Share
 
Comments
آپ ’امرت جنریشن‘ کی نمائندگی کرتے ہیں جو ایک وکست اور آتم نربھر بھارت بنائے گا
جب خواب حل میں بدل جاتے ہیں اور زندگی اس کے لیے وقف ہو جاتی ہے تو کامیابی یقینی ہو جاتی ہے۔ یہ ہندوستان کے نوجوانوں کے لیے نئے مواقع حاصل کرنے کا وقت ہے
ہندوستان کا وقت آ گیا ہے
نوجوانوں کی طاقت ہندوستان کی ترقی کے سفر کی محرک قوت ہے
جب ملک نوجوانوں کی توانائی اور جوش سے لبریز ہو گا تو اس ملک کی ترجیحات ہمیشہ اس کے نوجوان ہوں گے
یہ خاص طور پر دفاعی افواج اور ایجنسیوں میں ملک کی بیٹیوں کے لیے بڑے امکانات کا وقت ہے

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج دہلی کے کریپا پریڈ گراؤنڈ میں سالانہ این سی سی پی ایم ریلی سے خطاب کیا۔ اس سال این سی سی اپنے قیام کا 75واں سال منا رہا ہے۔ تقریب کے دوران، وزیر اعظم نے این سی سی کے 75 کامیاب سالوں کی یاد میں، ایک خصوصی ڈے کور اور 75 روپے کا ایک یادگاری خصوصی سکہ جاری کیا۔ کنیا کماری سے دہلی تک لے جائی جانے والی اتحادی مشعل کو وزیر اعظم کے حوالے کیا گیا اور کریپا گراؤنڈ میں اسے روشن کیا گیا۔ یہ ریلی ایک ہائبرڈ دن اور رات کے ایونٹ کے طور پر منعقد کی گئی تھی اور اس میں ’ایک بھارت شریشٹھ بھارت‘ تھیم پر ایک ثقافتی پروگرام بھی شامل ہوگا۔ واسودھیو کٹمبکم کے حقیقی ہندوستانی جذبے کے تحت، 19 بیرونی ممالک کے 196 افسران اور کیڈٹس کو تقریبات کا حصہ بننے کے لیے مدعو کیا گیا تھا۔

ریلی سے خطاب کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا کہ ہندوستان اور این سی سی دونوں اس سال اپنی 75ویں سالگرہ منا رہے ہیں اور ان لوگوں کی کوششوں کی تعریف کی جنہوں نے این سی سی کی قیادت کرتے ہوئے اور اس کا حصہ بن کر قوم کی تعمیر میں اپنا تعاون کیا ہے۔ وزیر اعظم نے کیڈٹس سے کہا کہ این سی سی کیڈٹس اور قوم کے نوجوانوں کی حیثیت سے وہ ملک کی ’امرت نسل‘ کی نمائندگی کرتے ہیں جو آنے والے 25 سالوں میں قوم کو نئی بلندیوں پر لے جائے گی اور ایک ’وکست‘ اور ’آتم نربھر بھارت‘ بنائے گی۔ وزیر اعظم نے اتحاد کی مشعل کے کیڈٹس کی تعریف کی جہاں انہوں نے 60 دنوں تک روزانہ 50 کلومیٹر کا فاصلہ طے کرتے ہوئے کنیا کماری سے دہلی تک کی دوڑ مکمل کی اور کہا کہ مشعل نے ’ایک بھارت شریشٹھ بھارت‘ کے جذبے کو تقویت دی ہے۔

اس بات کا ذکر کرتے ہوئے کہ این سی سی کیڈٹس نے یوم جمہوریہ پریڈ میں حصہ لیا، وزیر اعظم نے پہلی بار کرتویہ پاتھ پر ہونے والی پریڈ کی خصوصیت پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے این سی سی کیڈٹس کو نیشنل وار میموریل، پولس میموریل، لال قلعہ میں نیتا جی سبھاش چندر بوس میوزیم، پردھان منتری سنگرہالے، سردار پٹیل میوزیم اور بی آر امبیڈکر میوزیم جیسی جگہوں کا دورہ کرنے کا مشورہ بھی دیا تاکہ وہ زندگی میں آگے بڑھنے کی ترغیب اور حوصلہ حاصل کر سکیں۔

