Share
 
Comments
India has emerged as the nerve centre of global health: PM Modi
The last day of 2020 is dedicated to all health workers who are putting their lives at stake to keep us safe: PM Modi
In the recent years, more people have got access to health care facilities: PM Modi

نئی لّی ، 31دسمبر 2020/  وزیر اعظم  جناب نریندر مودی نے آج ایک ویڈیو کانفرنس کے ذریعے ایمس راج کوٹ کا سنگ بنیاد رکھا۔ اس موقع پر مرکزی وزیر ڈاکٹر ہرش وردھن، گجرات کے گورنر آچاریہ دیوورت، گجرات کے وزیر اعلی وجئے روپانی موجود تھے۔

اس موقع پر خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے ان لاکھوں ڈاکٹروں، صحت کے کارکنوں، اسکیوینجرز اور دیگر فرنٹ لائن کورونا واریئرس کی کاوشوں کو یاد کیا، جنہوں نے انسانیت کے تحفظ کے لئے اپنی جانوں کو مسلسل داؤ پر لگائے رکھا۔ انہوں نے سائنسدانوں اور ان تمام لوگوں کی کاوشوں کو سراہا، جنہوں نے اس مشکل وقت میں پوری لگن کے ساتھ غریبوں کو کھانا مہیا کیا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ اس سال نے یہ باور کرا دیا ہے کہ جب ہندوستان متحد ہوجاتا ہے تو وہ مشکل ترین بحران کا مؤثر طریقے سے مقابلہ کرسکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ موثر اقدامات کے نتیجے میں ہندوستان بہت بہتر پوزیشن میں ہے اور کورونا کے متاثرین کو بچانے کا ہندوستان کا ریکارڈ دوسرے ممالک کے مقابلے میں بہت بہتر رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان میں ویکسین کے بارے میں ہر ضروری تیاری جاری ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ ہندوستان میں تیار کی جانے والی ویکسین بنانے کی کوششیں حتمی مراحل میں ہیں، جسے تیزی سے ملک کے ہر کونے تک پہنچایا  جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ دنیا کی سب سے بڑی حفاظتی ٹیکہ سازی مہم چلانے کے لئے بھارت کی تیاریاں زوروں پر ہیں۔ انہوں نے کہا کہ گزشتہ سال جس طرح سے ہم نے انفیکشن سے بچنے کی کوشش کی تھی، اسی طرح ٹیکہ کاری کی مہم کو کامیاب بنانے کے لئے ہمیں مل کر آگے بڑھنا ہوگا۔

جناب مودی نے کہا کہ ایمس راج کوٹ صحت کے انفراسٹرکچر، طبی تعلیم کو فروغ دے گا اور گجرات میں روزگار کے مواقع بھی فراہم کرے گا۔ انہوں نے کہا کہ 5 ہزار کے قریب براہ راست ملازمتیں اور بہت ساری بالواسطہ ملازمتیں پیدا ہوں گی۔ کووڈ سے لڑنے میں گجرات کی کوششوں کی تعریف کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ گجرات نے کووڈ سے لڑنے میں راہ دکھائی ہے۔  گجرات نے کورونا چیلنج کا مقابلہ، جس طرح بہتر ڈھنگ سے کیا، اس کا سہرا انہوں نے گجرات کے مضبوط طبی ڈھانچے کے سرباندھا۔ انہوں نے کہا کہ میڈیکل سیکٹر میں گجرات کی اس کامیابی کے پیچھے دو دہائیوں کی انتھک محنت، لگن اور عزم کا ہاتھ ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ آزادی کے بعد کے کئی عشروں کے بعد بھی  ملک میں صرف 6 ایمس ہی قائم ہوئے تھے۔  2003 میں اٹل جی کی حکومت کے دوران  مزید 6 ایمس کے قیام کے لئے اقدامات کیے گئے تھے۔  انہوں نے مزید کہا کہ پچھلے 6 سالوں میں  10 نئے ایمس پر کام شروع ہوا ہے اور ان میں سے کئی کا افتتاح بھی ہوچکا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایمس کے ساتھ ساتھ 20 عدد سپر اسپیشلیٹی ہاسپٹل بھی تعمیر ہورہے ہیں۔

وزیر اعظم نے اس بات پر زور دیا کہ 2014 سے پہلے ہمارے صحت کے شعبے کے مختلف پہلو مختلف سمتوں اور طریقوں کی طرف کام کر رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ 2014 کے بعد  صحت کے شعبے نے اجتماعی طور پر کام کیا ہے اور اس سے بچاؤ کی دیکھ بھال پر زور دیا گیا ہے، جبکہ علاج کی جدید سہولیات کو بھی ترجیح دی جارہی ہے۔  انہوں نے کہا کہ حکومت نے غریبوں کے علاج معالجے کی لاگت کو کم کیا اور ساتھ ہی ڈاکٹروں کی تعداد میں تیزی سے اضافے پر بھی زور دیا  ہے۔

