حکم چند مل مزدوروں کے واجبات سے متعلق چیک حوالے کئے
کھرگون ضلع میں 60 میگاواٹ کے سولر پاور پلانٹ کا سنگ بنیاد رکھا
’’میں شرمکوں کے آشرواداور محبت کے اثرات کو جانتا ہوں‘‘
’’غریبوں اور محروموں کی عزت اور احترام ہماری ترجیح ہے۔ ایک خوشحال ہندوستان میں تعاون کرنے کے قابل بااختیار شرمک ہمارا مقصد ہے‘‘
’’اندور صفائی اور پکوان جیسے شعبوں میں سب سے آگے رہا ہے‘‘
’’ریاستی حکومت حالیہ انتخابات کے دوران دی گئی گارنٹیوں کو پورا کرنے پر کام کر رہی ہے‘‘
’’میں ایم پی کے لوگوں سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ ’مودی کی گارنٹی‘ گاڑی کا بھرپور فائدہ اٹھائیں‘‘

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پروگرام ’مزدوروں کا ہت  مزدوروں کو سمرپت‘ میں شرکت کی۔ انہوں نے حکم چند مل مزدوروں کے واجبات سے متعلق تقریباً 224 کروڑ روپے کا چیک بھی سرکاری لیکویڈیٹر اور حکم چند مل، اندور کی مزدور یونین کے سربراہوں کو سونپا۔ یہ پروگرام حکم چند مل مزدوروں کے دیرینہ مطالبات کے حل کی نشان دہی کرتا ہے۔ جناب مودی نے کھرگون ضلع میں 60 میگاواٹ کے سولر پاور پلانٹ کا بھی سنگ بنیاد رکھا۔

حاضرین سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ آج کا واقعہ شرمک بھائیوں اور بہنوں کی برسوں کی تپسیا، خوابوں اور عزم کا نتیجہ ہے۔ انہوں نے خوشی کا اظہار کیا کہ کام  اٹل جی کے یوم پیدائش پر ہو رہا ہے اور نئی حکومت کے قیام کے بعد مدھیہ پردیش میں وزیر اعظم کا پہلا پروگرام غریبوں اور محروم شرمکوں کے لیے وقف ہے۔ انہوں نے یقین ظاہر کیا کہ شرمک مدھیہ پردیش میں نو منتخب ڈبل انجن حکومت کو اپنا آشیرواد دیں گے ۔ وزیر اعظم نے اس بات کو یقینی بناتے ہوئے کہ ریاست میں نئی ٹیم ،آنے والے سالوں میں اس طرح کے بہت سے کارنامے انجام دے گی، کہا کہ ’’میں شرمکوں کے آشرواداوران   کی محبت کے اثرات سے بخوبی واقف ہوں‘‘۔ یہ ذکر  کرتے ہوئے کہ آج کے پروگرام کے انعقاد نے اندور میں شرمکوں کے تہوار کے دوران مزید جوش و خروش میں اضافہ کیا ہے ، وزیر اعظم نے اٹل جی کے مدھیہ پردیش کے ساتھ تعلق کو اجاگر کیا اور کہا کہ ان کے یوم پیدائش کو بھی گڈ گورننس ڈے کے طور پر منایا جاتا ہے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ مزدوروں کو 224 کروڑ روپے کی منتقلی کی بدولت ایک سنہرا مستقبل ان کا منتظر ہے اور آج کی تاریخ  مزدوروں  کے لیے انصاف کی تاریخ کے طور پر یاد رکھی جائے گی۔ پی ایم مودی نے  مزدوروں کے صبر اور محنت کا اعتراف کیا۔

غریبوں، نوجوانوں، خواتین اور کسانوں کےتعلق سے  چار ’جاتیوں‘ کا حوالہ دیتے ہوئے، وزیر اعظم مودی نے سماج کے غریب طبقات کو فروغ دینے کے لیے مدھیہ پردیش حکومت کے اقدامات کی تعریف کی۔ جناب مودی نے کہا’’غریبوں اور محروموں کی عزت اور احترام ہماری ترجیح ہے۔ ایک خوشحال ہندوستان میں تعاون کرنے کے قابل بااختیار شرمک ہمارا مقصد ہے'‘‘۔

 

صفائی اور پکوانوں کے معاملے  میں اندور کے اولین مقام کا ذکر کرتے ہوئے وزیر اعظم نے اندور کے صنعتی منظر نامے میں ٹیکسٹائل انڈسٹری کے کردار پر روشنی ڈالی اور مہاراجہ توکوجی راؤ کلاتھ مارکیٹ اور ہولکرز کی، شہر کی پہلی کاٹن مل کے قیام اور مالوہ کاٹن  کی مقبولیت کا ذکر کیا۔ یہ اندور کے ٹیکسٹائل کا سنہری دور تھا۔ انہوں نے پچھلی حکومتوں کی طرف سے نظر انداز کئے جانے پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ ڈبل انجن والی حکومت اندور کی پرانی شان کو بحال کرنے کی کوشش کررہی ہے۔ انہوں نے بھوپال اور اندور کے درمیان سرمایہ کاری کوریڈور ، اندور پتھم پور اکنامک کوریڈور اور ملٹی ماڈل لاجسٹکس پارک، وکرم ادیوگ پوری میں میڈیکل ڈیوائس پارک، دھار میں پی ایم مترا پارکجیسے پروجیکٹوں کے  تعمیر کے بارے میں بتایا جو روزگار کے مواقع پیدا کریں گے اور اقتصادی توسیع  کا کام کریں گے۔

