’کھلاڑیوں کی شاندار محنت کی وجہ سے، ملک ایک متاثر کن کامیابی کے ساتھ آزادی کے امرت عہد میں داخل ہو رہا ہے‘‘
’’کھلاڑی ملک کے نوجوانوں کو نہ صرف کھیلوں بلکہ دیگر شعبوں میں بھی بہتر خدمات انجام دینے کی ترغیب دیتے ہیں ‘‘
’’آپ لوگوں نے ملک کو فکری اور مقصدی اتحاد سے ہمکنار کیا جو کہ ہماری جدوجہد آزادی کی ایک بڑی طاقت بھی تھی‘‘
’’ترنگے کی طاقت یوکرین میں دیکھی گئی جہاں یہ نہ صرف ہندوستانیوں کے لئے بلکہ دوسرے ممالک کے شہریوں کی خاطر بھی میدانِ جنگ سے باہر نکلنے میں حفاظتی ڈھال بن گیا تھا‘‘
’’ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم ایک کھیلوں کا ایسا ماحولیاتی نظام بنائیں جو عالمی سطح پر بہترین، جامع، متنوع اور متحرک ہو۔ کسی بھی صلاحیت کو پیچھے نہیں چھوڑنا چاہیے‘‘

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے نئی دہلی میں 2022 کے دولت مشترکہ کھیلوں (سی ڈبلیو جی) کے ہندوستانی دستے کو مبارکباد دی۔ تقریب میں کھلاڑیوں اور ان کے کوچوں نے بھی شرکت کی۔ اس موقع پر موجود لوگوں میں نوجوانوں کے امور، کھیل اور اطلاعات و نشریات کے مرکزی وزیر جناب انوراگ سنگھ ٹھاکر اور نوجوانوں کے امور اور کھیلوں کے وزیر مملکت جناب نسیت پرمانک شامل تھے۔

وزیر اعظم نے برمنگھم میں منعقدہ کامن ویلتھ گیمز 2022 میں شاندار کارکردگی کے لیے کھلاڑیوں اور کوچز کو مبارکباد دی، جہاں ہندوستان نے مختلف شعبوں میں 22 گولڈ، 16 سلور اور 23 کانسی کے تمغے جیتے تھے۔ وزیر اعظم نے کھلاڑیوں اور کوچوں کا خیرمقدم کیا اور سی ڈبلیو جی 2022 میں ہندوستان کے کھلاڑیوں کی کامیابیوں پر بے حد فخر کا اظہار کیا۔ وزیر اعظم نے کہا کہ یہ فخر کی بات ہے کہ کھلاڑیوں کی شاندار محنت کی وجہ سے ملک ایک متاثر کن کامیابی کے ساتھ آزادی کے امرت کال میں داخل ہو رہا ہے۔

وزیراعظم نے روشنی ڈالی کہ گزشتہ چند ہفتوں میں ملک نے کھیلوں کے میدان میں دو بڑی کامیابیاں حاصل کی ہیں۔ دولت مشترکہ کھیلوں میں تاریخی کارکردگی کے ساتھ ساتھ ملک نے پہلی بار شطرنج اولمپیاڈ کا انعقاد کیا ہے۔ کھلاڑیوں کو خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا ’’جب آپ سبھی برمنگھم میں مقابلہ کر رہے تھے، کروڑوں ہندوستانی یہاں ہندوستان میں رات گئے تک جاگ رہے تھے، آپ کی ہر کارروائی کو دیکھ رہے تھے۔ بہت سے لوگ الارم لگا کر سوتے تھے تاکہ وہ پرفارمنس پر اپ ڈیٹ رہیں۔ وزیراعظم نے دستے کی روانگی کے وقت اپنے وعدے کے مطابق کہا کہ ہم آج فتح کا جشن منا رہے ہیں۔

