Share
 
Comments

سنگاپور کے نائب وزیراعظم اور وزیر مالیات  ہینگ سوی کیت نے وزیراعظم نریندر مودی سے ملاقات کی۔

اس ملاقات کے دوران نائب وزیراعظم سنگاپور نےوزیراعظم جناب نریندر مودی کو وزیراعظم  سنگاپور جناب لی سین  لونگ اور منسٹر امیریٹس  گوہ چوک ٹونک کی نیک خواہشات پیش کی۔  اس موقع پر وزیراعظم جناب مودی نے ان دونوں لیڈروں کے ساتھ سابقہ مفید مطلب ملاقات یاد دلاتے ہوئےنائب وزیراعظم کو اپنی جانب سے ان لیڈروں کو اپنی نیک خواہشات پیش کیں۔

اس ملاقات کے دوران وزیراعظم جناب نریندر مودی نے پچھلے ماہ نیویارک میں واقع اقوام متحدہ کے دفتر میں  مہاتماگاندھی کی 150ویں سالگرہ کے موقع پر اہتمام کی جانے والی خصوصی تقریب میں وزیراعظم سنگاپور جناب لی سین لونگ کی شرکت کرنے کی ستائش کی۔

سنگاپور کے نائب وزیراعظم جناب کیت نے اس موقع پر حکومت ہند کے ذریعے کیے جانے والے مثبت تغیراتی اقدامات کا پرستائش انداز میں تذکرہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ ان مثبت تغیراتی اقدامات کے نیتجے میں سرمایہ کاری کے زبردست مواقع پیدا کیے، بالخصوص ہندوستان کی بنیادی ڈھانچے کی سہولیات میں سرمایہ کاری کے زبردست امکانات پیداہوئے۔اس موقع پر  انہوں نے ہندوستان اور سنگاپور کے درمیان  فن ٹیک سمیت ٹیکنالوجی کے سیکٹر میں بڑھتے باہمی تعاون  کی ستائش کی۔

آخر میں وزیراعظم جناب نریندر مودی نے ہندوستان اور سنگاپور کے درمیان سرمایہ کاری میں نمو اور تجارتی تعلقات میں اضافے پر مسرت کا اظہار کیا۔ انہوں نے کہا کہ سنگاپور میں  روپے کارڈ RuPay Card  اور بھیم ایپ BHIM app  کے استعمال نے  مالیاتی سودوں میں زبردست آسانیاں پیدا کردی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی وزیراعظم نے چنئی میں سنگاپور کے طلبا کی شرکت کے ساتھ دوسری مشترکہ ہیکاتھن کی کامیابی پر بھی مسرت کا اظہار کیا۔ انہوں نے زور دے کر کہا کہ  یہ تمام تبدیلیاں دونوں ملکوں کے درمیان قریبی سماجی، کاروباری اور اختراعی شراکت داری کی علامت ہے۔

عطیات
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Infrastructure drives PE/VC investments to $3.3 billion in October

Media Coverage

Infrastructure drives PE/VC investments to $3.3 billion in October
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر،12 نومبر 2019
November 12, 2019
Share
 
Comments

PM Narendra to take part in BRICS Summit in Brazil on 13 th & 14 th November; On the side-lines he will address BRICS Business Forum & will hold bilateral talks with President Jair M. Bolsonaro

The infrastructure sector drove private equity (PE) and venture capital (VC) investments in India in October, forming 43% of the overall deals worth $3.3 billion

New India highlights the endeavours of Modi Govt. towards providing Effective Governance