Share
 
Comments

اترپردیش کے وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے وارانسی میں، ’میری کاشی‘ نامی تصنیف کا اجراء کیا۔ اس کتاب میں گذشتہ چار برسوں کے دوران وارانسی میں کیے گئے ترقیاتی کاموں پر روشنی ڈالی گئی ہے۔

اس موقع پر اپنی تقریر میں یوپی کے وزیر اعلیٰ نے کہا، ’’جناب نریندر مودی وزیر اعظم کی حیثیت سے انتہائی جاں فشانی کے ساتھ ہندوستان کی خدمت کر رہے ہیں لیکن کاشی کے لوگوں کے ساتھ ان کا ایک خاص رشتہ ہے۔ وارانسی کے لوگوں کے لئے مودی جی محض ان کے وزیر اعظم ہی نہیں ہیں بلکہ ان کے ایک ایسے رکن پارلیمنٹ بھی ہیں جس نے اس تاریخی شہر کے لئے زبردست کام کیے ہیں۔

وزیر اعلیٰ یوگی آدتیہ ناتھ نے مزید کہا کہ کاشی میں ہونے والی تبدیلیاں ناقابل یقین محسوس ہوتی ہیں۔ ’’ہم کاشی کو اب تک سرزمین روحانیت تصور کرتے تھے لیکن اس شہر کی ڈھانچہ جاتی سہولیات انتہائی ناکافی تھیں۔ لیکن اب یہ صورتِ حال وزیر اعظم کے زیر قیادت تبدیل ہو چکی ہے کیونکہ جناب مودی نے کاشی کے شہری نقشے میں انقلابی تبدیلیاں پیدا کردی ہیں۔

جناب یوگی نے مزید کہا کہ، ’’نریندر مودی جی نے مقامی رکن پارلیمنٹ کی حیثیت سے کاشی میں جاری ترقیاتی کاموں پر مسلسل نگاہ رکھی ہے۔ وہ ہمیشہ مکمل ہونے والے کاموں کی تفصیل طلب کیا کرتے ہیں اور ان منصوبوں کی تفصیل کے خواہاں رہتے ہیں جن سے کاشی میں تبدیلیاں پیدا کی جا سکتی ہیں۔

اس پروگرام میں وارانسی معروف دانشوروں اور سرکردہ شہریوں نے شرکت کی۔

Pariksha Pe Charcha with PM Modi
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Oxygen Express: Nearly 3,400 MT of liquid medical oxygen delivered across India

Media Coverage

Oxygen Express: Nearly 3,400 MT of liquid medical oxygen delivered across India
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM pays tribute to Maharana Pratap on his Jayanti
May 09, 2021
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has paid tribute to Maharana Pratap on his Jayanti.

In a tweet, the Prime Minister said that Maharana Pratap made Maa Bharti proud by his unparalleled valour, courage and martial expertise. His sacrifice and dedication to the motherland will always be remembered, said Shri Modi.