Share
 
Comments
Blessed to be associated with the project of Kashi Vishwanath Dham: PM
With the blessings of Bhole Baba, the dream of Kashi Vishwanath Dham has come true: PM Modi
Direct link is being established between the River Ganga and Kashi Vishwanath Temple: PM Modi

نئی دہلی ،08مارچ : وزیراعظم ، جناب نریندرمودی  آج نے وارانسی میں کاشی وشوناتھ مندرمیں پوجا کی ۔ ایک علامتی بھومی بھوجن تقریب کے بعد انھوں نے  کاشی وشوناتھ مندرمیں حاضرین سے خطاب کیا۔ انھوں نے کہاکہ وہ اپنے آپ کو کاشی وشوناتھ دھام کے اس پروجیکٹ کے مربوط ہونے کے طفیل خوش بخت خیال کرتے ہیں ۔ وزیراعظم موصوف نے اس پروجیکٹ میں شامل افسران کی ستائش کرتے ہوئے کہاکہ ان تمام لوگوں نے اپنا کام پوری ذمہ داری اورلگن کے ساتھ کیاہے ۔ اس کے ساتھ ہی انھوں  نے ان تمام لوگوں کا بھی شکریہ اداکیاجن کی جائیدادیں اس مندرکے گرد ونواح میں تھیں اور انھوں نے مندرکی تعمیر کے لئے ان املاک   کو بخوشی تحویل میں دے دیاتھا۔

          وزیراعظم نے اپنی تقریرمیں آگے کہاکہ کاشی وشوناتھ مندر نے صدیوں کے نشیب وفراز اورخوشگواراورناگوارحالات کا سامناکیاہے ۔ انھوں نے رانی اہلیہ بائی ہولکر کی ستائش کرتے ہوئے بتایاکہ اب سے دوصدیوں قبل مہارانی اہلیہ بائی  نے کاشی وشوناتھ مندرکے لئے زبردست کام کیاتھا۔ انھوں نے کہاکہ اس وقت سے اب تک کسی بھی برسراقتدارطاقت نے اس مندر کے گرد ونواح اور جوار کے علاقوں کے لئے کام نہیں کیا۔

          جناب نریندرمودی نے اپنی تقریرمیں آگے کہاکہ کاشی وشوناتھ مندرکے قریب تقریبا40مندرواقع ہیں ۔ جن پر ناجائزقبضہ کرلیاگیاتھا ،لیکن اب انھیں ناجائز قبضوں سے آزاد کرالیاگیاہے اوراب اس پورے مندراحاطے کی بازبحالی کا کام زورشورسے جاری ہے ،جس کے نتائج بھی سامنے آنے لگے ہیں ۔ اس کے ساتھ ہی کاشی وشوناتھ مندرسے دریائے گنگاکوراست طورسے جوڑنے کا کام بھی کیاجارہاہے ۔ انھوں نے کہاکہ یہ پروجیکٹ ملک کے دیگر علاقوں کے ایسے ہی پروجیکٹس کے لئے مثال ثابت ہوگااورکاشی کو ایک نئی شناخت حاصل ہوگی ۔

Pariksha Pe Charcha with PM Modi
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Nothing is further from the truth than the claim that Centre dropped ball on Covid preparedness

Media Coverage

Nothing is further from the truth than the claim that Centre dropped ball on Covid preparedness
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 10 مئی 2021
May 10, 2021
Share
 
Comments

Indian Airforce, Navy and Railways together working in ferrying oxygen and other medical equipment to fight this Covid wave

India putting up well-planned fight against Covid-19 under PM Modi's leadership