وزیر اعظم نے  شاندار کارکردگی پر روشنی ڈالتے ہوئے کہا کہ تمغوں تعداد پوری کہانی کی عکاسی نہیں کرتی کیونکہ بہت سے تمغے کم سے کم مارجن سے چھوٹ گئے جن پر جلد ہی پرعزم کھلاڑی قابو پا لیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان نے پچھلی بار کے مقابلے 4 نئے کھیلوں میں جیت کا نیا طریقہ ڈھونڈ لیا ہے۔ لان باؤلز سے لے کر ایتھلیٹکس تک کھلاڑیوں نے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ وزیر اعظم نے کہا کہ اس کارکردگی سے ملک میں نئے کھیلوں کی طرف نوجوانوں کا رجحان بہت بڑھنے والا ہے۔ وزیر اعظم نے باکسنگ، جوڈو، ریسلنگ میں ہندوستان کی بیٹیوں کی کامیابیوں اور سی ڈبلیو جی  2022 میں ان کے غلبہ کو بھی اجاگر کیا۔ انہوں نے کہا کہ 31 تمغے ان کھلاڑیوں کی طرف سے آئے جو پہلی بار میدان مین اترے تھے جو نوجوانوں کے بڑھتے ہوئے اعتماد کی نشاندہی کرتے ہیں۔

وزیر اعظم نے کہا کہ کھلاڑیوں نے نہ صرف ملک کو تمغہ تحفہ دے کرنہیں بلکہ جشن منانے اور فخر کرنے کا موقع دے کر ’ایک بھارت شریشٹھ  بھارت‘ کے عزم کو مضبوط کیا ہے۔ وزیراعظم نے مزید کہا کہ کھلاڑی ملک کے نوجوانوں کو نہ صرف کھیلوں بلکہ دیگر شعبوں میں بھی بہتر کارکردگی دکھانے کی ترغیب دیتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آپ لوگوں نے ملک کو فکری اور مقصدی  اتحاد سے ہمکنار کیا جو کہ ہماری جدوجہد آزادی کی ایک بڑی طاقت بھی تھی۔ مجاہدینِ آزادی کی کہکشاں کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ طریقوں میں فرق کے باوجود سب آزادی کا مشترکہ مقصد رکھتے تھے۔ اسی طرح ہمارے کھلاڑی ملک کے وقار کے لئے میدان میں اترتے ہیں۔ وزیر اعظم نے ذکر کیا کہ ترنگے کی طاقت یوکرین میں دیکھی گئی جہاں یہ نہ صرف ہندوستانیوں کے لئے بلکہ دوسرے ممالک کے شہریوں کے لئے بھی میدان جنگ سے باہر نکلنے میں حفاظتی ڈھال بن گیا ہے۔

وزیر اعظم نے کھیلو انڈیا کے مرحلے سے باہر نکل کر بین الاقوامی سطح پر شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے  کھلاڑیوں پر خوشی کا اظہار کیا۔ انہوں نے ٹاپس (ٹارگٹ اولمپک پوڈیم سکیم) کے مثبت اثرات کا بھی ذکر کیا جو اب نظر آ رہا ہے۔ وزیر اعظم نے نئے ٹیلنٹ کو دریافت کرنے اور انہیں پوڈیم تک لے جانے کی کوششوں کو تیز کرنے کی ضرورت کو اجاگر کیا اور زور دے کر کہا کہ "ہماری ذمہ داری ہے کہ ہم ایک کھیلوں کا ماحولیاتی نظام بنائیں جو عالمی سطح پر بہترین، جامع، متنوع اور متحرک ہو۔ کسی بھی صلاحیت کو پیچھے نہیں چھوڑنا چاہئے"۔ وزیراعظم نے کھلاڑیوں کی کامیابی میں کوچوں، اسپورٹس ایڈمنسٹریٹروں اور معاون اسٹاف کے کردار کا بھی اعتراف کیا۔

