وزیراعظم نے 39ویں پرگتی مذاکرات کی صدارت کی

Published By : Admin | November 24, 2021 | 19:39 IST
Share
 
Comments

نئی دہلی،24- نومبر 2021/وزیراعظم  جناب نریندرمودی نےآج  پرگتی (پی آر اے جی اے ٹی آئی) کے 39ویں ایڈیشن کی میٹنگ کی صدارت کی، جو مرکز اور ریاستی حکومتوں کو  شامل کرتے ہوئے پرو ایکٹیو گورننس او ر بروقت نفاذ کے لئے  آئی سی ٹی پر مبنی ملٹی-ماڈل پلیٹ فارم ہے۔

اجلاس میں 8 منصوبوں اور ایک اسکیم سمیت 9 ایجنڈا آئٹمس کا جائزہ لیا گیا ۔8 منصوبوں میں سے 3 منصوبے ریلوے کی وزارت کے تھے،دو منصوبے سڑک نقل و حمل اور شاہراہوں کی وزارت  اور بجلی کی وزارت سے تھے اور ایک منصوبہ پیٹرولیم اور قدرتی گیس کی وزارت سے تھا۔ یہ 8 منصوبے جن کی مجموعی لاگت  تقریباً 20 ہزار کروڑ روپے ہے، سات ریاستوں  یعنی بہار،مدھیہ پردیش، راجستھان،آندھراپردیش، گجرات، مہاراشٹر اورمغربی بنگال  سے متعلق ہے۔وزیراعظم نے لاگت میں اضافہ سے  بچتے ہوئے منصوبہ کی بروقت تکمیل پر زور دیا۔

بات چیت کے دوران وزیراعظم نے پوشن ابھیان کا بھی جائزہ لیا۔ انہوں نے کہا کہ پوشن ابھیان کو ہر ریاست میں  مشن  موڈ میں مکمل حکومتی نکتہ نظر کے ساتھ  نافذ کیا جانا چاہئے ۔ انہوں نے زمینی سطح پر بچوں کی صحت اور غذائیت کے بارےمیں بیداری کو فروغ دینے کے لئے  سیلف ہیلپ گروپس ( ایس ایچ جی) اور  دیگر مقامی تنظیموں کی شرکت کے بارے میں بھی بات کی، جس سے ابھیان کی رسائی  اور اس کو بڑھانے میں مدد ملے گی۔

پرگتی میٹنگوں کے 38 ایڈیشن تک، 303 پروجیکٹس، جن کی کل لاگت  14.64 لاکھ کروڑ روپے ہے، کا جائزہ لیا گیا ہے۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
Phone exports more than double YoY in April-October

Media Coverage

Phone exports more than double YoY in April-October
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM applauds those who are displaying their products on GeM platform
November 29, 2022
Share
 
Comments
GeM platform crosses Rs. 1 Lakh crore Gross Merchandise value

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has applauded the vendors for displaying their products on GeM platform.

The GeM platform crosses Rs. 1 Lakh crore Gross Merchandise value till 29th November 2022 for the financial year 2022-2023.

In a reply to a tweet by Union Minister, Shri Piyush Goyal, the Prime Minister tweeted;

"Excellent news! @GeM_India is a game changer when it comes to showcasing India’s entrepreneurial zeal and furthering transparency. I laud all those who are displaying their products on this platform and urge others to do the same."