Share
 
Comments
Four years ago no one had thought that middlemen of the helicopter scam, Christian Michel would be in custody: PM Modi
We have a psychology here that whenever a person goes to a court accusing the government, then it is believed that the government will be wrong and the accuser is right. But every charge of corruption has been proved wrong: PM
India is a country that never stops, says PM Modi Bottlenecks have been removed through policy driven governance and predictable transparent policies: PM Modi
My vision is clear- the country with the world's youngest young population cannot see small dreams: PM Modi
Our focus is on proper education for children, employment for the youth, medical facilities for the elderly, irrigation facilities for the farmer and we are ensuring that people’s voice is heard: PM Modi
From just two mobile manufacturing factories in 2014, we have crossed 120 manufacturing units: Prime Minister Modi

نئی دہلی، 18 دسمبر  2018، 

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج ممبئی میں ری پبلک ٹی وی چوٹی میٹنگ سے خطاب کیا۔

انہوں نے کل ممبئی میں اسپتال میں آگ لگنے کے واقعے میں ہلاک ہونے والوں کے لیے تعزیت کا اظہار کیا۔

وزیراعظم نے ایک متحرک اور خوشحال قوم کے لیے مثبت خبروں کی اہمیت پر زور دیا۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان کو متعدد شعبوں میں عظیم بلندیوں تک پہنچنا ہے۔ مثلا سائنس، اختراع اور کھیل کود وغیرہ۔ انہوں نے اسی سانس میں میڈیا کا بھی ذکر کیا۔

وزیراعظم نے کہا کہ یہ الفاظ ‘‘بڑھتا ہوا ہندوستان’’ 130 کروڑ ہندوستانیوں کے جذبے کی نمائندگی کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ چند سال پہلے تک یہ تصور کرنا بھی مشکل تھا کہ ہندوستان پانچ ٹریلین ڈالر کی معیشت بننے والا ہے۔  اور وہ کاروبار میں آسانی پیدا کرنے کے عمل کو اپنائے گا۔  انہوں نے اس کی دلیل میں مثالیں دیتے ہوئے کہا کہ آج کس طرح وہ لوگ، جو مجرمانہ سرگرمیوں میں ملوث ہوتے ہیں، انہیں پکڑا جارہا ہے اور انہیں انصاف کے عمل سے گزارا جارہا ہے۔ انہوں نے مثالیں دیتے ہوئے صفائی ستھرائی سے لے کر ٹیکس کے معاملات تک کا حوالہ دیا، جس سے پتہ چلتا ہے کہ پچھلے چار برسوں میں کس قدر تبدیلی آئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت پالیسی سے وابستہ حکمرانی اور قابل قدر شفاف پالیسیوں کے ذریعے آگے بڑھ رہی ہے۔ انہوں نے بنیادی ڈھانچے کی ترقی کی تیز رفتاری کا بھی ذکر کیا۔ انہوں نے ان ماہانہ پراگتی میٹنگوں کا ذکر کیا، جن کی وہ صدارت کرتے ہیں اور جن کا مقصد پروجیکٹوں کی پیش رفت کا جائزہ لینا ہوتا ہے۔  انہوں نے بتایا کہ اس طریقے پر 12 لاکھ کروڑ روپے کے پروجیکٹوں کی رفتار تیز کی جاسکی ہے۔

وزیراعظم نے اس بات پر زور دیا کہ اصولوں اور قوانین پر عمل ہونا چاہیے، اس سلسلے میں انہوں نے قرضوں کی واپسی کی عدم مقدوریت اور دیوالیہ پن کے قانون کا ذکر کیا۔

جناب نریندر مودی نے اشارہ دیا کہ جی ایس ٹی کا 28 فیصد کا سلیب جلد ہی چند منتخب اشیا تک محدود کردیا جائے گا، مثلا تعیش پسندی کا سامان۔ وزیراعظم نے کہا کہ کوشش یہ کی جائے گی کہ تمام اشیا کے 99 فیصدکو، جن میں عام آدمی کے استعمال کی تمام اشیا شامل ہیں، 18 فیصد یا اس سے بھی کم کے جی ایس ٹی کے زمرے میں رکھا جائے گا۔

Click here to read full text speech

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
20 تصاویر سیوا اور سمرپن کے 20 برسوں کو بیاں کر رہی ہیں۔
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
EPFO adds 15L net subscribers in August, rise of 12.6% over July’s

Media Coverage

EPFO adds 15L net subscribers in August, rise of 12.6% over July’s
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Leaders from across the world congratulate India on crossing the 100 crore vaccination milestone
October 21, 2021
Share
 
Comments

Leaders from across the world congratulated India on crossing the milestone of 100 crore vaccinations today, terming it a huge and extraordinary accomplishment.