Share
 
Comments
India has provided medicines to more than 150 countries during this time of Covid: PM Modi
India has remained firm in its commitment to work under the SCO as per the principles laid down in the SCO Charter: PM Modi
It is unfortunate that repeated attempts are being made to unnecessarily bring bilateral issues into the SCO agenda, which violate the SCO Charter and Shanghai Spirit: PM

نئی دہلی،10نومبر ،2020   / سربراہان مملکت کی ایس سی او کونسل کی20ویں سمٹ 10 نومبر ، 2020 کو ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے منعقد کی گئی ہے۔ میٹنگ کی قیادت روسی فیڈریشن کے صدر جناب ولادمیر پتن نے کی۔ وزیراعظم جناب نریندر مودی نے بھارتی وفد کی قیادت کی۔ ایس سی او کے دیگر ممبر ملکوں کی نمائندگی ان کے صدور نے کی، جبکہ بھارت اور پاکستان کی قیادت وزیراعظم کی سطح پر کی گئی۔ دیگر شرکاء تھے؛ ایس سی او سکرٹیرئیٹ کے سکریٹری جنرل ، ایس سو او کےعلاقائی ، انسداد دہشت گردی  اسٹرکچرکے ڈائریکٹر، ایس سی او کے چار مشاہدین  ملکوں (افغانستان، بیلا روس، ایران ، منگولیا) کے صدور۔

ایس سی او کی یہ پہلی سمٹ تھی جو ورچوئل طریقے سے منعقد کی گئی اور ایسی تیسری میٹنگ تھی جس میں 2017 میں بھارت کے مکمل رکن بن جانے کے بعد منعقد کی گئی۔ وزیراعظم جناب نریندر مودی نے ایس سی او کے رہنماؤں سے اپنے خطاب میں صدر ولادمیر پتن کو مبارکباد دی کہ انہوں نے کووڈ – 19 وبا کی وجہ سے پیدا چیلنجوں اور مجبوریوں کے باوجود اس میٹنگ کا انعقاد کیا۔

وزیراعظم نے اپنے خطاب میں ایک ایسی دنیا کی امیدیں پوری کرنے کے لیے اصلاح شدہ کثیر ملکی اہمیت کو اجاگر کیا جو عالمی وبا کے بعد کے سماجی اور معاشی اثرات سے متاثر ہے۔ بھارت یو این ایس سی کے ایک غیرمستقل رکن کی حیثیت سے جس  کا آغاز یکم جنوری 2021 سے ہو رہا ہے۔ عالمی حکمرانی میں مطلوبہ تبدیلیاں لانے کے لیے اصلاح شدہ کثیر ملکیت کے موضوع پر توجہ دے گا۔

وزیراعظم نے کہا کہ علاقائی امن ، سلامتی و خوشحالی اور دہشت گردی ، ناجائز ہتھیاروں کی تجارت ، منشیات اور کالے دھن کو جائز بنانے کے خلاف آواز اٹھانے میں بھارت کا پختہ یقین ہے۔ انہوں نے کہا کہ بھارت کے بہادر سپاہیوں نے اقوام متحدہ کے قیام امن کے تقریباً 50 مشنوں میں شرکت کی ہے اور وبا کے دوران بھارت کی دوا سازی کی صنعت، لازمی دوائیں 150 سے زیادہ ملکوں کو فراہم کر رہی ہے۔

وزیراعظم  نے ایس سی او خطے کے ساتھ بھارت کے مضبوط ثقافتی اور تاریخی رشتوں کو اجاگر کیا اور خطے میں بین الاقوامی شمال – جنوب ٹرانسپورٹ راہداری ، چاہ بہار بندرگاہ اور اشک آباد معاہدے جیسے اقدامات کر کے کنکٹیویٹی کو مستحکم بنانے کی جانب بھارت کے عہد مصمم کو دوہرایا۔ انہوں نے 2021  میں ایس سی او کی 20ویں سال گرہ  ‘‘ثقافت کا ایس سی او سال’’  کے طور پر منائے جانے کے لیے پوری مدد کی پیشکش  بھی کی اور مشترکہ بودھ وراثت سے متعلق ایس سی او کی پہلی نمائش منعقد کرنے کے لیے بھارت کے اپنے اقدامات کا بھی ذکر کیا۔ یہ نمائش نیشنل میوزیم آف انڈیا ، اگلے سال بھارت میں ایس سی او فوڈ فیسٹیول میں کرے گا اور 10 علاقائی زبانوں کے ادبی کاموں کا روسی اور چینی زبان میں ترجمہ کیا جائے گا۔

وزیراعظم  نے 30 نومبر 2020 کو سربراہان حکومت کی ایس سی او کونسل کی اگلی مستقل میٹنگ کی ورچوئل طریقے سے میزبانی کے لیے اپنی آمادگی کا اظہار کیا۔ بھارت نے اختراع اور اسٹارٹ اپس  اور ایس سو او ملکوں کے مابین روایتی دواؤں سے متعلق ایک ذیلی گروپ کاایک خصوصی ورکنگ گروپ قائم کرنے کی بھی  تجویز پیش کی۔ انہوں نے عالمی وبا کے بعد کی دنیا میں آتم نربھر بھارت (خود کفیل بھارت) کے خاکے کی وضاحت کی جو عالمی معیشت میں کئی گنا اضافہ کرنے  اور ایس سی او خطے کی معاشی ترقی کے  پیچھے   ایک بڑی طاقت ثابت ہو سکتا ہے۔

وزیراعظم نے جمہوریہ تاجکستان کے صدر ایمو مالی رحمون کو مبارکباد دی کہ انہوں نے اگلے سال ایس سی او کی  صدارت  قبول کی۔ وزیراعظم نے انہیں اس کے لیے بھارت کی طرف سے پورے تعاون کا یقین دلایا۔

  

Click here to read PM's speech

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Whom did PM Modi call on his birthday? Know why the person on the call said,

Media Coverage

Whom did PM Modi call on his birthday? Know why the person on the call said, "You still haven't changed"
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Social Media Corner 19th September 2021
September 19, 2021
Share
 
Comments

Citizens along with PM Narendra Modi expressed their gratitude towards selfless contribution made by medical fraternity in fighting COVID 19

India’s recovery looks brighter during these unprecedented times under PM Modi's leadership –