وزیر اعظم راجستھان میں 17,000 کروڑ روپے سے زیادہ کے متعدد ترقیاتی منصوبوں کا افتتاح کریں گے، قوم کو وقف کریں گے اور سنگ بنیاد رکھیں گے
یہ منصوبے، سڑکوں، ریلوے، شمسی توانائی، بجلی کی ترسیل، پینے کا پانی اور پیٹرولیم اور قدرتی گیس جیسے اہم شعبوں پرمشتمل ہیں
ان پروجیکٹوں کا آغاز راجستھان کے بنیادی ڈھانچے کے منظر نامے کو تبدیل کرنے اور ترقی اور ترقی کے مواقع پیدا کرنے کے لیے وزیر اعظم کی انتھک کوششوں کی نشاندہی کرتا ہے

وزیر اعظم جناب نریندر مودی 16 فروری 2024 کو صبح 11 بجے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے ’’وکست بھارت وکست راجستھان‘‘ پروگرام سے خطاب کریں گے۔ پروگرام کے دوران، وزیر اعظم 17,000 کروڑ روپے سے زیادہ کے متعدد ترقیاتی منصوبوں  کا افتتاح کریں گے، قوم کو وقف کریں گے اور کا  سنگ بنیاد رکھیں گے۔ یہ منصوبے سڑکوں، ریلوے، شمسی توانائی، بجلی کی ترسیل ، پینے کا پانی اور پٹرولیم اور قدرتی گیس سمیت متعدد اہم شعبوں کو پورا کرتے ہیں۔

وزیر اعظم راجستھان میں 5000 کروڑ روپے سے زیادہ کے   مختلف قومی شاہراہوں کے پروجیکٹوں کا افتتاح کریں گے۔ وزیر اعظم 8-لین دہلی - ممبئی گرین فیلڈ الائنمنٹ (این ای -4) یعنی باؤنلی -جھلائی روڈ سے موئی گاؤں کے ہردیو گنج گاؤں سے میج ندی کے حصے تک؛ اور تکلی سے راجستھان / ایم پی بارڈر تک کے حصے تک کے تین پیکجوں کا افتتاح کریں گے ۔ یہ حصے خطے میں تیز رفتار اور بہتر رابطے فراہم کریں گے۔ یہ حصے اینیمل انڈر پاس اور اینیمل اوور پاس سے بھی لیس ہیں تاکہ جنگلی حیات کی بلا روک ٹوک نقل و حرکت کو سہولت فراہم کی جا سکے۔ اس کے علاوہ ، جنگلی حیات پر اثرات کو کم کرنے کے لیےنوئز بیریئرز (شور کی رکاوٹوں) کا بھی انتظام کیا گیا ہے۔ وزیر اعظم کایا گاؤں میں این ایچ - 48 کے چتور گڑھ-ادے پور ہائی وے سیکشن کو ڈیباری میں این ایچ -48 کے ادے پور-شاملاجی سیکشن سے جوڑنے والے 6-لین گرین فیلڈ ادے پور بائی پاس کا بھی افتتاح کریں گے۔ یہ بائی پاس ادے پور شہر کو کم کرنے میں مدد دے گا۔ وزیر اعظم راجستھان کے جھنجھنو، ابو روڈ اور ٹونک اضلاع میں سڑکوں کے بنیادی ڈھانچے کو بہتر بنانے والے مختلف پروجیکٹوں کا بھی افتتاح کریں گے۔

خطے میں ریل کے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط کرتے ہوئے، وزیر اعظم قوم کو وقف کریں گے اور راجستھان کے تقریباً 2300 کروڑ روپے کے آٹھ اہم ریلوے پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔ جو ریل پروجیکٹ قوم کو وقف کیے جائیں گے ان میں جودھ پور-رائے کا باغ-مرتا روڈ-بیکانیر سیکشن (277 کلومیٹر) سمیت ریل راستوں کی بجلی کاری کے مختلف منصوبے شامل ہیں۔ جودھ پور-پھلودی سیکشن (136 کلومیٹر)؛ اور بیکانیر- رتن گڑھ- سادولپور- ریواڑی سیکشن (375 کلومیٹر)۔ وزیر اعظم کھتی پورہ ریلوے اسٹیشن بھی قوم کو وقف کریں گے۔ ریلوے اسٹیشن کو جے پور کے لیے سیٹلائٹ اسٹیشن کے طور پر تیار کیا گیا ہے اور یہ 'ٹرمینل سہولت' سے لیس ہے جہاں سے ٹرینیں نکل سکتی ہیں اور ان کا روٹ ختم  ہوسکتا ہے۔ جن ریل پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد وزیر اعظم رکھیں گے ان میں بھگت کی کوٹھی (جودھپور) میں وندے بھارت سلیپر ٹرینوں کی دیکھ بھال کی سہولت،کھٹی پورہ (جے پور) میں تمام قسم کے ریک جیسے وندے بھارت، ایل ایچ بی وغیرہ کی دیکھ بھال؛ ہنومان گڑھ میں ٹرینوں کی دیکھ بھال کے لیے کوچ کیئر کمپلیکس کی تعمیر؛ اور بندیکوئی سے آگرہ فورٹ ریل لائن کو دوگنا کرنا شامل ہے۔ ریلوے سیکٹر کے منصوبوں کا مقصد ریل کے بنیادی ڈھانچے کو جدید بنانا، حفاظتی اقدامات کو بڑھانا، کنیکٹیویٹی کو بہتر بنانا اور سامان اور لوگوں کی نقل و حرکت کو زیادہ مؤثر طریقے سے آسان بنانا ہے۔

