Share
 
Comments

نئی دلّی، 09 جولائی/ متحدہ عرب امارات کے وزیر خار جہ عزت مآب شیخ عبد اللہ بن زائد النہیان نے، جو کہ بھارت کے سرکاری دورے پر آئے ہوئے ہیں، گزشتہ روز وزیر اعظم جناب نریندر مودی سے ملاقات کی۔

وزیر خارجہ نے متحدہ عرب امارات کے صدر اور ولی عہد شہزادے کی جانب سے وزیر اعظم جناب نریندر مودی کو مبارک باد اور نیک خواہشات پیش کیں۔

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے متحدہ عرب امارات کے اپنے گزشتہ دورے کے دوران اپنے گرم جوش استقبال اور مہمان نوازی کو یاد کرتے ہوئے صدر اور ولی عہد شہزادے کی ہمہ گیر کامیابی، صحت اور شادمانی کے لئے وزیر خارجہ سے اپنی نیک خواہشات پیش کرنے کی درخواست کی۔ انہوں نے گزشتہ پانچ برسوں کے دوران ب اہمی تعلقات کے فروغ پر مسرت کا اظہار بھی کیا۔

متحدہ عرب امارات کے وزیر خارجہ نے کہا کہ بھارت۔ یو اے ای کے تعلقات جتنے بہتر اب ہیں، اتنے بہتر پہلے کبھی نہیں رہے۔ انہوں نے مزید کہا کہ یو اے ای کا نظریہ دونوں ملکوں کے عوام کے باہمی مفاد میں تعاون کو فروغ دینے کے ساتھ ساتھ خطے میں امن، خوش حالی اور استحکام کا رہا ہے۔

وزیر اعظم نے تجارت، اقتصادیات، توانائی، سیاحت اور عوام سے عوام کے درمیان روابط کے ساتھ یو اے ای کی قیادت کے ساتھ تمام سطحوں پر تعاون اور مل کر کام کرنے کے اپنے مضبوط عہد کا اعادہ کیا۔

'من کی بات ' کے لئے اپنے مشوروں سے نوازیں.
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
Whom did PM Modi call on his birthday? Know why the person on the call said,

Media Coverage

Whom did PM Modi call on his birthday? Know why the person on the call said, "You still haven't changed"
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
Social Media Corner 19th September 2021
September 19, 2021
Share
 
Comments

Citizens along with PM Narendra Modi expressed their gratitude towards selfless contribution made by medical fraternity in fighting COVID 19

India’s recovery looks brighter during these unprecedented times under PM Modi's leadership –