وزیراعظم نے کھلاڑیوں پر زور دیا کہ وہ آئندہ ایشیائی کھیلوں اور اولمپکس کے لئے اچھی تیاری کریں۔ آزادی کا امرت مہوتسو کے موقع پر وزیر اعظم نے کھلاڑیوں اور ان کے کوچوں سے درخواست کی کہ وہ گزشتہ سال ملک کے 75 اسکولوں اور تعلیمی اداروں کا دورہ کرکے بچوں کی حوصلہ افزائی کریں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ بہت سے کھلاڑیوں نے یہ کام کا ذمہ اٹھایا اور 'میٹ دی چیمپئن' مہم کے تحت اسے پورا کیا۔

انہوں نے ان پر زور دیا کہ وہ اس مہم کو آگے بڑھائیں کیونکہ قوم کے نوجوان کھلاڑیوں کو رول ماڈل کے طور پر دیکھتے ہیں۔ وزیراعظم نے کہا کہ ’’آپ کی بڑھتی ہوئی پہچان، صلاحیت اور قبولیت کو ملک کی نوجوان نسل کے لئے استعمال کیا جانا چاہیے۔‘‘ وزیر اعظم نے اپنے خطاب کا اختتام کھلاڑیوں کو ان کی ’وجے یاترا‘ پر مبارکباد دیتے ہوئے کیا اور مستقبل کی کوششوں کے لئے ان کے حق میں نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم کی طرف سے یہ مبارکباد ان کی مسلسل کوششوں کا ایک حصہ ہے جس کا مقصد کھیلوں کے بڑے مقابلوں میں ہندوستان کی نمائندگی کرنے والے کھلاڑیوں کی حوصلہ افزائی کرنا ہے۔ پچھلے سال، وزیر اعظم نے ٹوکیو 2020 اولمپکس کے لئے جانے والے ہندوستانی کھلاڑیوں کے دستے اور ٹوکیو 2020 پیرالمپکس گیمز کے ہندوستانی پیرا ایتھلیٹس دستے سے بات چیت کی تھی۔ دولت مشترکہ کھیلوں 2022 کے دوران بھی وزیر اعظم نے ایتھلیٹس کی ترقی میں گہری دلچسپی لی اور انہیں بہتر کارکردگی دکھانے کی ترغیب دیتے ہوئے ان کی کامیابی اور مخلصانہ کوششوں پر مبارکباد دی۔

سی ڈبلیو جی 2022 برمنگھم میں 28 جولائی سے 08 اگست 2022 تک منعقد ہوا۔ کل 215 کھلاڑیوں نے 19 کھیلوں کے شعبوں میں 141 مقابلوں میں حصہ لیا۔ ہندوستان نے مختلف شعبوں میں 22 طلائی، 16 نقرئی اور 23 کانسے کے تمغے جیتے۔

تقریر کا مکمل متن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
A Leader for a New Era: Modi and the Resurgence of the Indian Dream

Media Coverage

A Leader for a New Era: Modi and the Resurgence of the Indian Dream
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Srinagar Viksit Bharat Ambassadors Unite for 'Viksit Bharat, Viksit Kashmir'
April 20, 2024

Srinagar hosted a momentous gathering under the banner of the Viksit Bharat Ambassador or VBA 2024. Held at the prestigious Radisson Collection, the event served as a unique platform, bringing together diverse voices and perspectives to foster the nation's collective advancement towards development.

Graced by the esteemed presence of Union Minister Shri Hardeep Singh Puri as the Chief Guest, the event saw the attendance of over 400 distinguished members of society, representing influencers, industry stalwarts, environmentalists, and young minds, including first-time voters. Presidents of Chambers of Commerce, Federation of Kashmir Industrial Corporation, House Boat Owners Association, and members of the writers' association were also present.

The VBA 2024 meetup began with an interesting panel discussion on Viksit Kashmir, which focused on the symbiotic relationship between industry growth and sustainable development. This was followed by an interactive session by Minister Puri, who engaged with the attendees through an engaging presentation. Another event highlight was the live doodle capture by a local artist of the discussions.

