Share
 
Comments

نئی دہلی،30 اگست ،        من کی بات کے اپنے تازہ ترین خطاب میں، وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے چلڈرن یونیورسٹی گاندھی نگر، خواتین اور  بچوں کی ترقی کی وزارت ، وزارت تعلیم، اور مائیکرو- چھوٹے اور درمیانی درجے کے کاروباری اداروں کی وزارت کے ساتھ اپنے خیالات کے بارے میں بات کی کہ کس طرح بچوں کے لیے دستیاب کرانے کی غرض سے نئے کھلونے کس طرح بنائے جائیں، نیز ہندوستان کس طرح کھلونوں کی تیاری کا ایک وسیع مرکز بن سکتا ہے۔ انھوں نے واضح کیا کہ کھلونے نہ صرف  سرگرمی میں اضافہ کرتے ہیں بلکہ  وہ ہماری خواہشات کے لیے پرواز کا وسیلہ بھی بنتے ہیں۔ انھوں نے کہا کہ کھلونے نہ صرف تفریح کا وسیلہ ہیں بلکہ وہ  ذہن کی نشو ونما بھی کرتے ہیں اور نیت کو بھی فروغ دیتے ہیں۔

انھوں نے گرو دیو رابیندر ناتھ ٹیگور کے کھلونوں سے متعلق ایک داستان کی یاد دہانی کرائی۔ انھوں نے اجاگر کیا کہ گرودیو نے  کھلونوں کے بارے میں کیا کہا تھا — یہ کہ بہترین کھلونا وہ ہوتا ہے جو نامکمل  ہو، ایک ایساکھلونا جس کے ساتھ بچے کھیلتے ہوئے اسے مکمل کرتے ہیں۔انھوں نے کہا کہ  گرو دیو کہا کرتے تھے کہ کھلونے ایسے ہونے چاہئیں کہ وہ بچے کا بچپن اور اس کی تخلیقی صلاحیتوں کو بھی سامنے لائیں۔

وزیر اعظم نے واضح کیا کہ قومی تعلیمی پالیسی میں بچوں کی زندگی کے مختلف پہلوؤں پر کھلونے کے اثرات سے متعلق بہت زیادہ توجہ دی گئی ہے۔ انھوں نے کہا کہ بہت سے ہنرمند کاریگر ہیں جو اچھے کھلونے بنانےمیں مہارت رکھتے ہیں اور ملک کے کچھ حصوں میں، جیسے کہ کرناٹک کے رام نگرم میں چناپٹنا، آندھراپردیش کے کرشنامیں کونڈا پلی، تمل ناڈو میں تھانجاور، آسام میں  ڈھوباری، اور اترپردیش میں وارانسی بھی کھلونوں کے وسیع کلسٹر کے طور پر واضح ترقی کر رہے ہیں۔ انھوں نے مزید کہا حالاں کہ  عالمی کھلونا صنعت کی مالیت سات لاکھ کروڑ روپئے سے زیادہ ہے،ا س وقت ہندوستان کا اس میں بہت کم حصہ ہے۔

وزیر اعظم نے وشاکھا پٹنم کے سی وی راجو کے کام کی تعریف کی جنھوں  نے بہترین معیار کے ایٹی-کوپکا کھلونے بنا کر  ان مقامی کھلونوں کی منہدم ہوتی ہوئی  شان کو  پھر سے برقرار کیا۔ انھوں نے تاجروں کو تلقین کی کہ وہ کھلونوں  بنانے کے لیے  اکٹھے ہوجائیں اور کہا کہ اب وقت آگیا ہے کہ  مقامی کھلونوں کے لیے علم بلند کیا جائے۔

کمپیوٹر گیز کے رجحان کے بارے میں بات چیت کرتے ہوئے وزیر اعظم نے تجویز کیا کہ اپنے تاریخ کے خیالات اور نظریات پر مبنی کھیل وضع کیے جائیں۔

بھارتی اولمپئنس کی حوصلہ افزائی کریں۔ #Cheers4India
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
PM Jan-Dhan Yojana: Number of accounts tripled, government gives direct benefit of 2.30 lakh

Media Coverage

PM Jan-Dhan Yojana: Number of accounts tripled, government gives direct benefit of 2.30 lakh
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
In a first of its kind initiative, PM to interact with Heads of Indian Missions abroad and stakeholders of the trade & commerce sector on 6th August
August 05, 2021
Share
 
Comments

Prime Minister Shri Narendra Modi will interact with Heads of Indian Missions abroad along with stakeholders of the trade & commerce sector of the country on 6 August, 2021 at 6 PM, via video conferencing. The event will mark a clarion call by the Prime Minister for ‘Local Goes Global - Make in India for the World’.

Exports have a huge employment generation potential, especially for MSMEs and high labour-intensive sectors, with a cascading effect on the manufacturing sector and the overall economy. The purpose of the interaction is to provide a focussed thrust to leverage and expand India’s export and its share in global trade.

The interaction aims to energise all stakeholders towards expanding our export potential and utilizing the local capabilities to fulfil the global demand.

Union Commerce Minister and External Affairs Minister will also be present during the interaction. The interaction will also witness participation of Secretaries of more than twenty departments, state government officials, members of Export Promotion Councils and Chambers of Commerce.