مدھیہ پردیش کی قدرتی خوبصورتی اور ثقافتی ورثے پر روشنی ڈالتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ اندور سمیت ریاست کے کئی شہر ترقی اور فطرت کے درمیان توازن تلاش کرنے کی بہترین مثال بن گئے ہیں۔ وزیر اعظم نے ایشیا کے سب سے بڑے آپریشنل گوبردھن پلانٹ اور شہر میں ای وی چارجنگ انفرااسٹرکچر کی ترقی کی مثالیں دیں۔ انہوں نے آج کھرگون ضلع میں 60 میگاواٹ کے سولر پاور پلانٹ کا سنگ بنیاد رکھنے کا بھی ذکر کیا جس سے بجلی کے بلوں میں 4 کروڑ روپے کی بچت میں مدد ملے گی۔ پلانٹ کے لیے فنڈز کا بندوبست کرنے کی کوشش میں گرین بانڈز کے استعمال کا ذکر کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا کہ یہ فطرت کے تحفظ میں لوگوں کی شرکت کو یقینی بنائے گا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ریاستی حکومت حالیہ انتخابات کے دوران دی گئی گارنٹیوں کو پورا کرنے پر کام کر رہی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ سرکاری اسکیموں کی تکمیل کے لیے وکست بھارت سنکلپ یاترا مدھیہ پردیش کے بھی  کونے کونے میں پہنچ رہی ہے۔ انہوں نے بتایا کہ انتخابی ضابطہ اخلاق کی وجہ سے ابتدائی تاخیر کے باوجود، اس اترا کے تحت  پہلے ہی 600 پروگرام ہوچکے ہیں ، جس سے لاکھوں لوگوں کو فائدہ پہنچا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ’’میں ایم پی کے لوگوں سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ ’مودی کی گارنٹی‘ گاڑی کا بھرپور فائدہ اٹھائیں‘‘۔

خطاب کے اختتام پر وزیر اعظم نے کہا کہ مسکراتے چہرے اور شرمکوں کے ہاروں کی خوشبو حکومت کو معاشرے کی بہتری کے لیے کام کرنے کی ترغیب دیتی رہے گی۔

مدھیہ پردیش کے وزیر اعلیٰ جناب موہن یادو نے ورچوئل طریقے پر اپنی موجودگی درج کرائی ۔

 

پس منظر

حکم چند مل کے مزدوروں نے 1992 میں اندور میں حکم چند مل کے بند ہونے کے بعد اپنے بقایا جات کی ادائیگی کے لیے ایک طویل قانونی جنگ لڑی اور اس کے بعد یہ مل  لیکویڈیشن میں چلی گئی۔ حال ہی میں، مدھیہ پردیش حکومت نے ایک مثبت کردار ادا کیا اور ایک تصفیہ پیکیج پر کامیابی کے ساتھ گفت و شنید کی، جس کی تمام حصص داروں بشمول عدالتوں، مزدور یونینوں، اور مل مزدوروں نے تائید کی۔ تصفیہ کے منصوبے میں مدھیہ پردیش حکومت کے ذریعے تمام واجبات کی ادائیگی ، مل کی زمین پر قبضہ کرنا، اور اسے رہائشی اور تجارتی جگہ میں تبدیل کرنا شامل ہے۔

پروگرام کے دوران، وزیر اعظم نے اندور میونسپل کارپوریشن کی طرف سے کھرگون ضلع کے دیہات سمراج اور آشوکھیڈی میں قائم کیے جانے والے 60 میگاواٹ کے سولر پاور پلانٹ کا سنگ بنیاد بھی رکھا۔ 308 کروڑ روپے کی لاگت سے تعمیر کیے جانے والے نئے سولر پاور پلانٹ کے قیام سے اندور میونسپل کارپوریشن کو بجلی کے بلوں میں ماہانہ تقریباً 4 کروڑ روپے کی بچت میں مدد ملے گی۔ سولر پلانٹ کی تعمیر کے لیے فنڈنگ کی خاطر اندور میونسپل کارپوریشن نے 244 کروڑ روپے کے گرین بانڈز جاری کیے ہیں۔ یہ گرین بانڈز جاری کرنے والا ملک کا پہلا شہری ادارہ بن گیا۔ اسے غیر معمولی ردعمل ملا، کیونکہ 29 ریاستوں کے لوگوں نے تقریباً 720 کروڑ روپے کی مالیت کے ساتھ اس کی رکنیت حاصل کی، جو جاری کردہ ابتدائی قیمت سے تقریباً تین گنا تھی۔

 

تقریر کا مکمل متن پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
A Leader for a New Era: Modi and the Resurgence of the Indian Dream

Media Coverage

A Leader for a New Era: Modi and the Resurgence of the Indian Dream
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Srinagar Viksit Bharat Ambassadors Unite for 'Viksit Bharat, Viksit Kashmir'
April 20, 2024

Srinagar hosted a momentous gathering under the banner of the Viksit Bharat Ambassador or VBA 2024. Held at the prestigious Radisson Collection, the event served as a unique platform, bringing together diverse voices and perspectives to foster the nation's collective advancement towards development.

