1۔ وزیر اعظم جناب نریندر مودی  اور اسلامی جمہوریہ ایران کے صدر عزت مآب جناب ابراہیم رئیسی  نے ایس سی او کے سربراہان مملکت کی 22ویں میٹنگ کے شانہ بہ شانہ ، ازبکستان کے شہر سمرقند میں ملاقات کی۔ 2021 میں صدر رئیسی کے عہدہ سنبھالنے کے بعد وزیر اعظم اور صدر رئیسی کے درمیان یہ اولین ملاقات تھی۔

2۔ میٹنگ کے دوران دونوں قائدین نے باہمی تعلقات سے متعلق مختلف موضوعات پر تبادلہ خیالات کیے اور تعلقات کو مزید مضبوط بنانے کے لیے اپنی خواہش کا اظہار کیا۔ وزیر اعظم نے اس امر کو اجاگر کیا کہ بھارت-ایران باہمی تعلقات میں عوام سے عوام کے درمیان مضبوط روابط سمیت تاریخی اور تہذیبی روابط بھی خصوصی اہمیت کے حامل ہیں۔

3۔ دونوں قائدین نے شہید بہشتی ٹرمنل، چابہار بندرگاہ کی ترقی کی پیش رفت کا جائزہ لیا اور علاقائی رابطہ کاری کے میدان میں باہمی تعاون کی اہمیت کو اجاگر کیا۔

4۔ دونوں قائدین نے افغانستان سمیت بین الاقوامی اور علاقائی سطح پر رونما ہونے والے واقعات پر بھی تبادلہ خیالات کیے۔ وزیر اعظم نے افغانستان کے عوام کو انسانی بنیاد پر تعاون فراہم کرنے میں بھارت کی ترجیحات کا اعادہ کیا، اور پر امن، مستحکم اور مضبوط افغانستان کی حمایت میں ایک نمائندے اور مبنی بر شمولیت سیاسی نظام کی ضرورت پر زور دیا۔

5۔ صدر رئیسی نے وزیر اعظم کو جے سی پی او اے مذاکرات کی صورتحال کے بارے میں معلومات فراہم کی۔

6۔ وزیر اعظم نے صدر رئیسی کو جلد بھارت کا دورہ کرنے کی دعوت دی۔

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
India a 'green shoot' for the world, any mandate other than Modi will lead to 'surprise and bewilderment': Ian Bremmer

Media Coverage

India a 'green shoot' for the world, any mandate other than Modi will lead to 'surprise and bewilderment': Ian Bremmer
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM Modi attends 'Salaam India' programme organised by India TV
May 23, 2024

In an interview to India TV under the 'Salaam India' programme with Rajat Sharma, Prime Minister Narendra Modi became candid and spoke at length about India's Lok Sabha Elections, 2024 at the Bharat Mandapam in New Delhi.