وزیر اعظم کی کُلّو دسہرہ میں شرکت

Published By : Admin | October 5, 2022 | 16:43 IST
Share
 
Comments

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج ہماچل پردیش کے کُلّو کے ڈھال پور گراؤنڈ میں کُلّو دسہرہ کی تقریبات میں شرکت کی۔

وزیراعظم کی آمد پر ان کا استقبال کیا گیا اور ان کی عزت افزائی کی گئی۔ اس کے بعد بھگوان رگھوناتھ جی کی آمد ہوئی اور اس طرح رتھ یاترا کا آغاز ہوا۔ اس موقع پر وزیراعظم کے استقبال کے لیے لوگوں کی بڑی تعداد موجود تھی۔ وزیر اعظم لاکھوں دیگر عقیدت مندوں کے ساتھ مرکزِ نگاہ بننے والے مقام تک پہنچے اور بھگوان رگھوناتھ کو خراج عقیدت پیش کیا۔ وزیر اعظم نے اس موقع پر موجود سبھی لوگوں کا ہاتھ جوڑ کر استقبال کیا اور تاریخی کُلّو دسہرہ کی تقریبات میں دیوتاؤں کے عظیم اجتماع کے ساتھ عبادتی رتھ یاترا کا مشاہدہ کیا۔ یہ ایک تاریخی اور پہلا موقع تھا جب ہندوستان کے وزیر اعظم نے کلو دسہرہ کی تقریبات میں شرکت کی۔

 

بین اقوامی کُلّو دسہرہ میلے کا 5 سے 11 اکتوبر 2022 تک کُلّو کے ڈھال پور گراؤنڈ میں جشن منایا جانا ہے۔ یہ تہوار اس لحاظ سے منفرد ہے کہ یہ وادی کے 300 سے زیادہ دیوتاؤں کا اجتماع گاہ ہے۔ تہوار کے پہلے دن دیوتا اپنی اچھی طرح سے سجی ہوئی پالکیوں میں سب سے بڑے  دیوتا بھگوان رگھوناتھ جی کے مندر میں ان کی تعظیم کرتے ہیں اور پھر ڈھال پور گراؤنڈ کی طرف روانہ ہوتے ہیں۔

 

ہماچل پردیش کے وزیر اعلیٰ جناب جے رام ٹھاکر، ہماچل پردیش کے گورنر جناب راجندر وشوناتھ آرلیکر، اطلاعات و نشریات کے مرکزی وزیر جناب انوراگ ٹھاکر اور بی جے پی کے ریاستی صدر جناب سریش کمار کشیپ اور دیگر بھی وزیر اعظم کے ساتھ  تھے۔

 

اس سے پہلے آج دن میں وزیر اعظم نے ایمس، بلاسپور کو قوم کے نام وقف کیا۔انہوں نے لوہنو واقع بلاس پور کے مقام پر  ہماچل پردیش کے متعدد پروجیکٹوں کا افتتاح کیا اور سنگ بنیاد بھی رکھا۔

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
Phone exports more than double YoY in April-October

Media Coverage

Phone exports more than double YoY in April-October
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM applauds those who are displaying their products on GeM platform
November 29, 2022
Share
 
Comments
GeM platform crosses Rs. 1 Lakh crore Gross Merchandise value

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has applauded the vendors for displaying their products on GeM platform.

The GeM platform crosses Rs. 1 Lakh crore Gross Merchandise value till 29th November 2022 for the financial year 2022-2023.

In a reply to a tweet by Union Minister, Shri Piyush Goyal, the Prime Minister tweeted;

"Excellent news! @GeM_India is a game changer when it comes to showcasing India’s entrepreneurial zeal and furthering transparency. I laud all those who are displaying their products on this platform and urge others to do the same."