بھارت۔ آسٹریلیا ورچووَل سربراہ ملاقات

Published By : Admin | March 17, 2022 | 20:30 IST

وزیر اعظم جناب نریندر مودی اور آسٹریلیا کے وزیر اعظم عزت مآب جناب اسکاٹ موریسن 21 مارچ 2022 کو دوسری بھارت۔آسٹریلیا ورچووَل سربراہ ملاقات کا اہتمام کریں گے۔ یہ سربراہ ملاقات، 4 جون 2020 میں منعقد ہوئی اُس اولین تاریخی سربراہ ملاقات کے بعد منعقد ہونے جارہی ہے  جس نے دونوں ممالک کے تعلقات کو آگے بڑھاتے ہوئے اسے جامع کلیدی شراکت داری کا درجہ دیا تھا۔

آئندہ منعقد ہونے والی ورچووَل سربراہ ملاقات کے دوران، قائدین جامع کلیدی شراکت داری کے سلسلے میں  مختلف پہل قدمیوں کے تحت ہوئی پیش رفت کے بارے میں جانکاری حاصل کریں گے۔ یہ سربراہ ملاقات بھارت اور آسٹریلیا کے درمیان متعدد شعبوں میں نئی پہل قدمیوں اور افزوں تعاون  کو آگے بڑھانے میں مدد فراہم کرے گی۔ توقع کی جاتی ہے کہ قائدین تجارت، اہم معدنیات، نقل مکانی و نقل و حرکت، اور تعلیم سمیت دیگر شعبوں میں قریبی تعاون کا عہد کریں گے۔

قائدین کے ذریعہ باہمی مفادات پر مبنی علاقائی اور بین الاقوامی موضوعات پر تبادلہ خیالات کیے جائیں گے۔ یہ سربراہ ملاقات دونوں ممالک کے ذریعہ اپنے باہمی تعلقات سمیت علاقائی اور عالمی موضوعات پر اپنے قریبی تعاون  کو دی جانے والی اہمیت کو بھی اجاگر کرتی ہے۔

بھارت۔ آسٹریلیا جامع کلیدی شراکت داری نے ترقی کا سلسلہ جاری رکھا ہے اور دونوں ممالک کووِڈ۔19 وبائی مرض کے باوجود، سائنس اور تکنالوجی، دفاع، سائبر، اہم اور کلیدی اشیاء، آبی وسائل انتظام کاری، پبلک ایڈمنسٹریشن اور حکمرانی سمیت متعدد شعبوں میں ایک دوسرے کو مسلسل قریبی تعاون فراہم کر رہے ہیں۔

وزیر اعظم مودی اور وزیر اعظم موریسن نے ماہ ستمبر 2021 میں واشنگٹن ڈی سی میں، کووِڈ۔19 وبائی مرض کے بعد ، کواڈ قائدین کی سربراہ ملاقات کے شانہ بہ شانہ ، اولین بہ نفس نفیس ملاقات کی تھی اور گلاسگو میں نومبر 2021 میں سی او پی 26 کے شانہ بہ شانہ، لچکدار سجزیرہ نما ممالک  کے  لیے بنیادی ڈھانچہ (آئی آر آئی ایس)کو مشترکہ طور پر لانچ کیا تھا۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Media Coverage

"India of 21st century does not think small...": PM Modi
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM offers prayers at Madurai Meenakshi Amman Temple
February 27, 2024

The Prime Minister, Shri Narendra Modi today offers prayers at Madurai Meenakshi Amman Temple.

PM Modi posted on X :

"Feeling blessed to pray at the Madurai Meenakshi Amman Temple."