Share
 
Comments
بھارت اور روس کے درمیان دوستی بہت پرانی ہے: وزیر اعظم مودی
وبائی مرض نے ہمارے باہمی تعاون میں صحت اور ادویہ کے شعبے کی اہمیت کا اجاگر کیا ہے: ولادی وستوک میں مشرقی اقتصادی فورم کے موقع پر وزیر اعظم کا اظہار خیال
بھارت ۔ روس توانائی شراکت داری عالمی توانائی منڈی میں استحکام لا سکتی ہے: وزیر اعظم مودی

روسی دور دراز مشرق کی ترقی کے لیے صدر پوتن کے نظریہ کی تعریف کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے بھارت کی ’’مشرق نواز پالیسی‘‘ کے تحت روس کے ایک قابل اعتماد حصہ دار ہونے کے اپنے عزم کو دوہرایا۔ انہوں نے روسی دور دراز مشرق کی ترقی میں بھارت اور روس کی قدرتی تکمیلیت کو نشان زد کیا۔

’خصوصی اور مخصوص اختیار والی اسٹریٹجک پارٹنرشپ‘ کے موافق وزیر اعظم نے دونوں فریقین کے درمیان اقتصادی اور تجارتی تعلقات کو زیادہ سے زیادہ مضبوط کرنے پر زور دیا۔ انہوں نے وبائی مرض کے دوران تعاون کے اہم شعبوں کے طور پر ابھرے صحت اور فارما شعبے کی اہمیت پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے ہیرا، کوکنگ کول، اسٹیل، لکڑی سمیت اقتصادی تعاون کے دیگر ممکنہ شعبوں کا بھی ذکر کیا۔

ہندوستانی ریاستوں کے وزرائے اعلیٰ کے ای ای ایف-2019 کے سفر کو یاد کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے روس کے دور دراز مشرق کے 11 علاقوں کے گورنروں کو بھارت آنے کی دعوت دی۔

کووڈ-19 وبائی مرض کی چنوتیوں کے باوجود، پٹرولیم اور قدرتی گیس کے مرکزی وزیر جناب ہردیپ سنگھ پوری کی قیادت میں ایک ہندوستانی وفد، جس میں اہم ہندوستانی تیل اور گیس کمپنیاں شامل ہیں، ای ای ایف کے تحت بھارت-روس تجارتی مذاکرہ میں شرکت کر رہا ہے۔ گجرات کے وزیر اعلیٰ جناب وجے روپانی اور روس کے سکھا-یاکوتیا صوبہ کے گورنر کے درمیان ای ای ایف کے دوران 2 ستمبر کو ایک آن لائن میٹنگ ہوئی۔ مختلف شعبوں کی مشہور ہندوستانی کمپنیوں کے 50 سے زیادہ نمائندے بھی آن لائن پروگرام میں شرکت کریں گے۔

 

 

 

 

 

تقریر کا مکمل متن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں

20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Mann KI Baat Quiz
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
52.5 lakh houses delivered, over 83 lakh grounded for construction under PMAY-U: Govt

Media Coverage

52.5 lakh houses delivered, over 83 lakh grounded for construction under PMAY-U: Govt
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM condoles the passing away of renowned Telugu film lyricist Sirivennela Seetharama Sastry
November 30, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed deep grief over the passing away of renowned Telugu film lyricist and Padma Shri awardee, Sirivennela Seetharama Sastry. 

In a tweet, the Prime Minister said;

"Saddened by the passing away of the outstanding Sirivennela Seetharama Sastry. His poetic brilliance and versatility could be seen in several of his works. He made many efforts to popularise Telugu. Condolences to his family and friends. Om Shanti."