وزیر اعظم نے کہا کہ آیوشمان بھارت اسکیم کے تحت دور دراز علاقوں میں تقریباً 1.5 ملین  صحت اور فلاح و بہبود کے مراکز قائم کرنے کا کام جاری ہے اور ان میں سے 50000 مراکز نے پہلے ہی کام شروع کردیا ہے۔ ان میں سے 5 ہزار کے قریب مرکز  تنہا گجرات میں ہیں۔ انہوں نے کہا کہ تقریباً 7000 جن اوشدھی سنٹر میں تقریباً 3.5 لاکھ غریب مریضوں کو کم قیمت پر ادویات فراہم کی گئیں۔ انہوں نے لوگوں کی صحت کو بہتر بنانے کے لئے حکومت کے اقدامات کی وضاحت بھی کی۔

وزیر اعظم نے کہا اگر 2020 صحت چیلنجوں کا سال تھا تو 2021 صحت کے حل کا سال بننے جا رہا ہے۔ بہتر صحت سے آگاہی کے ساتھ دنیا صحت کے حل کی طرف گامزن ہوگی۔  وزیر اعظم نے زور دے کر کہا کہ صحت کے حل میں بھارت اہم کردار ادا کرے گا، کیونکہ اس نے 2020 کے چیلینجز کو پورا کرنے میں اہم کردار ادا کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ 2021 کے صحت کے حل کے لئے ہندوستان کی شراکت  صحت کا حل نکالنے کے لیے اہم ثابت ہوگی۔  ہندوستانی طبی پیشہ ور افراد کی صلاحیت اور خدمت کی حوصلہ افزائی کے ساتھ ساتھ، بڑے پیمانے پر حفاظتی ٹیکوں کے تجربے جیسی مہارت کے ساتھ ہندوستان دنیا کو بہترین اور سستا حل فراہم کرے گا۔ ہیلتھ اسٹارٹ اپس صحت کے حل اور ٹکنالوجی کو مربوط کر رہے ہیں اور صحت کی دیکھ بھال کو قابل رسائی بنا رہے ہیں۔  جناب مودی نے کہا کہ بھارت صحت کے مستقبل اور  مستقبل کے صحت دونوں کے لئے ایک اہم کردار ادا کرے گا۔

وزیر اعظم نے کہا کہ جب بیماریاں عالمگیریت کی شکل اختیار کررہی ہیں، عالمی صحت کے حل کے لئے مربوط عالمی ردعمل کا وقت آگیا ہے۔ بھارت نے بطور عالمی کھلاڑی یہ کام انجام دیا ہے۔ بھارت نے طلب کے مطابق خود کو ڈھالنے، تیار کرنے اور  اپنی صلاحیت  کو  احسن طریقے سے ثابت کیا ہے۔ بھارت نے دنیا کے ساتھ سفرکیا اور اجتماعی کوششوں میں  اپنی قابل قدر  شراکت داری  مہیا کی ہے۔ 2021 میں بھارت عالمی سطح پر صحت کے اعصابی مرکز کے طور پر ابھر رہا ہے اور ہمیں مستقبل میں بھارت کے اس رول کو مزید مضبوط کرنا ہے۔

Click here to read full text speech

Pariksha Pe Charcha with PM Modi
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
9,200 oxygen concentrators, 5,243 O2 cylinders, 3.44L Remdesivir vials delivered to states: Govt

Media Coverage

9,200 oxygen concentrators, 5,243 O2 cylinders, 3.44L Remdesivir vials delivered to states: Govt
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Prime Minister reviews availability & supply of oxygen and medicines
May 12, 2021
Share
 
Comments
GoI is in regular touch with the manufacturers to enhance production of medicines & extend all help needed
Production of all drugs including Remdesivir have been ramped up significantly in the last few weeks
Supply of oxygen is now more than 3 times the supply during the peak of first wave

PM Narendra Modi chaired a high level meeting to review the availability & supply of oxygen & medicines.

PM was briefed that the Government is actively monitoring the supply of drugs being used in the management of Covid as well Mucormycosis. The Minister updated PM that they are in regular touch with the manufacturers to enhance production & extend all kind of help needed. PM was also informed about the current production & stock of APIs for each such drug. It was discussed that states are being provided medicines in good quantities. PM was also apprised that the production of all drugs including Remdesivir have been ramped up significantly in the last few weeks. PM said that India has a very vibrant Pharma sector and Government’s continued close coordination with them will ensure proper availability of all medicines.

PM also took stock of the situation on oxygen availability and supply in the country. It was discussed that the supply of oxygen is now more than 3 times the supply during the peak of first wave. PM was briefed about the operations of oxygen rail and sorties by IAF planes. PM was also informed about the status of procurement of Oxygen concentrators, oxygen cylinders as well as the status of PSA plants being installed across the country.

PM also remarked that states should be asked to operationalize ventilators in a time-bound manner and resolve technical & training issues with the help of the manufacturers.