Share
 
Comments

یوگا کے ساتویں بین الاقوامی دن کے موقع پر وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے عالمی وبا کے دوران یوگا کے کردار کے بارے میں بات کی ۔انہوں نے کہا کہ یوگا اس مشکل گھڑی میں لوگوں کیلئے ایک وسیلہ ثابت ہوا ہے اور اس نے لوگوں کو طاقت فراہم کی ہے۔انہوں نے کہا کہ اس عالمی وبا کے دوران تمام ملکوں کیلئے یہ آسان تھا کہ وہ یوگا دن کو بھول جائیں کیونکہ یہ ان کی ثقافت کے مزاج  کے مطابق نہیں ہےلیکن اس کے بجائے یوگا نے پوری دنیا میں ایک جوش اور ولولہ بڑھایا ہے۔

یوگا کا ایک اہم عنصر منفی دور میں ہمت صبر اور حوصلہ ہے ،جب عالمی وبا کا دور سامنے آیا تو کوئی بھی صلاحیتوں وسائل یا ذہنی  مضبوطی کا سامنا کرنے کیلئے تیار نہیں تھا۔تاہم یوگا نے لوگوں میں اعتماد پیدا کرنے میں مدد کی اور عالمی وبا سے نمٹنے کیلئے قوت عطا فرمائی۔

وزیر اعظم نے یاد دلایا کہ کس طرح فرنٹ لائن یعنی کورونا جانبازوں نے یوگا کو اپنی ڈھال بنایا اور یوگا کے ذریعہ خود کو مضبوط اور مستحکم کیا اور کس طرح لوگ ، ڈاکٹرس اور نرسوں نے اس وائرس سے موثر ڈھنگ سے نمٹنے کیلئے یوگا کا استعمال کیا۔اسپتالوں میں ڈاکٹروں اور نرسوں کے ذریعہ یوگا کے اجلاس منعقد کئے گئے۔ وزیر اعظم نے کہا کہ ماہرین ہمارے سانس کے نظام کو مستحکم کرنے کیلئے پرانا یام اور انولوم،ولوم جیسی سانس لینے کی ایکسرسائزوں کی اہمیت پر زور دے رہے ہیں۔

بھارتی اولمپئنس کی حوصلہ افزائی کریں۔ #Cheers4India
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
PM Modi responds to passenger from Bihar boarding flight for first time with his father from Darbhanga airport

Media Coverage

PM Modi responds to passenger from Bihar boarding flight for first time with his father from Darbhanga airport
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
وزیر اعظم نے ٹوکیو اولمپک – 2020 میں ویٹ لفٹنگ مقابلے میں چاندی کا تمغہ جیتنے پر میرا بائی چانو کو مبارکباد دی
July 24, 2021
Share
 
Comments

نئی  دلّی ، 24 جولائی/ وزیر اعظم نریندر مودی نے ٹوکیو اولمپک – 2020 میں ویٹ لفٹنگ مقابلے میں چاندی کا تمغہ جیتنے پر میرا بائی چانو کو مبارکباد دی ۔

          وزیر اعظم نے ایک ٹوئیٹ میں کہا ہے کہ  ‘‘ ٹوکیو – 2020 میں اس سے زیادہ خوشی  کے ساتھ آغاز  نہیں ہو سکتا تھا  ۔ بھارت کو میرا بائی چانو  کی شاندار کار کردگی کی وجہ سے فخر حاصل ہوا ہے ۔  ویٹ لفٹنگ میں تمغہ جیتنے پر  ، اُن کو مبارکباد  ۔ اُن کی کامیابی ہر بھارتی کو  تحریک دے گی ۔ #Cheer4India #Tokyo2020 ’’ ۔