وزیر اعظم مودی نے فن لینڈ کو بین الاقوامی شمسی اتحاد (آئی ایس اے) اور کولیشن فارڈیزاسٹرریزیلیئنٹانفراسٹرکچر (سی ڈی آر آئی) میں شامل ہونے کی دعوت دی۔

دونوں رہنماؤں نے اپنی متعلقہ ویکسین کی مہموں سمیت کووڈ-19 کی صورتحال پر بھی تبادلہ خیال کیا، اور تمام ممالک میں ویکسین تک فوری اور سستی رسائی کے لیے عالمی کوششوں کی اہمیت پر زور دیا۔

دونوں رہنماؤں نے پورٹو میں بھارت-ای یو رہنماؤں کی میٹنگ اور بھارت-نورڈکسمٹ کے دوران اپنی اگلی ملاقات کی خواہش کا اظہار کیا۔

 

تقریر کا مکمل متن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں

بھارتی اولمپئنس کی حوصلہ افزائی کریں۔ #Cheers4India
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
PM Modi responds to passenger from Bihar boarding flight for first time with his father from Darbhanga airport

Media Coverage

PM Modi responds to passenger from Bihar boarding flight for first time with his father from Darbhanga airport
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 24 جولائی 2021
July 24, 2021
Share
 
Comments

PM Modi addressed the nation on Ashadha Purnima-Dhamma Chakra Day

Nation’s progress is steadfast under the leadership of Modi Govt.