Share
 
Comments

نئیدہلی،12جنوری،2021، وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے  ملک کے نوجوانوں کو مشورہ دیا ہے کہ وہ سیاست میں بے لوث ہوکر اور تعمیری انداز سے اپنا کردار ادا کریں۔ آج دوسرے نیشنل یوتھ پارلیمنٹ فیسٹیول کی  اختتامی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ سیاست بامعنی تبدیلی لانے کا ایک بڑا ذریعہ ہے اور  ہر دوسرے شعبے کی طرح نوجوانوں کی موجودگی سیاست میں بھی اہمیت رکھتی ہے۔ وزیر اعظم نے نوجوانوں کو یقین دلایا کہ آج  ایماندار لوگوں کو خدمت کرنے کا موقع مل رہا ہے، انھیں  سیاست کے پرانے طریقے کو تبدیل کرنے کا موقع مل رہا ہے جو بے اصولی سرگرمیوں سے عبارت تھی۔ آج دیانتداری اور کارکردگی وقت کی ضرورت بن گئی ہیں۔

اس سلسلے میں وزیر اعظم نے موروثی سیاست پر بڑی تفصیل کے ساتھ روشنی ڈالی۔ انھوں نے کہا کہ کرپشن لوگوں پر ایک بوجھ بن گیاہے جن کا ترکہ کرپشن تھا۔ ملک دیانتداری کو خاندانی روابط  پر ترجیح دے رہا ہے اور  امیدوار بھی یہ سمجھنے لگے ہیں کہ اہمیت صرف اچھے کام کی ہے۔

انھوں نے نوجوانوں پر زور دیا کہ وہ خاندانی نظام کو جڑ سے اکھاڑ پھینکیں۔ موروثی سیاست جمہوری نظام میں عدم صلاحیت اور آمریت کو بڑھاوا دیتی ہے کیونکہ یہ مورث پسند اپنی خاندانی سیاست کو  اور سیاست میں خاندان کو محفوظ رکھنے کے لیے کام کرتے ہیں۔ وزیر اعظم نے کہا ’’آج  خاندانی نام کی بیساکھی کے ذریعے انتخاب جیتنے کا سلسلہ ختم ہوگیا ہے لیکن خاندانی سیاست کا بگاڑ ابھی ختم نہیں ہوا ہے۔ خاندانی سیاست سے قوم کو پہلے رکھنے کی بجائے اپنے آپ کو اور خاندان کو  آگے رکھا جاتا ہے۔ یہ بھارت میں سماجی کرپشن کی ایک بڑی وجہ ہے‘‘۔

وزیر اعظم نے  نوجوانوں پر زور دیاکہ  وہ سیاست میں آئیں کیونکہ ان کے سیاست میں داخلے سے خاندانی سیاست کا سلسلہ یقینی طور پر ختم ہوجائے گا۔ جناب مودی نے کہا ’’ہماری جمہوریت کو محفوظ رکھنے کے لیے یہ ضروری ہے کہ آپ سیاست میں شامل ہوں۔ آپ کے سامنے سوامی وویکانند کی صورت میں ایک عظیم رہنما موجود ہے۔ اوراگر  ان کے فیضان سے  ہمارے نوجوان سیاست میں شامل ہوں گے تو ملک مضبوط ہوگا‘‘۔

20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
How India is becoming self-reliant in health care

Media Coverage

How India is becoming self-reliant in health care
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
وزیراعظم نے ازبکستان کے صدر شوکت مرزیائیف کو الیکشن میں ان کی کامیابی پر مبارکباد دی
October 26, 2021
Share
 
Comments

وزیراعظم جناب نریندر مودی نے ازبکستان کے صدر شوکت مرزیائیف کو الیکشن میں ان کی کامیابی پر مبارکباد پیش کی ہے۔

ایک ٹویٹ میں وزیراعظم نے کہا:

‘‘ صدر شوکت مرزیائیف کو الیکشن میں ان کی کامیابی پر دل کی گہرائیوں سے مبارکباد۔  مجھے پورا یقین ہے کہ  آپ کے دوسری مدت کار کے دوران بھارت ۔ازبکستان کلیدی شراکت داری کو برابر تقویت حاصل ہوتی رہے گی۔آپ کو اور ازبکستان کے دوست عوام کو میری نیک تمنائیں’’۔