Share
 
Comments

نئیدہلی18  جنوری  ۔ وزیراعظم جناب نریندر مودی اور ازبیکستان کے صدر عزت مآب  جناب شوکت مرزیا یوف نے 18 جنوری  2019 کو   وائبریٹ گجرات گلوبل سمٹ 2019   کے موقع  پر  ایک دو فریقی  ملاقات کی ۔ جناب مرزیایوف   ازبیکستان کے  ایک اعلیٰ سطحی وفد کے قائدکی حیثیت سے  اپنے وفدکے ہمراہ 17  جنوری کو احمد آباد پہنچے تھے۔ گجرات کے گورنر جناب او پی کوہلی نے جنا ب شوکت مرزیایوف کا استقبال کیا۔   صدر ازبیکستان کے ساتھ ملاقات میں وزیراعظم جناب نریندرمودی نے جناب شوکت مرزیایوف اور ان کے وفد کا گجرات آمد پر پرجوش خیر مقدم کیا ۔ 30 ستمبر 2018  کو جناب مرزیا یوف کے   سرکاری دورہ ہند کی یاددلاتے ہوئے وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے   صدرازبیکستان کے سابقہ سفرہند کے دوران ازبیکستان کی ریاست اندی جان  اور گجرات کے درمیان   تعاون  پر مفاہمتی عرضداشت کا حوالہ دیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ ازبیکستان کے وفد نے  اندی جان کے علاقے کے گورنر کی موجودگی لائق ستائش ہے ۔ انہوں نے امید ظاہر کی کہ صدر مرزیایوف کے  اس دورہ ہند کے نتیجے میں  ہندوستان اور ازبیکستان کے درمیان ریاست سے ریاست   کے درمیان تعاون   کی صورت میں   گجرات اور اندی جان  کے درمیان باہمی تعاون کی مفاہمتی عرضداشت سے دونوں ریاستوں کے تعلقات مزید مستحکم ہوں گے۔

وزیر اعظم نے    12-13  جنوری 2019  کو ازبیکستان کے شہر سمر قند میں  وزرائے خارجہ کی سطح کے پہلے ہند-وسطی ایشیا مذاکرات کی حمایت کرنے کے لئے جناب مرزیا یوف کا شکریہ ادا کرتے ہوئے کہا کہ اس اجلاس میں متعدد اہم فیصلے لئے گئے  اور افغانستان میں امن اور ترقی کی حمایت کا اعلان کیا گیاتھا ۔

اس کے جواب میں  صدر ازبیکستان  موصوف  نے  وائبرینٹ  گجرات گلوبل سمٹ 2019  میں شرکت کی دعوت کے لئے وزیراعظم جناب نریندر مودی کا شکریہ  ادا کیا ۔انہوں نے کہا کہ ازبیکستان    میں   ہندوستانی سرمایہ کاروں کو اعلیٰ ترین ترجیح دی جاتی ہے اور آئی  ٹی، تعلیم  ،فارماسیوٹیکل ، ہیلتھ کئیر اور ایگری بزنس   وہ ترجیحی شعبے ہیں جن میں  ازبیکستان ، ہندوستان سے متوقع باہمی تعاون کا خواہاں ہے ۔  صدر موصوف نے وزیر اعظم کو پہلے ہندوسطی ایشیا مذاکرات کے کامیاب نتائج کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ اس سے وسطی ایشیا پر ہندوستان کے مثبت اثرات کا اندازہ کیا جاسکتا ہے ۔

اس موقع پر دونوں لیڈروں  نے  حکومت ہند کے محکمہ ایٹمی توانائی  اور جمہوریہ ازبیکستان کی نوووئی   منرلز اینڈ میٹلرجیکل    کمپنی کے درمیان ، ہندوستان کی   توانائی کی ضروریات کے لئے  خام یورینیم کنسنٹریٹ   کی طویل مدتی  سپلائی  کے معاہدے   کی دستاویز  کے باہمی تبادلے کا مشاہدہ کیا ۔ اس کے ساتھ ہی دونوں لیڈروں نے  ایکسپورٹ – امپورٹ بینک آف انڈیا   کے اور حکومت  ازبیکستان کے درمیان    200  ملین امریکی ڈالر کے قرض  کے معاہدے پر دستخط کئے جانے کا بھی خیر مقدم کیا ۔ یہ سرمایہ ازبیکستان  میں  ہاؤسنگ اور سماجی ڈھانچہ جاتی  سہولیات کے پروجیکٹس کو  مالیہ

 

کی فراہمی کی غرض سے کیا گیا ہے ۔ اس سے پہلے وزیر اعظم نریندر مودی نے اعلان کیا تھا کہ  صدر ازبیکستان جناب شوکت  مرزیایوف کےسفر

گجرات کے دوران  ازبیکستان کو 200  ملین امریکی ڈالر کی امداد دی جائے گی۔

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
In 100-crore Vaccine Run, a Victory for CoWIN and Narendra Modi’s Digital India Dream

Media Coverage

In 100-crore Vaccine Run, a Victory for CoWIN and Narendra Modi’s Digital India Dream
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM to interact with beneficiaries and stakeholders of Aatmanirbhar Bharat Swayampurna Goa programme on 23rd October
October 22, 2021
Share
 
Comments

Prime Minister Shri Narendra Modi will interact with beneficiaries and stakeholders of Aatmanirbhar Bharat Swayampurna Goa programme on 23rd October, 2021 at 11 AM via video conferencing. The interaction will be followed by his address on the occasion.

The initiative of Swayampurna Goa, launched on 1st October 2020 was inspired by the clarion call given by the Prime Minister for ‘Atmanirbhar Bharat’. Under this programme, a state government officer is appointed as ‘Swayampurna Mitra’. The Mitra visits a designated panchayat or municipality, interacts with people, coordinates with multiple government departments and ensures that various government schemes and benefits are available to the eligible beneficiaries.

Goa Chief Minister Shri Promod Sawant will be present on the occasion.