Share
 
Comments

نئی دہلی،09 نومبر  / وزیراعظم جناب نریندر مودی نے آج گرونانک دیو جی کے تعلیمات اور اقدار پر عمل کرنے کی اپیل کی۔ انہوں نے انٹی گریٹڈ چیک پوسٹ (آئی سی پی) اور کرتار پور کوریڈور کے افتتاح کے موقع پر ڈیرا بابا نانک میں منعقدہ خصوصی تقریب میں شرکت کی۔ انہوں نے گرونانک دیو جی کے 550ویں یوم پیدائش کے موقع پر یادگار سکہ بھی جاری کیا۔

اس موقع پر بڑی تعداد میں موجود لوگوں سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ ڈیرا بابا نانک کے مبارک مقام پر کرتار پور کوریڈور قوم کے نام وقف کرتے ہوئے فخر کا احساس ہو رہا ہے۔

اس سے قبل شرومنی گرودوارا پربندھک کمیٹی نے وزیراعظم کو قومی سیوا ایوارڈ سے نوازا ۔وزیراعظم نے کہا کہ وہ اس کو شری گرونانک دیو جی کے قدموں میں پیش کررہےہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ 550ویں گرونانک جینتی کے موقع پر آئی سی پی اور کرتار پور کوریڈور کا افتتاح ایک ایسا آشرواد ہے جس سے پاکستان میں گرودوارا دربار صاحب تک سفر کرنے میں آسانی ہوگی۔

وزیراعظم نے ایس جی پی سی ، پنجاب حکومت اور ان لوگوں کے تئیں اپنی ممنوعیت کا اظہار کیا جنہوں نے سرحد پار زائرین کے آنے جانے میں آسانی فراہم کرانے کے لیے ریکارڈ مقررہ مدت میں کوریڈور تیار کیا۔

وزیراعظم نے پاکستان کے وزیراعظم عمران خان اور سرحد کے دوسری جانب کے ان تمام لوگوں کے لیے بھی اپنی ممنوعیت کا اظہار کیا جنھوں نے اس کام کو ممکن بنایا۔

وزیراعظم نے کہا کہ شری گرونانک دیو جی صرف ہندوستان کے لیے ہی نہیں بلکہ پوری دنیا کے لیے محرک ہیں۔ انہوں نے کہا کہ گرونانک دیو جی صرف گرو نہیں ہیں بلکہ ایک فلسفی اور ہماری زندگی کا ایک بنیادی ستون بھی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ گرو نانک دیو جی نے ہمیں زندگی کی سچی اقدار کی اہمیت کی تعلیم دی اور اہمیں ایمانداری اور خود اعتمادی پر مبنی ایک معاشی نظام بھی دیا۔ وزیراعظم نے کہا کہ گرونانک دیو جی نے معاشرے میں برابری ، بھائی چارے اور اتحاد کی تعلیم دی اور انہوں نے مختلف سماجی برائیوں کو دور کرنے کے لیے جدوجہد بھی کی۔

کرتار پور کو نانک دیو جی کی روحانیت سے لبریز ایک پاکیزہ مقام قرار دیتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ یہ کوریڈور ہزاروں عقیدتمندوں اور زائرین کی مدد کرے گا۔

وزیراعظم نے کہا کہ گزشتہ پانچ برسوں سے حکومت ملک کی مالا مال وراثت اور ثقافت کی حفاظت کی کوشش کر رہی ہے ۔ انہوں نے کہا کہ گرونانک دیو جی کے 550ویں یوم پیدائش کے موقع پر ملک بھر میں اور پوری دنیا میں ہمارے سفارتخانوں کے ذریعے متعدد پروگرام منعقد کیے جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ گرو گووند سنگھ کا 350واں یوم پیدائش ملک بھر میں منایا گیا تھا۔ انہوں نے کہا کہ گرو گووند سنگھ جی کے اعزاز میں گجرات میں جام نگر میں 750 بستروں والا ایک جدید اسپتال تعمیر کیا گیا تھا۔