خطے میں قابل تجدید توانائی کی پیداوار کو فروغ دینے کے ایک قدم میں، وزیر اعظم راجستھان میں تقریباً 5300 کروڑ روپے کے اہم شمسی منصوبوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے اور قوم کو وقف کریں گے۔ وزیر اعظم راجستھان کے بیکانیر ضلع میں بارسنگسر تھرمل پاور اسٹیشن کے آس پاس میں قائم ہونے والے 300 میگاواٹ کے شمسی توانائی کے منصوبے این ایل سی آئی ایل بارسنگسر سولر پروجیکٹ کا سنگ بنیاد رکھیں گے۔ شمسی پروجیکٹ کو جدید ترین جدید ٹیکنالوجی کے ساتھ مربوط کیا جائے گا جس میں اعلیٰ کارکردگی والے بائیفیشل ماڈیولز بھارت میں آتم نربھر  بھارت کے مطابق بنائے گئے ہیں۔ وہ سی پی ایس یو  اسکیم فیز-II (ٹرانچ -III )کے تحت این ایچ پی سی لیمیٹڈ کے 300 میگاواٹ سولر پاور پروجیکٹ کا بھی سنگ بنیاد رکھیں گے، جسے بیکانیر راجستھان میں بھی تیار کیا جائے گا۔ وزیر اعظم بیکانیر راجستھان میں تیار کردہ 300 میگاواٹ این ٹی پی سی گرین انرجی لمیٹڈ نوکھرا سولر پی وی پروجیکٹ کو بھی قوم کے نام وقف کریں گے۔ شمسی توانائی کے منصوبے سبزتوانائی  پیدا کریں گے، کاربن ڈائی آکسائیڈ کے اخراج کو پورا کرنے میں مدد کریں گے اور خطے کی اقتصادی ترقی کا باعث بنیں گے۔

وزیر اعظم راجستھان میں 2100 کروڑ روپے سے زیادہ کے پاور ٹرانسمیشن سیکٹر کے پروجیکٹوں کو بھی قوم کو وقف کریں گے۔ یہ پروجیکٹ راجستھان میں شمسی توانائی کے علاقوں سے بجلی نکالنے کے لیے ہیں تاکہ ان زونز میں پیدا ہونے والی شمسی توانائی کو فائدہ مندوں تک پہنچایا جا سکے۔ پروجیکٹوں میں فیز-II پارٹ اے کے تحت راجستھان میں شمسی توانائی کے زون (8.1 جی ڈبلیو) سے بجلی نکالنے کے لیے ٹرانسمیشن سسٹم کو مضبوط بنانے کی اسکیم شامل ہے۔ فیز-II پارٹ-بی 1 کے تحت راجستھان میں شمسی توانائی کے زونز (8.1 جی ڈبلیو) سے بجلی نکالنے کے لیے ٹرانسمیشن سسٹم کو مضبوط بنانے کی اسکیم؛ اور بیکانیر (پی جی )، فتح گڑھ-II اور بھڈلا-II میں آرای  پروجیکٹوں کو کنیکٹیویٹی فراہم کرنے کے لیے ٹرانسمیشن سسٹم شامل ہے۔

وزیر اعظم تقریباً 2400 کروڑ روپے کے متعدد پروجیکٹوں کا سنگ بنیاد رکھیں گے جن میں جل جیون مشن کے تحت پروجیکٹ شامل ہیں، جن کا مقصد راجستھان میں پینے کا صاف پانی فراہم کرنے کے لیے بنیادی ڈھانچے کو مضبوط کرنا ہے۔ یہ منصوبے پورے ملک میں انفرادی گھریلو نل کے کنکشن کے ذریعے پینے کا صاف پانی فراہم کرنے کے لیے وزیر اعظم کی لگن کی نشاندہی کرتے ہیں۔

وزیر اعظم جودھ پور میں انڈین آئل کے ایل پی جی بوٹلنگ پلانٹ کو قوم کے نام وقف کریں گے۔ آپریشن اور حفاظت کے لیے جدید ترین انفراسٹرکچر اور آٹومیشن سسٹم کے ساتھ بوٹلنگ پلانٹ، روزگار پیدا کرنے کا باعث بنے گا اور خطے کے لاکھوں صارفین کی ایل پی جی کی ضروریات کو پورا کرے گا۔

راجستھان میں ان ترقیاتی منصوبوں کا آغاز راجستھان کے بنیادی ڈھانچے کے منظر نامے کو تبدیل کرنے اور ترقی اور ترقی کے مواقع پیدا کرنے کے لیے وزیر اعظم کی انتھک کوششوں کی نشاندہی کرتا ہے۔

یہ پروگرام راجستھان کے تمام اضلاع میں تقریباً 200 مقامات پر منعقد کیا جائے گا، جس کا مرکزی پروگرام جے پور میں ہوگا۔ ریاست کے وسیع پروگرام میں مختلف سرکاری اسکیموں کے لاکھوں استفادہ کنندگان کی شرکت کا مشاہدہ ہوگا۔ اس پروگرام میں راجستھان کے وزیراعلی ، راجستھان حکومت کے دیگر وزراء، ایم پیز، ایم ایل ایز اور مقامی سطح کے نمائندے بھی شامل ہوں گے۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
How digital tech and AI are revolutionising primary health care in India

Media Coverage

How digital tech and AI are revolutionising primary health care in India
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر،12 جولائی 2024
July 12, 2024

Modi 3.0 – India witnesses holistic growth in all sectors