’’آج کی تقرری 9 ہزار خاندانوں میں خوشیاں لائے گی اور یوپی میں سکیورٹی کے احساس میں اضافہ کرے گی‘‘
’’سیکورٹی اور روزگار کی مشترکہ قوت نے یوپی کی معیشت کو نئی تحریک دی ہے‘‘
’’2017 سے یوپی پولیس میں 1.5 لاکھ سے زیادہ نئی تقرریوں کے ساتھ، روزگار اور سیکورٹی دونوں میں بہتری آئی ہے‘‘
’’جب آپ پولیس سروس میں آتے ہیں، تو آپ کو ایک ’ڈنڈا‘ ملتا ہے، لیکن بھگوان نے آپ کو ایک دل بھی دیا ہے؛ آپ کو حساس ہونا پڑے گا اور سسٹم کو بھی حساس بنانا ہوگا‘‘
’’آپ لوگوں کی خدمت اور طاقت دونوں کے عکاس ہو سکتے ہیں‘‘

ان دنوں روزگار میلہ میرے لیے ایک خاص پروگرام بن گیا ہے۔ پچھلے کئی مہینوں سے میں دیکھ رہا ہوں کہ بی جے پی کی حکومت والی کسی نہ کسی ریاست میں ہر ہفتے روزگار میلے کا انعقاد کیا جا رہا ہے، ہزاروں نوجوانوں کو ملازمت کے لیے تقرر نامے سونپے جا رہے ہیں۔ میری خوش قسمتی ہے کہ مجھے اس کا گواہ بننے کا شرف حاصل ہو رہا ہے۔ یہ باصلاحیت نوجوان حکومتی نظام میں نئے تصورات لا رہے ہیں، جس سے حکومت کی کارکردگی بڑھانے میں مدد مل رہی ہے۔

ساتھیو،

اتر پردیش میں آج کا روزگار میلہ خاص اہمیت کا حامل ہے۔ اس روزگار میلے نے نہ صرف 9000 خاندان کے لیے خوشی لائی ہے بلکہ یہ یوپی میں تحفظ کے احساس کو بھی مضبوط کررہا ہے۔ نئی بھرتیوں کے ساتھ اتر پردیش پولیس فورس زیادہ بااختیار اور بہتر ہوگی۔ میری طرف سے ان نوجوانوں کو بہت بہت مبارک ہو جنہیں آج نئی شروعات اور نئی ذمہ داریوں کے لیے تقررنامے دیئے گئے ہیں۔ مجھے بتایا گیا ہے کہ 2017 سے صرف ایک محکمے، یوپی پولیس میں 1.5 لاکھ سے زیادہ نئی تقرریاں کی گئی ہیں۔ یعنی بی جے پی کے دور حکومت میں روزگار اور سیکورٹی دونوں میں اضافہ ہوا ہے۔

ساتھیو،

ایک وقت تھا جب یوپی مافیا اور امن و امان کی خراب صورتحال کے لیے جانا جاتا تھا۔ آج یوپی بہتر قانون و انتظام کے لیے پہچانا جاتا ہے۔ یہ ترقی کی طرف تیزی سے بڑھتی ہوئی ریاستوں میں شامل ہے۔ بی جے پی حکومت نے لوگوں میں تحفظ کے احساس کو مضبوط کیا ہے۔ ہم سب جانتے ہیں کہ جہاں امن و امان مضبوط ہوتا ہے وہاں روزگار کے امکانات کئی گنا بڑھ جاتے ہیں۔ جہاں کاروبار کے لیے محفوظ ماحول ہوتا ہے وہاں سرمایہ کاری بڑھنے لگتی ہے۔ اب آپ دیکھیں، ایک طرح سے، سیاحت ہندوستان کے شہریوں کے لیے عزت کا سب سے بڑا مرکز ہے۔ یہاں بہت سی زیارت گاہیں ہیں۔ اتر پردیش میں ہر روایت کی پیروی کرنے والوں کے لیے سب کچھ ہے۔ جب امن و امان مضبوط ہوتا ہے، تو ایسی خبریں ملک کے کونے کونے تک پہنچتی ہیں، تب اتر پردیش میں مسافروں اور سیاحوں کی تعداد بھی بڑھ جاتی ہے اور ان دنوں ہم بی جے پی کی ڈبل انجن والی حکومت بھی دیکھ رہے ہیں۔ ڈبل انجن کی سرکار یوپی میں ترقی کو ترجیح دے رہی ہے۔ جس کی وجہ سے ہر شعبے میں روزگار کے مختلف مواقع بڑھ رہے ہیں۔ ایک سے زیادہ جدید ایکسپریس وے کی تعمیر، نئے ہوائی اڈوں کی تعمیر، سامان کی ڈھلائی کی راہداری، نئی دفاعی راہداری کا انتظام، نئے موبائل مینوفیکچرنگ یونٹس، جدید آبی گزرگاہیں، یوپی کا جدید انفراسٹرکچر ہر کونے اور کونے میں بہت سی نئی ملازمتیں لا رہا ہے۔

