Share
 
Comments

نئی دہلی،  13اپریل 2021:  وزیراعظم جناب نریندر مودی ویڈیو کانفرنس کے ذریعہ 14  اپریل 2021 کو صبح گیارہ بجے ہندوستانی یونیورسٹیوں کی  انجمن کی 95 ویں  سالانہ کانفر نس اور وائس چانسلرس کے قومی سمینارسے خطاب کریں گے ۔وہ  ڈاکٹر بی آر امبیڈکر سے متعلق چار کتابوں کا اجرا بھی کریں  گے ، جنہیں جناب کشور مکوانہ نے تصنیف کیا ہے۔ گجرات کے گورنر  اور وزیر اعلیٰ  کے علاوہ  تعلیم کے مرکزی وزیر بھی اس موقع پر منعقدہونے والی تقریب میں شرکت کریں  گے۔ اس تقریب کا اہتمام  احمد آباد کی ڈاکٹر باباصاحب امبیڈ کر اوپن یونیورسٹی کی جانب  سے کیا جارہا ہے۔

اے آئی یو کانفرنس اور وائس چانسلرس کے   قومی سمینار کے بارے میں   ہندوستانی یونیورسٹیوں کی انجمن اے آئی یو  ، جو ملک میں اعلیٰ تعلیم کا ایک اہم اعلیٰ ادارہ ہے ، 14  اور 15  اپریل  2021  کو اس سال کی  اپنی  95ویں  سالانہ کانفرنس کا اہتمام کررہا ہے۔ یہ کانفرنس   اے آئی یو کے لئے  ایک موقع ہے کہ وہ اپنی ماضی کے سال کی  حصولیابیوں   کو نمایاں کرے ، اپنے مالی  صورتحال کو پیش کریں  اور  آئندہ سال کی  سرگرمیوں کی اسکیم کے بارے میں   خاکہ تیار کرے  ۔ یہ سال بھر تک منعقد ہونے والی  زونل وائس چانسلر  س کانفرنسوں  اور دیگر مباحثوں   کی شفارشات کے بارے میں  ممبروں کو باخبر کرنے کا ایک پلیٹ فارم  بھی ہے۔

اس کانفرنس میں  اے آئی یو کی 96 ویں  یو م تاسیس  بھی منائی جائے گی ، جو  ڈاکٹر سرو پلی رادھا کرشنن اور ڈاکٹر شیاما پرشاد مکھر جی جیسی قدآور شخصیتوں  کی سرپرستی میں قائم کیا گیا تھا۔

کانفرنس کے دوران  ہندوستان میں اعلیٰ تعلیم  میں  تبدیلی کے لئے 2020  کی قومی تعلیمی پالیسی نافذ کرنے کے موضوع پر وائس چانسلر س کا ایک قومی سمینار بھی منعقد کیا جارہا ہے۔اس  کا مقصد  حال ہی میں  شروع کی گئی  قومی تعلیمی  پالیسی  2020  کے لئے حکمت عملی  کو نافذ کرنے  کے لئے لائحہ عمل تیار کرنا ہے، جس کا مقصد اس  پالیسی کو اس کے بنیادی فریق یعنی  طلبا کے مفاد میں  موثر طور پر نافذ کرنا ہے۔

کتابوں کے بارے میں ،  جن کا اجراء کیا جائے گا:

وزیراعظم جناب نریندر مودی، باباصاحب بھیم راؤ امبیڈ کر کی زندگی پر چار کتابوں کا اجراء بھی کریں گے ، جنہیں   جناب کشور مکوانہ نے تصنیف  کیا ہے۔ ان  کتابوں کے نام ہیں:

ڈاکٹر امبیڈکرجیون درشن

ڈاکٹر امبیڈکر ویکتی درشن

ڈاکٹر امبیڈکر راشٹر درشن   اور

 ڈاکٹر امبیڈ کر آیام درشن

 

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Saudi daily lauds India's industrial sector, 'Make in India' initiative

Media Coverage

Saudi daily lauds India's industrial sector, 'Make in India' initiative
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 21 اگست 2021
September 21, 2021
Share
 
Comments

Strengthening the bilateral relations between the two countries, PM Narendra Modi reviewed the progress with Foreign Minister of Saudi Arabia for enhancing economic cooperation and regional perspectives

India is making strides in every sector under PM Modi's leadership