Share
 
Comments
Innovation, integrity and inclusion have emerged as key mantras in the field of management: PM
Focus is now on collaborative, innovative and transformative management, says PM
Technology management is as important as human management: PM Modi

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعہ آئی آئی ایم سمبل پور کے مستقل کیمپس کا سنگ بنیاد رکھا۔ اس موقع پر اوڈیشہ کے گورنر اور وزیر اعلی ، مرکزی وزراء شری رمیش پوکھریال ‘نشنک’ ، شری دھرمیندر پردھان اور شری پرتاپ چندر سارنگی بھی موجود تھے۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ آئی آئی ایم سمبل پور کا مستقل کیمپس نہ صرف اوڈیشہ کی ثقافت اور وسائل کو دکھائے گا بلکہ اوڈیشہ کو مینجمنٹ کے شعبے میں بھی عالمی سطح پر پہچان دلائے گا۔ ٹائر 2 اور ٹائر 3 شہر میں اسٹارٹ اپ قائم ہو رہے ہیں اور حالیہ مشکل دور میں ہندوستان نے مزید ’یونیکورنز‘ دیکھے ہیں ، زراعت کے شعبے میں تیزی سے اصلاحات ہو رہی ہیں۔ وزیر اعظم نے طلبہ سے کہا کہ وہ اپنے کیریئر کو ملک کی امنگ کے ساتھ ہم آہنگ بنائیں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ اس نئی دہائی میں برانڈ انڈیا کو عالمی سطح پر پہچان دلانا آپ کی ذمہ داری ہے۔

 

وزیر اعظم نے مقامی پیداوار کو عالمی سطح تک لے جانے میں طلبا کے رول پر تفصیل سے اپنی بات رکھی۔ انہوں نے طلبہ سے کہا کہ وہ سمبل پور کے علاقے میں بے پناہ مقامی صلاحیتوں کی روشنی میں سیاحت کو بہتر بنانے کے خیالات پر کام کریں۔ انہوں نے ان سے مقامی مصنوعات جیسے مقامی دستکاری ، ٹیکسٹائل اور قبائلی فن پر کام کرنے کو کہا جس میں بہت بڑا امکان موجود ہے۔ انہوں نے ان سے خطے کی وافر معدنیات اور دیگر وسائل کے بہتر بندوبست پر بھی کام کرنے کو کہا کیونکہ یہ سب آتم نربھربھارت مہم میں معاون ثابت ہوں گے۔ آئی آئی ایم کے طلبا کو مقامی کو عالمی بنانے کے لئے اختراعی حل تلاش کرنے کی ضرورت ہوگی کیونکہ وہ آتم نربھر بھارت مشن ، مقامی مصنوعات اور بین الاقوامی تعاون کے مابین ایک پل کے طور پر کام کر سکتے ہیں۔ جناب مودی نے کہا ، "آپ کو اختراعی دیانتداری اور شمولیت کے منتر کے ساتھ اپنی انتظامی صلاحیتوں کو دکھانا ہوگا''۔

وزیر اعظم نے نئی ٹکنالوجیوں جیسے اضافی پرنٹنگ ، بدلتی پیداوار تکنیک ، لاجسٹکس اور سپلائی چین مینجمنٹ کی روشنی میں انتظامیہ کے نئے چیلنجوں کے بارے میں بات کی۔ یہ ٹیکنالوجیز ڈیجیٹل رابطہ کاری کے ساتھ اور کہیں بھی کے تصور سے کام کرنے نے دنیا کو ایک عالمی گاوں میں تبدیل کردیا ہے۔ وزیر اعظم نے مزید کہا کہ ہندوستان نے حالیہ مہینوں میں تیزی سے اصلاحات کیں اور نہ صرف ان تبدیلیوں کو برقرار رکھنے کی کوشش کی بلکہ ان سے آگے نکل جانے کی بھی کوشش کی۔

 

وزیر اعظم نے کہا کہ کام کرنے کے انداز بدلنے سے انتظامی صلاحیتوں سے متعلق تقاضے متاثر ہورہے ہیں اور ٹاپ ڈاون یا ٹاپ ہیوی مینجمنٹ صلاحیتوں کی جگہ مددگار ، اختراعی اور ٹرانسفارمیٹو مینجمنٹ لے رہی ہے۔ تصویر میں بوٹس اور الگورتھم کے ساتھ تکنیکی مینجمنٹ بھی اتنا ہی اہم ہے جتنا کہ انسانی مینجمنٹ۔

جناب مودی نے طلبہ سے کہا کہ ہندوستان میں جس طرح بڑے پیمانے پر اختراع اور تعاون کے ساتھ کووڈ بحران سے نمٹا گیا وہ اس کی تحقیق کریں۔ انہوں نے ان سے مطالعہ کرنے کو کہا کہ اتنے مختصر وقت میں صلاحیت اور اہلیت کو کس طرح بڑھایا گیا۔ انہوں نے خوشی کا اظہار کیا کہ ملک مسئلے کو حل کرنے کے قلیل مدتی نقطہ نظر سے باہر نکل رہا ہے اور اب طویل مدتی حلوں پر کس طرح توجہ دی جارہی ہے۔ انہوں نے جن دھن کھاتوں کی مثال دی اور یہ کہ کیسے ملک میں ایل پی جی کنکشن کی کوریج 2014 میں 55 فیصد سے بڑھ کر آج 98 فیصد ہوگئی۔ وزیر اعظم نے کہا ، "مینجمنٹ صرف بڑی کمپنیوں کو سنبھالنا نہیں ہے بلکہ مینجمنٹ کا مطلب زندگی کی دیکھ بھال کرنا بھی ہے"۔

 

وزیر اعظم نے مزید کہا کہ اچھا منتظم بننے کے لئے ملک کو درپیش چیلنجوں کو سمجھنا زیادہ ضروری ہے۔ اس کے لئے یہ ضروری ہے کہ اعلی تعلیمی اداروں کا دائرہ کار وسیع ہو اور وہ صرف اپنی مہارت پر مرکوز نہ ہوں۔ وزیر اعظم نے کہا کہ قومی تعلیمی پالیسی میں وسیع ، کثیر انضباطی اور جامع نقطہ نظر پر زور دیا گیا ہے تاکہ پیشہ ورانہ تعلیم میں سائلوس کو ختم کیا جا سکے جو وقت کے ساتھ ابھرا ہے۔

Click here to read full text speech

20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Reading the letter from PM Modi para-swimmer and author of “Swimming Against the Tide” Madhavi Latha Prathigudupu, gets emotional

Media Coverage

Reading the letter from PM Modi para-swimmer and author of “Swimming Against the Tide” Madhavi Latha Prathigudupu, gets emotional
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM expresses grief over the tragedy due to fire in Kullu, Himachal Pradesh
October 27, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed deep grief for the families affected due to the fire tragedy in Kullu, Himachal Pradesh. The Prime Minister has also said that the state government and local administration are engaged in relief and rescue work with full readiness.

In a tweet, the Prime Minister said;

"हिमाचल प्रदेश के कुल्लू में हुआ अग्निकांड अत्यंत दुखद है। ऐतिहासिक मलाणा गांव में हुई इस त्रासदी के सभी पीड़ित परिवारों के प्रति मैं अपनी संवेदना व्यक्त करता हूं। राज्य सरकार और स्थानीय प्रशासन राहत और बचाव के काम में पूरी तत्परता से जुटे हैं।"