ساتھیو،

آج یوپی میں سب سے زیادہ ایکسپریس وے ہیں، یہاں شاہراہوں کو مسلسل بڑھایا جا رہا ہے۔ ابھی ایک فیملی مجھ سے ملنے آئی تھی، ان کے ساتھ ایک بیٹی بھی تھی۔ اس سے پوچھا تم اتر پردیش سے ہو؟ اس نے کہا ’’نہیں، میں ایکسپریس وے سے ہوں‘‘۔ دیکھئے یہ اتر پردیش کی پہچان بن گئی ہے۔ شاہراہ کو ہر شہر سے ملانے کے لیے نئی سڑکیں بھی بنائی جا رہی ہیں۔ یہ ترقیاتی منصوبے نہ صرف روزگار کے مواقع پیدا کر رہے ہیں، بلکہ یوپی میں دیگر منصوبوں کے لیے بھی راہ ہموار کر رہے ہیں۔ یوپی حکومت نے جس طرح سیاحت کی صنعت کو فروغ دیا ہے اور نئی سہولیات فراہم کی ہیں، اس سے روزگار کی تعداد میں بڑا اضافہ ہوا ہے۔ کچھ دن پہلے میں پڑھ رہا تھا کہ لوگ کرسمس کے موقع پر گوا جاتے ہیں۔ گوا پوری طرح بک ہو رہا ہے۔ اس بار کے اعداد و شمار سامنے آئے ہیں کہ کاشی میں گوا سے زیادہ بکنگ ہوئی تھی۔ کاشی کے ایم پی کے طور پر مجھے بہت خوشی محسوس ہوئی۔ کچھ دن پہلے عالمی سرمایہ کاروں کی چوٹی میٹنگ کے دوران میں نے سرمایہ کاروں کا جوش دیکھا۔ ہزاروں کروڑ کی اس سرمایہ کاری سے یہاں سرکاری اور غیر سرکاری روزگار کے مواقع بڑھنے والے ہیں۔

ساتھیو،

سکیورٹی اور روزگار کی مشترکہ طاقت نے یوپی کی معیشت کو نئی تحریک دی ہے۔ بغیر گارنٹی کے 10 لاکھ روپے تک کا قرض فراہم کرنے والی مدرا یوجنا نے یوپی کے لاکھوں نوجوانوں کے خوابوں کو نئے پنکھ دیے ہیں۔ ایک ضلع ایک پروڈکٹ نے ہر ضلع میں روزگار کے نئے مواقع پیدا کیے ہیں۔ اس سے نوجوانوں کو اپنی صلاحیتوں کو بڑی مارکیٹ تک لے جانے میں سہولت ہوئی ہے۔ یوپی میں لاکھوں رجسٹرڈ ایم ایس ایم ای ہیں، جو ہندوستان میں چھوٹے پیمانے کی صنعتوں کے سب سے بڑے اڈے ہیں۔ اترپردیش نئے کاروباریوں کے لیے ایک اسٹارٹ اپ ایکو سسٹم بنانے میں ایک قائدانہ کردار ادا کر رہا ہے۔

