Share
 
Comments
یہ پلانٹ تقریباً دو لاکھ ٹن چاول کے بھوسے سے سالانہ تقریبا! تین کروڑ لیٹر ایتھنول پیدا کرے گا
بائیو فیول کا پروڈکشن اضافی آمدنی پیدا کرنے کے مواقع فراہم کراتے ہوئے کسانوں کو بااختیار بنائے گا
یہ ہر سال تقریباً تین لاکھ ٹن کاربن ڈائی آکسائیڈ کے مساوی اخراج کو کم کرنے میں بھی تعاون کرے گا

بایو فیول کے عالمی دن کے موقع پر، وزیر اعظم جناب نریندر مودی 10 اگست 2022 کو شام 4:30 بجے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے پانی پت، ہریانہ میں سیکنڈ جنریشن (2 جی) ایتھنول پلانٹ کو قوم کے نام وقف کریں گے۔

پلانٹ کا وقف کیا جانا حکومت کی جانب سے ملک میں بائیو فیول کے پروڈکشن اور استعمال کو فروغ دینے کے لیے کئی برسوں میں اٹھائے گئے اقدامات کی ایک طویل سیریز کا حصہ ہے۔ یہ توانائی کے شعبے کو مزید سستا، قابل رسائی، موثر اور پائیدار بنانے کے لیے وزیر اعظم کی مسلسل کوششوں کے عین مطابق ہے۔

ٹو جی ایتھنول پلانٹ انڈین آئل کارپوریشن لمیٹڈ (آئی او سی ایل) کے ذریعہ  900 کروڑ روپے سے زیادہ کی تخمینہ لاگت سے تیا کیا گیا ہے اور پانی پت ریفائنری کے قریب واقع ہے۔ جدید ترین دیسی ٹکنالوجی پر مبنی، یہ پروجیکٹ تقریباً 3 کروڑ لیٹر ایتھنول سالانہ  تیار کرنے کے لیے سالانہ تقریباً 2 لاکھ ٹن چاول کے بھوسے (پرالی) کو استعمال کرتے ہوئے ہندوستان کے فضلے سے دولت کے حصول کی کوششوں میں ایک نئے باب کا آغاز کرے گا۔

زرعی فصلوں کی باقیات کے لیے آخری استعمال کی تخلیق کسانوں کو بااختیار بنائے گی اور ان کے لیے اضافی آمدنی پیدا کرنے کا موقع فراہم کرے گی۔ یہ پروجیکٹ پلانٹ کے آپریشن میں شامل لوگوں کو براہ راست روزگار فراہم کرے گا اور چاول کے بھوسے کی کٹائی، ہینڈلنگ، ذخیرہ کرنے وغیرہ کے لیے سپلائی چین میں بالواسطہ روزگار پیدا کئے جائیں گے۔

اس پروجیکٹ میں خارج ہونے والا  مائع  صفر ہوگا۔ چاول کے بھوسے (پرالی) کو جلانے میں کمی کے ذریعے، یہ پروجیکٹ سالانہ تقریباً 3 لاکھ ٹن کاربن ڈائی آکسائیڈ کے مساوی اخراج کے برابر گرین ہاؤس گیسوں کو کم کرنے میں معاون ثابت ہو گا، جسے ملک  کی سڑکوں پر  سالانہ تقریباً 63,000 کاروں کی جگہ لینے کے مترادف سمجھا جا سکتا ہے۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
India ‘Shining’ Brightly, Shows ISRO Report: Did Modi Govt’s Power Schemes Add to the Glow?

Media Coverage

India ‘Shining’ Brightly, Shows ISRO Report: Did Modi Govt’s Power Schemes Add to the Glow?
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM condoles the passing away of former Union Minister and noted advocate, Shri Shanti Bhushan
January 31, 2023
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed deep grief over the passing away of former Union Minister and noted advocate, Shri Shanti Bhushan.

In a tweet, the Prime Minister said;

"Shri Shanti Bhushan Ji will be remembered for his contribution to the legal field and passion towards speaking for the underprivileged. Pained by his passing away. Condolences to his family. Om Shanti."