Union Minister Hardeep Singh Puri discussed how India has changed in the last decade. He said India is on track to become one of the world's top three economies, surpassing Germany and Japan soon.

 

"The country is set to surpass Germany and Japan and will become the world's third-largest economy by 2027-28," he said.

 

According to official estimates, India's economy is projected to reach a remarkable $40 trillion by 2040. Presently, the economy stands at approximately $3.5 trillion.

He also stressed that India's progress is incomplete without a developed Kashmir.

 

"Bharat cannot be Viksit without a Viksit Kashmir," he said.

Hardeep Puri reflected on India's economic journey, noting that in the 1700s, India contributed a significant 25% to the global GDP. However, as experts documented, this figure gradually dwindled to a mere 2% by 1947.

 

He highlighted how India, once renowned as the 'sone ki chidiya' (golden bird), lost its economic strength during British colonial rule and continued to struggle even after gaining independence, remaining categorized under the 'Fragile Five' until 2014.

 

Puri emphasized that the true shift in India's economic trajectory commenced under the Modi government. Over the past decade, the nation has ascended from among the top 11 economies to ranking among the top 5 globally.

The Union Minister also encouraged everyone to participate in the Viksit Bharat 2047 mission, emphasizing that achieving this dream requires the active engagement and coordination of all "ambassadors" of change.

He highlighted India's rapid progress in metro network development, stating that the operational metro network spans approximately 950 kilometres. He expressed confidence that within the next 2-3 years, India's metro network will expand to become the second-largest globally, surpassing that of the United States.

 

Regarding Jammu and Kashmir, he mentioned that through the Smart project, over 68 projects totalling Rs 6,800 crores were conceptualized, with Rs 3,200 crores worth of projects already completed.

 

He further stated that Jammu and Kashmir possesses more potential than Switzerland but has faced setbacks due to man-made crises. He emphasized the Modi government's dedication to the comprehensive development of the region.

The minister highlighted a significant government policy shift from women-centred to women-led development. Drawing from his extensive experience as a diplomat spanning 39 years, he shared that when a country transitions to women-led development, there is typically a substantial GDP increase of 20-30%. 

He mentioned that the government is actively pursuing this objective, citing examples such as the Awas Yojana, where houses are registered in the names of women household members, and the implementation of 33% reservation for women in elected bodies as part of this broader mission. 

He also provided insight into the transformative impact of the Modi government's welfare policies on people's lives. He highlighted the Ujjwala Yojana, noting that 32 crore individuals have received LPG cylinders, a significant increase from the 14 crore connections in 2014. Additionally, he mentioned the expansion of the gas pipeline network, which has grown from 14,000 km to over 20,000 km over the past ten years.

The Vision of Viksit Bharat: 140 crore dreams, 1 purpose 

The Viksit Bharat Ambassador movement aims to encourage citizens to take responsibility for contributing to India's development. VBA meet-ups and events are being organized in various parts of the country to achieve this goal. These events provide a platform for participants to engage in constructive discussions, exchange ideas, and explore practical strategies for contributing to the movement.

Join the movement on the NaMo App: https://www.narendramodi.in/ViksitBharatAmbassador

The NaMo App: Bridging the Gap

Prime Minister Narendra Modi's app, the NaMo App, is a digital bridge that empowers citizens to participate in the Viksit Bharat Ambassador movement. The NaMo App serves as a one-stop platform for individuals to:

Join the cause: Sign up and become a Viksit Bharat Ambassador and make 10 other people

Amplify Development Stories: Access updates, news, and resources related to the movement.

Create/Join Events: Create and discover local events, meet-ups, and volunteer opportunities.

Connect/Network: Find and interact with like-minded individuals who share the vision of a developed India.

The 'VBA Event' section in the 'Onground Tasks' tab of the 'Volunteer Module' of the NaMo App allows users to stay updated with the ongoing VBA events.