وزیر اعظم نے نوجوانوں کی مرکزیت پر زور دیا اور کہا کہ یہ ایسی کلیدی توانائی ہے جو قوم کو چلاتی ہے۔ ”جب خواب حل میں بدل جاتے ہیں اور زندگی اس کے لیے وقف ہو جاتی ہے تو کامیابی یقینی ہوتی ہے۔ یہ ہندوستان کے نوجوانوں کے لیے نئے مواقع حاصل کرنے کا وقت ہے۔ ہر جگہ یہ ظاہر ہے کہ ہندوستان کا وقت آگیا ہے۔ پوری دنیا ہندوستان کی طرف دیکھ رہی ہے اور یہ سب ہندوستان کے نوجوانوں کی وجہ سے ہے۔“ وزیراعظم نے آئندہ جی-20 صدارت کے لیے نوجوانوں کے جوش و جذبے پر فخر کا اظہار کیا۔

وزیر اعظم نے نوجوانوں کو ایک پلیٹ فارم مہیا کرنے کے لیے حکومت کی کوششوں کا ذکر کرتے ہوئے کہا کہ، ”جب ملک نوجوانوں کی توانائی اور جوش و خروش سے لبریز ہو گا تو اس ملک کی ترجیحات ہمیشہ اس کے نوجوان ہوں گے“۔ انہوں نے کہا کہ ملک کے نوجوانوں کے لیے مختلف شعبے کھولے جا رہے ہیں، چاہے وہ ڈیجیٹل انقلاب ہو، اسٹارٹ اپ انقلاب ہو یا اختراعی انقلاب، وزیر اعظم نے اس بات پر زور دیا کہ ہندوستان کے نوجوان اس کے سب سے زیادہ مستفید ہیں۔ اس بات کی نشاندہی کرتے ہوئے کہ ہندوستان میں اسالٹ رائفلیں اور بلٹ پروف جیکٹس بھی درآمد کی جاتی ہیں، وزیر اعظم نے دفاعی شعبے میں اصلاحات پر روشنی ڈالی اور بتایا کہ آج ہندوستان سینکڑوں دفاعی آلات تیار کر رہا ہے۔ انہوں نے تیزی سے جاری سرحدی بنیادی ڈھانچے کے کام پر بھی روشنی ڈالی اور اس بات پر زور دیا کہ اس سے ہندوستان کے نوجوانوں کے لیے مواقع اور امکانات کی ایک نئی دنیا کھلے گی۔

وزیر اعظم نے نوجوانوں کی صلاحیتوں پر بھروسہ کرنے کے مثبت نتائج کی ایک مثال کے طور پر ہندوستان کے خلائی شعبے میں پیش رفت کو پیش کیا۔ جیسے ہی خلائی شعبے کے دروازے نوجوانوں کے ٹیلنٹ کے لیے کھلے تھے، پہلے نجی سیٹلائٹ کے لانچ جیسے شاندار نتائج سامنے آئے۔ اسی طرح گیمنگ اور اینیمیشن کا شعبہ ہندوستان کے با صلاحیت نوجوانوں کے لیے مواقع کو بڑھا رہا ہے۔ ڈرون ٹیکنالوجی تفریح، لاجسٹکس سے لے کر زراعت تک نئے شعبوں پر بھی قبضہ کر رہی ہے۔

