Share
 
Comments
We are attempting to bring about scientific growth, with priority being keeping Varanasi's age-old identity secure: PM Modi
Varanasi will soon be the gateway to the east, says PM Modi
Kashi is now emerging as a health hub: PM Modi
Join the movement in creating a New Kashi and a New India: PM Modi urges people of Varanasi

نئی دہلی،18 ستمبر2018؍وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج وارانسی میں واقع بنارس ہندو یونیورسٹی میں ایک جلسہ عام کے دوران بہت سے اہم ترقیاتی پروجیکٹوں کا افتتاح کیا اور ان کا سنگ بنیاد رکھا۔

جن پروجیکٹوں کا افتتاح کیا گیا ان میں پرانی کاشی کے لئے مربوط بجلی کی ترقی کی اسکیم اور بنارس ہندو یونیورسٹی میں اٹل انکیوبیشن سینٹر شامل ہیں۔ جن پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد رکھا گیا ، اس میں بنارس ہندو یونیورسٹی میں ریجنل آنکھوں کی بیماری کے علاج کا مرکز شامل ہے۔

آج ان پروجیکٹوں کا افتتاح کیا گیا یا ان کا سنگ بنیاد رکھا گیا۔ ان کی مجموعی مالیت 550 کروڑ روپے سے زیادہ ہے۔

 اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ وارانسی میں تبدیلی لانے کی کوششوں کے علاوہ اس شہر کی مالا مال ثقافت کو بچانے کے لئے بھی کوششیں کی جارہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ شہر کو جدید بنایا جارہا ہے اور ان کی قدیم شناخت کا تحفظ کیا جارہا ہے۔ جناب مودی نے کہا کہ  گزشتہ چار سال کے دوران جو تبدیلی لائی گئی ہے اس سے اب کاشی کے عوام کے مسائل حل ہوں گے۔

وزیر اعظم نے بجلی ، سڑک اور دیگر بنیادی ڈھانچے کے سیکٹروں میں مختلف  پروجیکٹوں کا ذکر کیا، جن پر خاطر خواہ ترقی ہوچکی ہے اور جن سے  وارانسی اور اس کے آس پاس کے علاقوں کے عوام کی زندگی میں بہتری آئی ہے۔وزیر اعظم نے کہا کہ جب لوگوں نے  وارانسی کینٹ اسٹیشن کی تصویریں آن لائن پوسٹ کی تو انہوں نے بہت خوشی محسوس کی۔ انہوں نے اس کا م کا بھی ذکر کیا جو ٹرانسپورٹ کے بنیادی ڈھانچے کی جدید کاری کے لئے  کیا گیا ہے۔ انہوں نے صفائی ستھرائی کی سمت کئے جارہے کاموں کا بھی ذکر کیا اور انہوں نے کہا کہ یہ قدم جو سیاحت میں تبدیلی لائے گا ایک جاری عمل ہے۔ اس تناظر میں انہوں نے سارناتھ میں کئے جارہے کام کا بھی ذکر کیا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ سڑکیں، بجلی اور پانی جیسی بنیادی سہولتیں وارانسی کے اطراف دیہی علاقوں میں فراہم کی جارہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ کاشی اب صحت کا ابھرتا ہوا مرکز ہے۔ اٹل انکیوبیشن سینٹر کا ذکر کرتے ہوئے جس کا آج افتتاح کیا گیا انہوں نے کہا کہ اسٹارٹ اپ  پہلے ہی شروع ہوگئے ہیں، تاکہ  وہ اس سے جڑ کیں۔ انہوں نے کہا کہ وارانسی ملک میں ایک منتخب شہر ہے،جہاں پائپ کوکنگ گیس دسیتاب کرائی جارہی ہے۔

وزیر اعظم نے وارانسی کے عوام سے کہا کہ وہ شہر کی کایا پلٹ کے لئے اس مشترکہ عزم کو پورا کرنے کے تئیں خود کو وقف کریں۔

Click here to read full text speech

بھارتی اولمپئنس کی حوصلہ افزائی کریں۔ #Cheers4India
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
'Foreign investment in India at historic high, streak to continue': Piyush Goyal

Media Coverage

'Foreign investment in India at historic high, streak to continue': Piyush Goyal
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Zoom calls, organizational meetings & training sessions, karyakartas across the National Capital make their Booths, 'Sabse Mazboot'
July 25, 2021
Share
 
Comments

#NaMoAppAbhiyaan continues to trend on social media. Delhi BJP karyakartas go online as well as on-ground to expand the NaMo App network across Delhi during the weekend.