Share
 
Comments

گزشتہ دور کے برخلاف وزیراعظم نریندر مودی نے ہر طرح کی ترقی کے مقصد کو حاصل کرنے کے لئے باہمی تعاون اور مسابقتی وفاقیت کو فروغ دینے کی ضرورت پر زور دیا ہے۔ لمبے عرصے سے ہم دیکھتے رہے ہیں کہ مرکز کا رویہ ریاست کے ساتھ بڑےبھائی کا ہوتا تھا برسوں سے ‘سب کے لئے ایک ہی طرح کے مناصب/عہدے ہونے’ کا نظریہ رائج تھا اور مختلف ریاستوں کی خصوصیات اور ان کی مقامی ضرورتوں پر توجہ نہیں دی جاتی تھی۔

ریاستوں کو مزید بااختیار اور مستحکم بنانے کی غرض سے نیتی ( این۔ آئی۔ ٹی۔ آئی) آیوگ کا قیام عمل میں آیا تھا۔ اس سلسلہ میں اہم ترین انقلابی تبدیلی میں ریاستوں کے ساتھ اصل اور جاری شراکت کے ذریعہ ماضی کی مرکز سے ریاست تک کی پالیسی کو یکطرفہ طور پر بدلنا ہوگا۔ نیتی آیوگ، حکومت کے کلیدی پالیسی نظریے کے علاوہ متفقہ مسائل سے نمٹنے کی غرض سے تیزی سے کام کرے گا۔

نیتی آیوگ ملک کی ترقی کی ترجیحات اور قومی مقاصد کے تناظر، جس میں ریاستوں کی سرگرم شراکت ہو ،ان کے لئے شعبہ اور حکمت عملیوں کے متفقہ خواب کو شرمندہ تعبیر کرنے کاکام کرے گا۔ نیتی آیوگ وزیر اعظم اور وزرا ئے اعلیٰ کے قومی ایجنڈے پر سختی سے عمل کرنے کے لئے خاکہ تیار کرے گا۔یہ تسلسل کی بنیاد پر مضبوط ریاست کے ذریعہ مضبوط ملک بنانے کا اعتراف کرتے ہوئے ریاستوں کے لئے منظم امدادی پہل اور میکنزم کے ذریعہ اشتراکی وفاق بھی بنائے گا۔ یہ گاؤں کی سطح پر قابل عمل منصوبہ بنانے کی غرض سے میکنزم تیار کرے گا اور اسے اعلیٰ سطحوں پر بھی ترقی پسندانہ طور پر مربوط کرے گا۔

ایک اہم قدم کے طور پر این۔ ڈی۔ اے حکومت نے مرکز میں ۱۴ویں مالی کمیشن کی سفارشات منظور کر لی ہیں۔ اب ریاستوں کو گذشتہ کے ۳۲ فیصد کے مقابلے میں مالی ٹیکس کا ۴۲ فیصد حصہ ملے گا۔ اگرچہ اس سے مرکزی حکومت کے پاس بہت کم روپئے بچیں گے لیکن حکومت نےمثبت جذبے کے تحت ۱۴ویں مالی کمیشن کی سفارشات اپنائی ہیں کیونکہ ان سے ریاستوں کی اپنی ترجیحات اور ضرورتوں کے مطابق انہیں اپنی اسکیمیں تیار کرنے اور ان پر عمل درآمد کرنے کی خود مختاری حاصل ہوگی اور وہ پائیدار ہوں گے۔ یہ بے مثال اضافہ ہے جس سے ریاستیں ہر ممکن طریقہ سے بااختیار ہوں گی۔ اور انہیں اپنی مالی صلاحیت اور خود مختاری کے ساتھ اپنے پروگرام اور اسکیمیں بنانے کی اجازت ہوگی اس کے ساتھ ہی وہ مالی صورتحال اور نظم و ضبط کی پاسداری بھی کریں گی۔



ایک اہم پہل کے طور پر وزیر اعظم اپنے دورۂ چین کے دوران دو وزرائے اعلیٰ اپنے ہمراہ لے گئے تھے۔ وہاں انہوں نے ایک اہم پہل: پروونشیل لیڈروں کے فورم میں حصہ لیا تھا۔ اس سے ریاست سے ریاست کے درمیان تعاون کا ایک نیا دور شروع ہوگا۔

ریاستوں خصوصاً مشرقی ہندوستان کی کوئلے کی دولت سے مالامال ریاستوں کی ترقی کے لئے کوئلے کی بلاکوں کی کامیاب نیلامی کا بڑا حصہ ریاستوں کو ملے گا۔ جس سے انہیں کافی مدد ملے گی۔.


نیتی آیوگ کے بارے میں جانیں

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
EPFO adds 15L net subscribers in August, rise of 12.6% over July’s

Media Coverage

EPFO adds 15L net subscribers in August, rise of 12.6% over July’s
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM Modi Adorns Colours of North East
March 22, 2019
Share
 
Comments

The scenic North East with its bountiful natural endowments, diverse culture and enterprising people is brimming with possibilities. Realising the region’s potential, the Modi government has been infusing a new vigour in the development of the seven sister states.

Citing ‘tyranny of distance’ as the reason for its isolation, its development was pushed to the background. However, taking a complete departure from the past, the Modi government has not only brought the focus back on the region but has, in fact, made it a priority area.

The rich cultural capital of the north east has been brought in focus by PM Modi. The manner in which he dons different headgears during his visits to the region ensures that the cultural significance of the region is highlighted. Here are some of the different headgears PM Modi has carried during his visits to India’s north east!