Share
 
Comments
Country is not formed by governments alone. What is also important is fulfilling our duties as citizens: PM
Our conduct as citizens will determine the future of India, it will decide the direction of new India: PM

نئی  دہلی  17 فروری 2020 ۔وزاعظم جناب نریندر مودی نے آج اترپردیش میں   وارانسی کادورہ کیا ۔ انہوں  نے وارانسی اتر پردیش میں   جنگم واڑی  مٹھ   میں  جگت گرو وشوارادھیہ گروکل کی صدسالہ تقریبات  کی اختتامی تقریب میں شرکت کی ۔

          اس موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی نے ’شری سدھانت شکھا منی گرنتھ  ‘ کے 19  زبانوں میں ترجمے والے ایڈیشن کا اجرا بھی  کیا۔ انہوں  نے ’شری سدھانت شکھا منی گرنتھ  ‘ موبائل ایپ کا آغاز بھی  کیا ۔اس موقع پر حاضرین سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ یہ  اتفاق ہے کہ صدسالہ تقریبات  کا انعقاد  نئی دہائی کے آغاز میں کیا جارہا ہے  اور یہ دہائی  21ویں صدی میں  دنیا میں ہندوستان کے  رول کو ایک بار پھر مستحکم کرے گی۔

          انہوں نے کہا کہ ’شری سدھانت شکھا منی گرنتھ  ‘ کا موبائل ایپ کے ذریعہ ڈجیٹائزیشن  نوجوان نسل کو اس کی جانب مزیدراغب کرے گا اور ان کی زندگی  کو متاثر کرے گا۔ انہو ں  نے  اس موبائل ایپ کے ذریعہ گرنتھ سے متعلق موضوعات پر ایک سالانہ  کوئز کمپٹیشن  کے انعقاد  کی بھی تجویز پیش  کی ۔انہوں  نے کہا کہ 19 زبانوں میں  گرنتھ کے ترجمے سے وسیع  پیمانے پر عوام اس سے استفادہ کرسکیں  گے ۔

          وزیر اعظم نے کہا کہ ’’ ایک شہری کے طور پر ہمارے روئیے سے ہندوستان کے مستقبل کا تعین ہوگا،اسی سے ایک نئے ہندوستان کی سمت کا بھی تعین ہوگا۔ ‘‘  انہوں  نے کہا کہ سنتوں  کے دکھائے راستے پر چل کر  ہمیں  اپنی زندگی کی خواہشات کو پورا کرنا ہے اور ملک کی تعمیر  میں  پورا تعاون جاری رکھنا ہے ۔

          انہوں  نے صفائی ستھرائی کے بارے میں  بیداری پھیلانے میں    اور سووچھتا  مشن کو  ملک کے کونے کونے میں  پہنچانے کے لئے عوام کے تعاون کی تعریف کی ۔ انہوں  نے لوگوں سے اپیل کی کہ وہ  میڈ ان انڈیا   مصنوعات  استعمال کریں  ۔ انہوں  نے  سبھی سے کہا کہ وہ  جل جیون مشن  میں شریک ہوں  اور اسے کامیاب بنائیں  ۔

          وزیر اعظم نے کہا کہ دریائے گنگا کی صفائی ستھرائی میں  اہم  اور واضح بہتری آئی ہے اور یہ کامیابی صرف  عوام کی شرکت  کی وجہ سے ہی ممکن ہوسکی ہے ۔ انہوں  نے کہا کہ نمامی گنگے  پروگرام کے تحت   7000 کروڑروپے  مالیت کے  پروجیکٹ  مکمل کئے جاچکے ہیں جبکہ  21 ہزار کروڑروپے  مالیت کے پروجیکٹو ں  پر کام چل رہا ہے ۔

          وزیر اعظم نے کہا کہ حکومت نے حال ہی میں  رام مندر کی تعمیر کے لئے  ’ شری رام جنم بھومی تیرتھ چھیتر‘ٹرسٹ  کے قیام کا اعلان کیا ہے۔ یہ ٹرسٹ  ایودھیا میں  شری رام مندر  کی تعمیر  کے کام کی دیکھ بھال کرے گا۔انہوں نے کہا کہ حکومت  نے  ٹرسٹ کو  67  ایکڑ زمین   منتقل کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے ۔

Click here to read full text speech

Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
PM Modi at UN: India working towards restoring 2.6 crore hectares of degraded land by 2030

Media Coverage

PM Modi at UN: India working towards restoring 2.6 crore hectares of degraded land by 2030
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
وزیر اعظم 16 جون کو وائیوا ٹیک کےپانچویں ایڈیشن میں کلیدی خطاب کریں گے
June 15, 2021
Share
 
Comments

وزیر اعظم جناب نریندر مودی 16 جون 2021 کو شام چار بجے وائیواٹیک کے 5 ویں ایڈیشن میں کلیدی خطبہ دیں  گے۔ وزیر اعظم کو بطور مہمان ذی وقار وائیوا ٹیک 2021 میں کلیدی خطبہ دینے کے لیے  مدعوکیا گیا ہے۔

اس تقریب میں دیگر ممتاز مقررین میں فرانس کے صدر جناب ایمانوئل میکرون ، اسپین کے وزیر اعظم جناب پیڈرو سنچیز اور مختلف یورپی ممالک کے وزراء / اراکین پارلیمان بھی  شرکت کریں گے۔ اس پروگرام میں جناب ٹم کُک ، سی ای او ، ایپل ، جناب مارک زکربرگ ، چیئرمین اور سی ای او ، فیس بک اور جناب  بریڈ اسمتھ ، صدر ، مائیکروسافٹ سمیت دیگر کارپوریٹ رہنماؤں کی شرکت بھی ہوگی۔

وائیواٹیک ، یورپ کی سب سے بڑی ڈیجیٹل اور اسٹارٹ اپ تقریب میں سے ایک ہے ، جو ہر سال سنہ 2016 سے پیرس میں  منعقد ہوتی آئی ہے۔ اس کا اہتمام  مشترکہ طور پر پبلک گروپ کے ذریعہ کیا جاتا رہا ہے  جو ایک ممتاز اشتہاری اور مارکیٹنگ  یونٹ اور لیس ایکوس جو کہ  مشہور فرانسیسی میڈیا گروپ ہے۔  اس میں ٹیکنالوجی کی جدت اور اسٹارٹ اپ ماحولیاتی نظام میں اسٹیک ہولڈرز کو یکجا کیاجاتا ہے اور جس میں نمائشیں ، ایوارڈز ، پینل تبادلہ خیال اور اسٹارٹ اپز کے  مقابلے شامل ہیں۔ وائیواٹیک کا 5 واں ایڈیشن 16 سے 19جون 2021 کے درمیان  منعقد ہونا طے پایا  ہے۔