Share
 
Comments

نئیدہلی۔20؍فروری۔وزیراعظم جناب نریندر مودی نے منشیات سے پاک ہندوستان کی مہم پر ویڈیو میسج کے ذریعے خطاب کیا۔  اس خطاب کا  اہتمام  آرٹ لیونگ فاؤنڈیشن نامی تنظیم کی جانب سے کیا گیا تھا۔ وزیراعظم کے ویڈیو خطاب پر مبنی یہ پیغام  حسار کی گروجمبیشور  یونیورسٹی کی ایک تقریب میں سنایا اور دکھایا گیا۔

وزیراعظم نے اپنے خطاب میں  ملک میں منشیات کی وبا کے خاتمے کیلئے  شری شری روی شنکر اور آرٹ لیونگ نامی تنظیم کی کوششوں کی ستائش کی۔ سماج کیلئے منشیات کو سنگین وبا قرار دیتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ عالمی تنظیم صحت کی اندازہ کاریوں کے مطابق دنیا میں تین کروڑ سے زائد افراد نشے کی لت میں مبتلا ہیں۔ وزیر اعظم نے مزید کہا کہ یہ دیکھ کر شدید خطرے کا احساس ہوتا ہے کہ نوجوان نشے کی لت میں مبتلا ہوتے جارہے ہیں ، منشیات اچھی چیز نہیں ہے یہ ایک بالکل غلط خیال ہے کہ منشیات ’اسٹائل اسٹیٹمنٹ  ‘کی حیثیت  رکھتی ہیں۔ جناب نریندر مودی نے کہا کہ صحت کے مسائل کے علاوہ منشیات کے استعمال کے نتیجے میں کنبوں کی تباہی کے علاوہ منشیات کی تجارت ملک اور سماج کی حفاظت کیلئے بھی سنگین ترین خطرہ ہے۔  منشیات سے ہونے والی آمدنی دہشت گردوں اور قوم دشمن عناصر  کے سب سے بڑے وسیلہ آمدنی کی حیثیت رکھتا ہے اور ان وسائل سے حاصل کی جانے والی آمدنی ملک کو  عدم استحکام میں مبتلا کرنے کیلئے استعمال کی جاتی ہیں۔

وزیراعظم نے نئی نسل پر زور دیتے ہوئے اپنے پیغام میں کہا کہ صحت مند زندگی کیلئے  ’منشیا ت کونہ کہیں‘  کے ایک خوشحال کنبے ، بہتر مستقبل اور ملک  و قوم  کی حفاظت وسلامتی کیلئے  منشیات سے نجات پانا ازحد ضروری ہے۔ انہوں نے کہا کہ خود پر یقین رکھنے والے خود اعتماد لوگ آسانی سے منشیات کے شکار نہیں بنائے جاسکیں گے۔  انہوں نے نئی نسل کو ہدایت کی کہ نشے کی لت میں مبتلا  لوگوں کی امداد وحمایت کی جانی چاہئے۔  صرف  گفتگو ، مشورے ، محبت اور حمایت سے ہی ہم  نشے میں مبتلا  لوگوں کو بحالی کے راستے پر لاسکتے ہیں۔ 

وزیراعظم نے اپنے پیغام میں  نشے کی لت پر شکنجہ کسنے کی غرض سے مرکزی سرکار  متعدد اقدامات پر روشنی ڈالی۔ انہوں نے بتایا کہ 2018 میں  شروع کیے جانے والے نیشنل ایکشن پلان فار ڈرگ ڈیمانڈ ری ڈکشن  میں منشیات کی  زد والے علاقوں میں بیداری ، اہلیت سازی،  بحالی اور خصوصی اقدامات پر  توجہ مرکوز کی گئی ہے تاکہ 2023 تک دواؤں کی ضرورت میں کمی کی جاسکے۔  ملک بھر کے تمام کالجوں کے طلباء نے ویڈیو کانفرنس کے ذریعے وزیراعظم کا یہ پیغام سنا۔

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
وزیر اعظم نے ’پریکشا پے چرچا 2022‘ میں شرکت کے لیے مدعو کیا
Explore More
اترپردیش کے وارانسی میں کاشی وشوناتھ دھام کے افتتاح کے موقع پر وزیر اعظم کی تقریر کا متن

Popular Speeches

اترپردیش کے وارانسی میں کاشی وشوناتھ دھام کے افتتاح کے موقع پر وزیر اعظم کی تقریر کا متن
How Ministries Turned Dump into Cafeterias, Wellness Centres, Gyms, Record Rooms, Parking Spaces

Media Coverage

How Ministries Turned Dump into Cafeterias, Wellness Centres, Gyms, Record Rooms, Parking Spaces
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Prime Minister to address NCC PM Rally at Cariappa Ground on 28 January
January 27, 2022
Share
 
Comments

Prime Minister Shri Narendra Modi will address the National Cadet Corps PM Rally at Cariappa Ground in Delhi on 28th January, 2022 at around 12 Noon.

The Rally is the culmination of NCC Republic Day Camp and is held on 28 January every year. At the event, Prime Minister will inspect the Guard of Honour, review March Past by NCC contingents and also witness the NCC cadets displaying their skills in army action, slithering, microlight flying, parasailing as well as cultural programmes. The best cadets will receive medal and baton from the Prime Minister.