وزیراعظم نے کہا کہ گرووانی کا یونیسکو کی مدد سے نوجوان نسل کے فائدے کے لیے دنیا کی مختلف زبانوں میں ترجمہ کیا جا رہا ہے۔انہوں نے کہا کہ سلطان پور لودھی کو ایک وراثتی شہر کے طور پر ڈیولپ کیا جا رہا ہے اور تمام اہم مقامات کو گرونانک جی سے منسلک کرنے کے لیے ایک خصوصی ٹرین شروع کی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ شری اکال تخت ، دمدما صاحب، تیز پور صاحب ، کیس گڑھ صاحب، پٹنہ صاحب اور حضور صاحب کے درمیان ٹرین اور ہوائی جہاز کے ذریعے کنکٹیویٹی کو مضبوط کیا جا رہا ہے اور امرتسر اور ناندیڑ کے درمیان ایک خصوصی فلائٹ نے اپنی خدمات شروع کر دی ہیں۔ اسی طرح امرتسر سے لندن کی  ایئر انڈیا فلائٹ پر ایک اومکار کا پیغام چلایا جا رہا ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ مرکزی حکومت نے ایک اور بڑا فیصلہ کیا ہے جس سے دنیا بھر میں رہنے والے بہت سے سکھ خاندانوں کو فائدہ پہنچے گا۔ برسوں سے بیرونی ممالک میں رہنے والے بہت سے لوگوں کو ہندوستان آنے میں جن پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا تھا انہیں ختم کر دیا گیا ہے۔ اب بہت سے خاندان ویزا اور او سی آئی کارڈ کے لیے درخواست دے سکتے ہیں۔وہ آسانی سے ہندوستان میں اپنے رشتے داروں سے ملاقات کر سکتے ہیں اور زیارت گاہوں کا دورہ کر سکتے ہیں۔

انہوں نے کہاکہ مرکزی حکومت کے دو مزید فیصلوں سے سکھوں کو مدد ملی ہے۔ ایک فیصلہ دفعہ 370 کی منسوخی کا ہے۔ اِس سے اب جموں و کشمیر اور لیہہ میں رہنے والے سکھ لوگوں کو مدد ملے گی اور انہیں بھی وہی حقوق ملیں گے جو کہ ملک کے دیگر شہریوں کو حاصل ہیں۔ اسی طرح شہریت میں ترمیم کے بل سے سکھوں کو ملک کا شہری بننے میں آسانی ہوگی۔

انہوں نے کہاکہ گرونانک دیو جی سے لے کر گرو گووند جی تک کئی روحانی گروؤں نے ہندوستان کی یکجہتی اور سلامتی کے لیے اپنی زندگیاں لگا دیں۔ بہت سے سکھوں نے ہندوستان کی آزادی کے لیے اپنی زندگیاں نچھاور کیں۔ اس کا اعتراف کرنے کے لیے مرکز نے کئی اقدامات کیے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جلیاں والا باغ میموریل کی جدید کاری کی جا رہی  ہے۔ اب فوکس سکھ طلبا کی ہنرمندی کو بہتر بنانے اور ان کے خود روزگار پر ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس ضمن میں تقریباً 27 لاکھ سکھ طلبا کو وظائف دیئے جا رہے ہیں۔

Click here to read full text speech

عطیات
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Rejuvenation of Ganga should be shining example of cooperative federalism: PM Modi

Media Coverage

Rejuvenation of Ganga should be shining example of cooperative federalism: PM Modi
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Share
 
Comments
I am a sevak, have come here to give account of BJP's achievements before people of Jharkhand, says PM Modi in Dumka
Opposition built palaces for themselves and their families when in power; they are not worried about people’s troubles: PM Modi in Jharkhand
Congress, allies have raised storm over citizenship law, they are behind unrest and arson: PM Modi in Dumka

The campaigning in Jharkhand has gained momentum as Prime Minister Shri Narendra Modi addressed a mega rally in Dumka today. Accusing Congress and the JMM, PM Modi said, “They do not have any roadmap for development of Jharkhand, nor do they have done anything in the past. But we understand your problems and work towards solving them.”

Hitting out at the opposition parties, he said, “The ones whom people of Jharkhand had trusted just worked for their own good. Those people had to be punished by you, but they are still not reformed. They have just been filling their treasury.”

Talking about the Citizenship Amendment Act, PM Modi said that to give respect to the minority communities from Pakistan, Afghanistan, & Bangladesh, who fled to India & were forced to live as refugees, both houses of parliament passed the Citizenship Amendment bill. “Congress and their allies are creating a ruckus. They are doing arson because they did not get their way. Those who are creating violence can be identified by their clothes itself. The work that has been done on Pakistan's money is now being done by Congress,” he said.

The Prime Minister outlined the progress and development successes of the Jharkhand. He said, “Before 2014, the Chief Minister of the state used to claim the construction of 30-35 thousand houses and described it as their achievement. But now we are moving forward with the resolve that every poor person in the country should have their own house.”

Addressing a poll meeting in Dumka, PM Modi said, "The BJP governments at the Centre and the state would continue to protect Jharkhand's 'jal', 'jungle' and 'jameen', no matter what the opposition parties say."

“In Jharkhand, the institutes of higher education, engineering and medical studies like IIT, AIIMS were opened, this is also done by BJP,” asserted PM Modi in Jharkhand's Dumka district. Also, the PM urged citizens of Jharkhand to come out and vote in large numbers.