ساتھیو،

جن کو آج تقرری نامہ ملا ہے وہ ایک بات ہمیشہ ذہن میں رکھیں۔ آپ کی زندگی میں نئی ​​ذمہ داریاں، نئے چیلنجز اور نئے مواقع آنے والے ہیں۔ ہر روز نیا موقع آپ کا انتظار کر رہا ہے۔ اس کے باوجود، میں آپ کو ذاتی طور پر، اتر پردیش سے ممبر پارلیمنٹ کی حیثیت سے اور اپنے اتنے برسوں کے عوامی زندگی کے تجربے کی وجہ سے، میں آپ کو بتاتا ہوں کہ آج بھی جب آپ کو تقرری کا خط ملا ہے، اپنے اندر کے طالب علم کو کبھی مرنے نہ دیں۔ ہر لمحہ نیا سیکھنا، صلاحیت میں اضافہ کرنا، علم میں اضافہ کرنا ہے۔ اب آن لائن تعلیم کا بھی وسیع بندوبست ہو گیا ہے، بہت کچھ سیکھا جا سکتا ہے۔ یہ آپ کی ترقی کے لیے بہت ضروری ہے۔ اپنی زندگی کو کبھی روکے نہ رکھیں۔ زندگی بھی متحرک ہونی چاہیے۔ زندگی بھی نئی بلندیوں کو عبور کرے۔ اس کے لیے اہلیت کو بڑھانا ہے۔ آپ کو سرکاری ملازمت میں داخلہ مل گیا، آپ کی زندگی کا آغاز ہو چکا ہے۔ اسے اپنی شروعات سمجھیں۔ آپ کو اپنی شخصیت کی نشوونما، اپنی ترقی پر بھی توجہ دینا ہوگی، اپنے علم میں اضافہ کرتے رہیں۔ جب آپ اس سروس پر آتے ہیں تو آپ کو تقرر نامہ مل جاتا ہے۔ جب آپ پولیس کی وردی میں اترنے والے ہوتے ہیں تو حکومت آپ کو ہاتھ میں ڈنڈا دیتی ہے، لیکن یہ مت بھولنا کہ حکومت بعد میں آئی ہے، پہلے بھگوان نے آپ کو دل دیا ہے۔ اس لیے لاٹھی سے زیادہ دل کو سمجھنا پڑتا ہے۔ آپ کو بھی حساس ہونا پڑے گا۔

آپ کو بھی حساس ہونا ہوگا اور نظام کو بھی حساس بنانا ہوگا۔ جن نوجوانوں کو آج تقررنامے مل چکے ہیں، ان کی تربیت میں ان کو زیادہ سے زیادہ حساس بنانے کا بھی خیال رکھا جائے گا۔ یوپی حکومت بہت سی تبدیلیاں کرکے پولیس فورس کی تربیت میں تیزی سے بہتری لانے کے لیے کام کر رہی ہے۔ یوپی میں اسمارٹ پولیسنگ کو فروغ دینے کے لیے نوجوانوں کو سائبر کرائم، فارنسک سائنس اور جدید ترین ٹیکنالوجی کی تربیت بھی دی جائے گی۔

ساتھیو،

آج جن نوجوانوں کو تقررنامے سونپے گئے ہیں ان کی ذمہ داری ہے کہ وہ عام شہریوں کی حفاظت کے ساتھ ساتھ معاشرے کو سمت فراہم کریں۔ آپ لوگ خدمت اور طاقت دونوں کا عکس بنیں۔ اپنی وفاداری اور مضبوط عزم کے ساتھ ایسا ماحول بنائیں جہاں مجرموں کا بالکل بھی خوف نہ ہو اور قانون کی پاسداری کرنے والے لوگ سب سے زیادہ نڈر بنیں۔ ایک بار پھر آپ سب کے لیے نیک خواہشات۔ آپ کے اہل خانہ کے لیے میری نیک خواہشات۔ بہت بہت شکریہ۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
India's industrial production beats estimates; growth seen at 5.9% YoY in May

Media Coverage

India's industrial production beats estimates; growth seen at 5.9% YoY in May
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Delegation from Catholic Bishops' Conference of India calls on PM
July 12, 2024

A delegation from the Catholic Bishops' Conference of India called on the Prime Minister, Shri Narendra Modi today.

The Prime Minister’s Office posted on X:

“A delegation from the Catholic Bishops' Conference of India called on PM Narendra Modi. The delegation included Most Rev. Andrews Thazhath, Rt. Rev. Joseph Mar Thomas, Most Rev. Dr. Anil Joseph Thomas Couto and Rev. Fr. Sajimon Joseph Koyickal.”