Share
 
Comments
وزیر اعظم کا روانگی سے متعلق بیان

نئی دہلی،  15/مئی 2022 ۔ میں نیپال کے وزیر اعظم شیر بہادر دیوبا کی دعوت پر 16 مئی 2022 کو لمبنی، نیپال کا دورہ کروں گا۔

میں بدھ جینتی کے مبارک موقع پر مایا دیوی مندر میں پوجا کرنے کا منتظر ہوں۔ مجھے بھگوان بدھ کی پیدائش کے مقدس مقام پر  اظہار تعظیم کے لیے لاکھوں بھارتیوں کے نقش قدم پر چلنے کا اعزاز حاصل  ہورہا ہے۔

میں ، وزیر اعظم دیوبا کے گزشتہ ماہ  بھارت کے دورے کے دوران ہماری نتیجہ خیز بات چیت کے بعد ، ان سے دوبارہ ملاقات کا بھی منتظر ہوں۔ ہم پن بجلی، ترقی اور کنیکٹیوٹی سمیت متعدد شعبوں میں تعاون کو وسعت دینے کے لیے اپنی مشترکہ افہام و تفہیم کے سلسلے کو جاری رکھیں گے۔

مقدس مایا دیوی مندر کا دورہ کرنے کے علاوہ، میں لمبنی موناسٹک زون میں انڈیا انٹرنیشنل سینٹر فار بدھسٹ کلچر اینڈ ہیریٹیج کی ’’شیلانیا س‘‘ تقریب میں شرکت کروں گا۔ میں نیپال کی حکومت کی طرف سے منعقد ہونے والی بدھ جینتی کے موقع پر ہونے والی تقریبات میں بھی شرکت کروں گا۔

نیپال کے ساتھ ہمارے تعلقات بے مثال ہیں۔ بھارت  اور نیپال کے درمیان تہذیبی اور عوام کے درمیان رابطے ہمارے قریبی تعلقات کی پائیدار بنیاد  ہیں۔ میرے دورے کا مقصد وقت کی کسوٹی پر کھڑے اترے  ان روابط کو منانا اور مزید گہرا کرنا ہے، جو صدیوں میں  پروان چڑھے ہیں اور آپسی میل ملاپ کی ہماری طویل تاریخ میں درج ہیں۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
Kisan Rail has transported 7.9 lakh tonne perishables since launch: Minister Vaishnaw

Media Coverage

Kisan Rail has transported 7.9 lakh tonne perishables since launch: Minister Vaishnaw
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM shares Lopoli Melo's article 'A day in the Parliament and PMO'
February 09, 2023
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has shared an article titled 'A day in the Parliament and PMO'

by Lopoli Melo from Arunachal Pradesh. Shri Modi has also lauded Lok Sabha Speaker Shri Om Birla for taking such an initiative which gave him the opportunity to meet bright youngsters.

In a tweet, the Prime Minister said;

"You will enjoy reading this very personal account of Lopoli Melo from Arunachal Pradesh. I would like to laud Speaker Om Birla Ji for taking the lead for such an initiative which also gave me the opportunity to meet bright youngsters."