Share
 
Comments

نئی دلّی، 30 اکتوبر /  آج لوک کلیان مارگ، نئی دلّی میں وزیر اعظم کے دفتر (پی ایم او)  میں افسران اور اسٹاف کے لئے دیوالی ملن پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔ وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے ہر ایک کو دیوالی کی گرم جوش مبارک باد پیش کی۔

            پی ایم او کے تمام اسٹاف کے ذریعہ کئے گئے بہتر کام کی ستائش کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ حکومت کے ذریعہ کیا گیا تغیراتی عمل اسٹاف کے ذریعہ کی گئی مسلسل کوششوں اور سخت محنت کے ذریعہ ہی ممکن ہو سکا ہے۔ انہوں نے گزشتہ برس حاصل کی گئی کامیابی کا احساس دلاتے ہوئے آئندہ برس مزید بلندیاں سر کرنے کی کوشش کرنے کی ترغیب دی۔

            وزیر اعظم نے کہا کہ پی ایم او تمام حکومت کے لئے ایک رول ماڈل کے طور پر کام کر تا ہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ پی ایم او نہ صرف عمل کرتا ہے بلکہ ترغیب بھی دیتا ہے اور رہنمائی بھی کرتا ہے۔ وزیر اعظم نے عملے سے اپنے کام کے تئیں عہد بستگی اور اخلاقیات کے ذریعہ سے بقیہ حکومت کے لئے مثال پیش کرنے کی گزارش کی۔ انہوں نے 2022 میں بھارت کی آزادی کی 75 ویں سال گرہ کی تقریبات منانے سے قبل متعینہ نشانوں کے حصول پر زور دیا۔

            وزیر اعظم نے کہا کہ پی ایم او کو لاکھوں شہریوں کے خوابوں کو شرمندہ تعبیر کرنے کے لئے کام کرنا چاہئیے۔

 

عطیات
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Over 10 lakh cr loans sanctioned under MUDRA Yojana

Media Coverage

Over 10 lakh cr loans sanctioned under MUDRA Yojana
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر،10 دسمبر 2019
December 10, 2019
Share
 
Comments

Lok Sabha passes the Citizenship (Amendment) Bill, 2019; Nation praises the strong & decisive leadership of PM Narendra Modi

PM Narendra Modi’s rallies in Bokaro & Barhi reflect the positive mood of citizens for the ongoing State Assembly Elections in Jharkhand

Impact of far reaching policies of the Modi Govt. is evident on ground