Share
 
Comments

آپ لوگوں نے اپنا وقت دیا اور اپنے خیالات سے واقف کرایا اس کے لیے آپ کا ایک بار پھر شکریہ۔ آج ہماری بحث بہت کارگر اور مثبت رہی ہے۔

ہم سبھی نے اس بات پر اتفاق کیا ہے کہ ایسے چیلنجوں سے نمٹنے کے لیے ایک عام حکمت عملی کا تیار کیا جانا بہت اہم ہے۔

اور ہم تعاون کے ساتھ حل تلاش کرنے پر بھی متفق ہوئے ہیں – ہم ایک دوسرے کے ساتھ اپنے علم ، بہترین طریقۂ کار، صلاحیتوں اور جہاں ممکن ہوگا وسائل  بھی شیئر کریں گے۔

کچھ شراکت داروں نے خصوصی درخواستیں کی ہیں، جن میں ادویات اور آلات کے بارے میں کی جانے والی درخواستیں شامل ہیں۔ میری ٹیم نے احتیاط کے ساتھ ان باتوں کو نوٹ کیا ہے۔ میں آپ کو یقین دلاتا ہوں کہ ہم اپنے پڑوسیوں کے لیے جو کچھ کر سکتے ہیں کریں گے۔

ہمیں شراکت داری اور مل کر کام کرنے کے جذبے کے ساتھ اپنے افسران سے کہنا چاہیے کہ وہ قریبی رابطہ بنائے رکھیں اور ایک مشترکہ حکمت عملی تیار کریں۔

ہمیں اپنے ہر ایک ملک کے نوڈل ماہرین کو بھی شناخت کرنا چاہیے اور وہ بھی اب سے ایک ہفتے میں آج کی ہماری بات چیت پر عمل درآمد کے سلسلے میں  اسی طرح کی ویڈیو کانفرنس کا انعقاد کر سکتے ہیں۔

عزت مآب،

ہمیں جنگ مل جل کر لڑنی ہے اور ہمیں مل جل کر ہی اس جنگ کو جیتنا بھی ہے۔

ہم پڑوسی ممالک  کا تعاون دنیا کے لیے ایک ماڈل بن جانا چاہیے۔

میں اپنے تمام شہریوں کے لیے اچھی صحت اور ہمارے خطے میں اِس عالمی وبا سے نمٹنے کی اپنی متحدہ  کوششوں کی کامیابی کی خواہشات کے ساتھ اپنی بات ختم کرتا ہوں۔

شکریہ،

بہت بہت شکریہ۔

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
PLI scheme for auto sector to re-energise incumbents, charge up new players

Media Coverage

PLI scheme for auto sector to re-energise incumbents, charge up new players
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Minister of Foreign Affairs of the Kingdom of Saudi Arabia calls on PM Modi
September 20, 2021
Share
 
Comments

Prime Minister Shri Narendra Modi met today with His Highness Prince Faisal bin Farhan Al Saud, the Minister of Foreign Affairs of the Kingdom of Saudi Arabia.

The meeting reviewed progress on various ongoing bilateral initiatives, including those taken under the aegis of the Strategic Partnership Council established between both countries. Prime Minister expressed India's keenness to see greater investment from Saudi Arabia, including in key sectors like energy, IT and defence manufacturing.

The meeting also allowed exchange of perspectives on regional developments, including the situation in Afghanistan.

Prime Minister conveyed his special thanks and appreciation to the Kingdom of Saudi Arabia for looking after the welfare of the Indian diaspora during the COVID-19 pandemic.

Prime Minister also conveyed his warm greetings and regards to His Majesty the King and His Highness the Crown Prince of Saudi Arabia.