Share
 
Comments
India's scientific community have been India’s greatest assets, especially during the last few months, while fighting Covid-19: PM
Today, we are seeing a decline in the number of cases per day and the growth rate of cases. India has one of the highest recovery rates of 88%: PM
India is already working on putting a well-established vaccine delivery system in place: PM Modi

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے گرینڈ چیلنجز کی سالانہ میٹنگ 2020 میں کلیدی خطاب کیا۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ مستقبل کی تشکیل معاشرے کریں گے جو سائنس اور جدت طرازی میں سرمایہ کاری کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ سائنس اور جدت سے حاصل ہونے والے فوائد کو ایک مختصر نظر کے نقطہ نظر کی بجائے ، بہتر پیشگی بہتر طریقے سے پہلے ہی سرمایہ کاری کرکے حاصل کیا جاسکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ان بدعات کا سفر باہمی تعاون اور عوامی شراکت سے ہونا چاہئے۔ انہوں نے مزید کہا کہ سائنس کبھی بھی سائلوس میں ترقی نہیں کر سکے گی اور گرینڈ چیلنجز پروگرام نے اس اصول کو بخوبی سمجھا ہے۔ انہوں نے اس پروگرام کے اس پیمانے کی تعریف کی جس میں متعدد ممالک عالمی سطح پر مشغول ہیں اور انٹی مائکروبیل مزاحمت ، زچگی اور بچوں کی صحت ، زراعت ، تغذیہ ، WSH – (پانی ، حفظان صحت اور حفظان صحت) ، اور بہت سے دوسرے جیسے مختلف امور پر توجہ دی۔

وزیر اعظم نے کہا کہ عالمی وبائی بیماری نے ہمیں ٹیم ورک کی اہمیت کا احساس دلادیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ بیماریوں کی جغرافیائی حدود نہیں ہوتی ہیں اور وہ مذہب ، نسل ، صنف یا رنگ کی بنیادوں پر امتیاز نہیں رکھتے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ان بیماریوں میں متعدد مواصلاتی اور غیر مواصلاتی بیماریاں بھی شامل ہیں جو لوگوں کو متاثر کررہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ایک مضبوط اور متحرک سائنسی برادری اور ہندوستان میں اچھے سائنسی ادارے خاص طور پر پچھلے کچھ مہینوں کے دوران ، کوویڈ -19 سے لڑتے ہوئے ہندوستان کا سب سے بڑا اثاثہ رہے ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ انہوں نے قابو پانے سے لے کر استعداد سازی تک عجائبات حاصل کیے ہیں۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ہندوستان میں عوام کی طاقت اور لوگوں سے چلنے والے طریق کار کی وجہ سے بڑی تعداد میں آبادی کے باوجود کوویڈ 19 کی شرح اموات بہت کم ہے۔ انہوں نے آج مزید کہا کہ ، روزانہ مقدمات کی تعداد میں کمی واقع ہو رہی ہے ، مقدمات کی نمو کی شرح میں کمی واقع ہوئی ہے اور اس میں 88 فیصد شرح سب سے زیادہ شرح بحالی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایسا اس لئے ہوا کیونکہ ہندوستان: ایک لچکدار لاک ڈاؤن کو اپنانے والے پہلے ممالک میں سے ایک تھا ، ماسک کے استعمال کی حوصلہ افزائی کرنے والے پہلے ممالک میں سے ایک تھا ، موثر رابطے کی نشاندہی پر فعال طور پر کام کرنا شروع کیا تھا اور تیزی سے تعی depن کرنے والے ابتدائی ممالک میں سے ایک تھا۔ مائجن ٹیسٹ

وزیر اعظم نے ریمارکس دیتے ہوئے کہا کہ ہندوستان اب کوویڈ کے لئے ویکسین تیار کرنے میں سب سے آگے ہے۔ انہوں نے اعلان کیا کہ ہمارے ملک میں 30 سے ​​زیادہ دیسی ویکسین تیار کی جارہی ہیں اور ان میں سے تین اعلی درجہ حرارت پر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان پہلے سے ہی ویکسین کی فراہمی کا ایک بہتر نظام قائم کرنے پر کام کر رہا ہے اور ڈیجیٹل ہیلتھ ID کے ساتھ ساتھ اس ڈیجیٹلائزڈ نیٹ ورک کا استعمال ہمارے شہریوں کو حفاظتی ٹیکے لگانے کو یقینی بنانے کے لئے کیا جائے گا۔ انہوں نے نشاندہی کی کہ ہندوستان کم قیمت پر معیاری ادویات اور ویکسین تیار کرنے کی ثابت صلاحیت کے لئے جانا جاتا ہے۔ عالمی حفاظتی ٹیکوں کے لئے 60 فیصد سے زیادہ ویکسین بھارت میں تیار کی جارہی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان کے تجربے اور تحقیقی صلاحیتوں کے ساتھ ، ہندوستان عالمی سطح پر صحت کی دیکھ بھال کی کوششوں اور ان اقسام میں ان کی صلاحیتوں کو بڑھانے کے لئے دیگر ممالک کی مدد کرنے کی خواہشوں کا مرکز ہوگا۔

وزیر اعظم نے پچھلے 6 سالوں میں کی جانے والی بہت سی مداخلتوں کو درج کیا جیسے بہتر صفائی ، بہتر صفائی ، بیت الخلا کی زیادہ کوریج جس نے صحت کی بہتر نگہداشت کے نظام میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ اس سے خواتین ، غریب اور غیر مراعت یافتہ افراد کی مدد ہوئی ہے اور بیماریوں میں کمی واقع ہوئی ہے۔ انہوں نے بیماریوں میں کمی کو یقینی بنانے اور دیہات میں بہتر صحت کی دیکھ بھال لانے جیسے حکومت کو ہر گھر کو پینے کے پانی کی فراہمی ، دیہی علاقوں میں میڈیکل کالجز کے قیام اور دنیا کی سب سے بڑی صحت انشورنس اسکیم چلانے میں حکومت کی کوششوں کا ذکر کیا۔

وزیر اعظم نے انفرادی بااختیار بنانے اور اجتماعی بہبود کے لئے باہمی تعاون کے جذبے کو استعمال کرتے رہنے پر زور دیا۔ انہوں نے نتیجہ خیز اور نتیجہ خیز بات چیت کی خواہش کی اور امید کی کہ اس گرینڈ چیلینجز پلیٹ فارم سے بہت سارے دلچسپ اور حوصلہ افزا نئے حل سامنے آئیں گے۔

Click here to read full text speech

Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
India's FY22 GDP expected to grow by 8.7%: MOFSL

Media Coverage

India's FY22 GDP expected to grow by 8.7%: MOFSL
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM congratulates His Excellency Ebrahim Raisi on his election as President of Iran
June 20, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has congratulated His Excellency Ebrahim Raisi on his election as President of the Islamic Republic of Iran.

In a tweet, the Prime Minister said, "Congratulations to His Excellency Ebrahim Raisi on his election as President of the Islamic Republic of Iran. I look forward to working with him to further strengthen the warm ties between India and Iran."