Share
 
Comments

نئی دہلی،17؍نومبر، وزیراعظم جناب نریندر مودی نے کل روحانی رہنماؤں سے  آتم نربھر بھارت کے لئے ’ووکل فار لوکل‘ کو  مقبول بنانے کی اپیل کی تھی، جس پر ملک بھر کے نامور روحانی رہنماؤں نے بڑی تعداد میں رد عمل کیا ہے۔ سنت سماج نے  وزیراعظم کی اپیل کا پورے جوش سے خیر مقدم کیا ہے۔ روحانی شخصیات نے سامنے آکر آتم نربھر بھارت کے لئے ’ووکل فار لوکل‘ کو فروغ دینے اور اسے مقبول بنانے اور  اس مقصد  کو اپنا مکمل تعاون دینے کا عزم ظاہر کیا ہے۔

وزیراعظم نے یہ اپیل کل  جین آچاریہ شری وجے ولبھ سریشور جی مہاراج کی 151 ویں  سالگرہ  کے موقع پر ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ’اسٹیچو آف پیس‘ کی نقاب کشائی کرتے وقت کی تھی۔ جناب مودی نے کہا تھا کہ  جس طرح جنگ آزادی کی بنیاد  بھگتی کی تحریک سے پڑی تھی، اسی طرح  آتم نربھر بھارت   کی بنیاد بھی ہمارے  ملک کے سادھوؤں، مہاتماؤں، مہنتوں اور  آچاریوں کے ذریعے فراہم کی جانی چاہئے۔

شری شری روی شنکر نے کہا کہ وزیراعظم کی اپیل پر  اُن کی تنظیموں کے نوجوانوں نے روز مرہ کے استعمال کی اشیاء  میں آتم نربھر بھارت کے عزم کو مضبوط کرنے کے لئے ایک  ایپ بنایا ہے۔

 

بابا رام دیو نے بھی پتانجلی اور اپنے تمام پیروکاروں کی طرف سے آتم نربھر بھارت کو مکمل  تعاون دینے کے عزم کو  دہرایا۔ انہوں نے پیش کش کی وہ دیگر روحانی رہنماؤں سے ملاقات کرکے ’ووکل فار لوکل‘ کے پلیٹ فارم پر لانے کی کوشش کریں گے۔

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
21 Exclusive Photos of PM Modi from 2021
Explore More
اترپردیش کے وارانسی میں کاشی وشوناتھ دھام کے افتتاح کے موقع پر وزیر اعظم کی تقریر کا متن

Popular Speeches

اترپردیش کے وارانسی میں کاشی وشوناتھ دھام کے افتتاح کے موقع پر وزیر اعظم کی تقریر کا متن
Budget Expectations | 75% businesses positive on economic growth, expansion, finds Deloitte survey

Media Coverage

Budget Expectations | 75% businesses positive on economic growth, expansion, finds Deloitte survey
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM condoles the demise of social worker and Padma awardee Shanti Devi ji
January 17, 2022
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed sorrow on the demise of noted social worker and Padma Awardee Smt Shanti Devi ji.

The Prime Minister tweeted :
"Shanti Devi Ji will be remembered as a voice of the poor and underprivileged. She worked selflessly to remove suffering and create a healthier as well as just society. Pained by her demise. My thoughts are with her family and countless admirers. Om Shanti."