Graced by the esteemed presence of Union Minister Shri Hardeep Singh Puri as the Chief Guest, the event saw the attendance of over 400 distinguished members of society, representing influencers, industry stalwarts, environmentalists, and young minds, including first-time voters. Presidents of Chambers of Commerce, Federation of Kashmir Industrial Corporation, House Boat Owners Association, and members of the writers' association were also present.

The VBA 2024 meetup began with an interesting panel discussion on Viksit Kashmir, which focused on the symbiotic relationship between industry growth and sustainable development. This was followed by an interactive session by Minister Puri, who engaged with the attendees through an engaging presentation. Another event highlight was the live doodle capture by a local artist of the discussions.

Union Minister Hardeep Singh Puri discussed how India has changed in the last decade. He said India is on track to become one of the world's top three economies, surpassing Germany and Japan soon.

 

"The country is set to surpass Germany and Japan and will become the world's third-largest economy by 2027-28," he said.

 

According to official estimates, India's economy is projected to reach a remarkable $40 trillion by 2040. Presently, the economy stands at approximately $3.5 trillion.

He also stressed that India's progress is incomplete without a developed Kashmir.

 

"Bharat cannot be Viksit without a Viksit Kashmir," he said.

Hardeep Puri reflected on India's economic journey, noting that in the 1700s, India contributed a significant 25% to the global GDP. However, as experts documented, this figure gradually dwindled to a mere 2% by 1947.

 

He highlighted how India, once renowned as the 'sone ki chidiya' (golden bird), lost its economic strength during British colonial rule and continued to struggle even after gaining independence, remaining categorized under the 'Fragile Five' until 2014.

 

Puri emphasized that the true shift in India's economic trajectory commenced under the Modi government. Over the past decade, the nation has ascended from among the top 11 economies to ranking among the top 5 globally.

The Union Minister also encouraged everyone to participate in the Viksit Bharat 2047 mission, emphasizing that achieving this dream requires the active engagement and coordination of all "ambassadors" of change.

He highlighted India's rapid progress in metro network development, stating that the operational metro network spans approximately 950 kilometres. He expressed confidence that within the next 2-3 years, India's metro network will expand to become the second-largest globally, surpassing that of the United States.

 

Regarding Jammu and Kashmir, he mentioned that through the Smart project, over 68 projects totalling Rs 6,800 crores were conceptualized, with Rs 3,200 crores worth of projects already completed.

 

He further stated that Jammu and Kashmir possesses more potential than Switzerland but has faced setbacks due to man-made crises. He emphasized the Modi government's dedication to the comprehensive development of the region.

The minister highlighted a significant government policy shift from women-centred to women-led development. Drawing from his extensive experience as a diplomat spanning 39 years, he shared that when a country transitions to women-led development, there is typically a substantial GDP increase of 20-30%. 

He mentioned that the government is actively pursuing this objective, citing examples such as the Awas Yojana, where houses are registered in the names of women household members, and the implementation of 33% reservation for women in elected bodies as part of this broader mission. 

He also provided insight into the transformative impact of the Modi government's welfare policies on people's lives. He highlighted the Ujjwala Yojana, noting that 32 crore individuals have received LPG cylinders, a significant increase from the 14 crore connections in 2014. Additionally, he mentioned the expansion of the gas pipeline network, which has grown from 14,000 km to over 20,000 km over the past ten years.

The Vision of Viksit Bharat: 140 crore dreams, 1 purpose 

The Viksit Bharat Ambassador movement aims to encourage citizens to take responsibility for contributing to India's development. VBA meet-ups and events are being organized in various parts of the country to achieve this goal. These events provide a platform for participants to engage in constructive discussions, exchange ideas, and explore practical strategies for contributing to the movement.

Join the movement on the NaMo App: https://www.narendramodi.in/ViksitBharatAmbassador

The NaMo App: Bridging the Gap

Prime Minister Narendra Modi's app, the NaMo App, is a digital bridge that empowers citizens to participate in the Viksit Bharat Ambassador movement. The NaMo App serves as a one-stop platform for individuals to:

Join the cause: Sign up and become a Viksit Bharat Ambassador and make 10 other people

Amplify Development Stories: Access updates, news, and resources related to the movement.

Create/Join Events: Create and discover local events, meet-ups, and volunteer opportunities.

Connect/Network: Find and interact with like-minded individuals who share the vision of a developed India.

The 'VBA Event' section in the 'Onground Tasks' tab of the 'Volunteer Module' of the NaMo App allows users to stay updated with the ongoing VBA events.