دفاعی افواج اور ایجنسیوں سے نوجوانوں کے وابستہ ہونے کی خواہش کے بارے میں بات کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ یہ وقت خاص طور پر ملک کی بیٹیوں کے لیے بہت زیادہ امکانات کا ہے۔ پولیس اور نیم فوجی دستوں نے پچھلے 8 سالوں میں خواتین کی تعداد میں دو گنا اضافہ دیکھا ہے۔ تینوں مسلح افواج کے محاذوں پر خواتین کی راہ ہموار کی گئی ہے۔ انہوں نے بحریہ میں جہاز ران کے طور پر خواتین کی پہلی بھرتی کا ذکر کیا۔ خواتین نے مسلح افواج میں لڑاکا کردار ادا کرنا شروع کر دیا ہے۔ وزیر اعظم نے بتایا کہ خواتین کیڈٹس کے پہلے بیچ نے این ڈی اے، پونے میں تربیت شروع کر دی ہے۔ انہوں نے مزید 1500 لڑکیوں کا ذکر کیا جنہیں سینک اسکولوں میں داخلہ دیا گیا ہے کیونکہ یہ اسکول پہلی بار طالبات کے لیے کھولے گئے تھے۔ این سی سی نے پچھلی دہائی میں خواتین کی شرکت میں بھی مسلسل اضافہ دیکھا ہے۔

نوجوانوں کی طاقت کو اجاگر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے بتایا کہ ملک کے سرحدی اور ساحلی علاقوں سے ایک لاکھ سے زیادہ کیڈٹس کا اندراج کیا گیا ہے اور انہوں نے یقین ظاہر کیا کہ اگر اتنی بڑی تعداد میں نوجوان ملک کی ترقی کے لیے اکٹھے ہوجائیں تو کوئی بھی مقصد ناکام نہیں رہے گا۔ وزیر اعظم نے اس یقین کا اظہار کیا کہ کیڈٹس ذاتی طور پر اور بطور ادارہ قوم کی ترقی میں اپنے کردار کو وسعت دیں گے۔ انہوں نے کہا کہ جدوجہد آزادی کے دوران بہت سے بہادروں نے قوم کے لیے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے کا راستہ اختیار کیا لیکن آج ملک کے لیے جینے کا جذبہ ہی قوم کو نئی بلندیوں پر لے جاتا ہے۔

وزیر اعظم نے عوام کے درمیان اختلافات کے بیج بونے اور دراڑ پیدا کرنے کی کوششوں کے خلاف نوجوانوں کو سختی سے خبردار کیا۔ ”اس طرح کی کوششوں کے باوجود ہندوستان کے لوگوں میں کبھی بھی اختلافات نہیں ہوں گے“ انہوں نے کہا ’ماں کے دودھ میں کبھی دراڑ نہیں ہو سکتی‘۔ ”اتحاد کا یہ منتر حتمی تریاق اور ہندوستان کی طاقت ہے، یہ واحد راستہ ہے جس سے ہندوستان شان و شوکت حاصل کرے گا“ وزیر اعظم نے زور دے کر کہا۔

اس موقع پر مرکزی وزیر دفاع جناب راج ناتھ سنگھ، ڈی جی این سی سی، لیفٹیننٹ جنرل گربیرپال سنگھ، چیف آف ڈیفنس اسٹاف، لیفٹیننٹ جنرل انیل چوہان، چیف آف آرمی اسٹاف، جنرل 

منوج پانڈے، چیف آف نیول اسٹاف، امیر بحریہ آر ہری کمار، چیف آف ایئر اسٹاف اور دفاعی سکریٹری جناب گردھر امانے موجود تھے۔.

تقریر کا مکمل متن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
PM-KISAN helps meet farmers’ non-agri expenses too: Study

Media Coverage

PM-KISAN helps meet farmers’ non-agri expenses too: Study
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM attends Civil Investiture Ceremony
March 22, 2023
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi today attended Civil Investiture Ceremony at Rashtrapati Bhavan.

The Prime Minister tweeted :

"Attended the Civil Investiture Ceremony at Rashtrapati Bhavan where the Padma Awards were given. It is inspiring to be in the midst of outstanding achievers who have distinguished themselves in different fields and contributed to national progress."