Share
 
Comments
Every festival brings our society together: PM Modi
This Diwali, let us celebrate the accomplishments of our Nari Shakti. This can be our Lakshmi Pujan: PM

نئی دلّی، 08 اکتوبر /  وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج نئی دلّی کے دوارکا کے ڈی ڈی اے گراؤنڈ میں دسہرہ تقریبات میں شرکت کی۔ وزیر اعظم نے اپنے بھارتی ہم وطنوں کو وجے دشمی کی مبارک باد پیش کی۔

            وزیر اعظم نے اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے کہا کہ بھارت تہواروں کا ملک ہے۔ ہماری متحرک ثقافت کے باعث ہمارے بھارت کے کسی نہ کسی حصے میں کوئی نہ کوئی موقع تقریب ہمیشہ موجود رہتا ہے۔ بھارتیہ تہواروں کے ذریعہ ہم بھارتیہ ثقافت کے نمایاں پہلو ؤں کو مناتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ہم مختلف قسم کی موسیقی، رقص، گانے اور فنون کے بارے میں واقفیت حاصل کرتے ہیں۔

            انہوں نے کہا کہ بھارت شکتی سادھنا کی سر زمین ہے۔ آخری نو دنوں میں ہم ماں کی پوجا کرتے ہیں۔ اس جذبے کو آگے بڑھاتے ہوئے انہوں نے خواتین کو با اختیار بنانے کے ساتھ ساتھ خواتین کے وقار پر بھی زور دیا۔

            وزیر اعظم نے من کی بات کے دوران گھر کی لکشمی کا تذکرہ کرتے ہوئے اس دیوالی کو ناری شکتی کی تکمیل کے طور پر منانے کی تلقین کی۔ انہوں نے کہا کہ آج وجے دشمی ہے اور آج ہی ایئر فورس ڈے بھی ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ بھارت کو اپنی ایئر فورس پر فخر ہے۔

            اب، جبکہ ہم مہاتما گاندھی کی 150 ویں جینتی منا رہے ہیں، وزیر اعظم نے اس وجے دشمی پر ایک درخواست کی ہے۔ انہوں نے عوام سے اس سال اسے ایک مشن کے طور پر لینے اور اسے پایہ تکمیل تک پہنچانے کے لئے کہا ہے۔ مشن یہ ہونا چاہئیے کہ خوراک کو ضائع نہ کیا جائے، توانائی کا تحفظ کیا جائے اور پانی کی بچت کی جائے۔ انہوں نے کہا کہ اگر ہمیں اکٹھا کرنے کی طاقت کو سمجھنا ہے تو ہمیں بھگوان شری کرشن اور بھگوان شری رام سے تحریک لینی ہو گی۔

            وزیر اعظم نے دوارکا رام لیلا سوسائٹی کے ذریعہ منعقد کی گئی رام لیلا دیکھی۔ انہوں نے تقریب کے دوران بدی پر نیکی کی فتح کی علامت یعنی راون، کنبھ کرن اور میگھناد کے پتلے جلتے ہوئے بھی  ملاحظہ کئے ۔

 

 

 

Click here to read full text speech

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
Core sector growth at three-month high of 7.4% in December: Govt data

Media Coverage

Core sector growth at three-month high of 7.4% in December: Govt data
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM to participate in the Krishnaguru Eknaam Akhanda Kirtan for World Peace on 3rd February
February 01, 2023
Share
 
Comments

Prime Minister Shri Narendra Modi will participate in the Krishnaguru Eknaam Akhanda Kirtan for World Peace, being held at Krishnaguru Sevashram at Barpeta, Assam, on 3rd February 2023 at 4:30 PM via video conferencing. Prime Minister will also address the devotees of Krishnaguru Sevashram.

Paramguru Krishnaguru Ishwar established the Krishnaguru Sevashram in the year 1974, at village Nasatra, Barpeta Assam. He is the ninth descendant of Mahavaishnab Manohardeva, who was the follower of the great Vaishnavite saint Shri Shankardeva. Krishnaguru Eknaam Akhanda Kirtan for World Peace is a month-long kirtan being held from 6th January at Krishnaguru Sevashram.