روزگار میلہ روزگار پیدا کرنے کو اولین ترجیح دینے کے وزیر اعظم کے عزم کی تکمیل کی طرف ایک قدم ہے
آن لائن ماڈیول کرم یوگی پررامبھ کے ذریعے نئے تقرر شدہ افراد خود کو تربیت بھی دیں گے

وزیر اعظم جناب نریندر مودی 28 اکتوبر 2023 کو دوپہر 1 بجے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے 51,000 سے زیادہ نئے بھرتی ہونے والے افراد  کو تقرری کے خطوط تقسیم کریں گے۔ وزیراعظم اس موقع پر تقرر شدہ  افراد سے خطاب بھی کریں گے۔

ملک بھر میں 37 مقامات پر روزگار میلہ کا انعقاد کیا جائے گا۔یہ  بھرتیاں مرکزی حکومت کے محکموں اور اس اقدام کی حمایت کرنے والی ریاستی حکومتوں / مرکز کے زیر انتظام علاقوں میں ہو رہی ہیں ۔ ملک بھر سے منتخب ہونے والے نئے بھرتی شدہ  افراد مختلف وزارتوں/محکموں میں حکومت میں شامل ہوں گے جن میں وزارت ریلوے، محکمہ ڈاک، وزارت داخلہ، محکمہ محصولات، محکمہ اعلیٰ تعلیم، محکمہ اسکولی تعلیم اور خواندگی اورصحت اور خاندانی بہبودکی  وزارت منجملہ ن دیگر کے شامل ہے۔

روزگار میلہ وزیر اعظم کے روزگار کی تخلیق  کو اولین ترجیح دینے کے عزم کی تکمیل کی طرف ایک قدم ہے۔ توقع ہے کہ روزگار میلہ مزید روزگار پیدا کرنے میں ایک محرک کے طور پر کام کرے گا اور نوجوانوں کو بااختیار بنانے اور قومی ترقی میں شرکت کے لیے بامعنی مواقع فراہم کرے گا۔

نئے شامل تقرر شدہ افرادکو آئی جی او ٹی کرم یوگی پورٹل پر ایک آن لائن ماڈیول، کرم یوگی پرارمبھ کے ذریعے خود کو تربیت دینے کا موقع بھی مل رہا ہے، جہاں 750 سے زیادہ ای -لرننگ کورسز 'کہیں بھی کسی بھی ڈیوائس' لرننگ فارمیٹ کے لیے دستیاب کرائے گئے ہیں۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
iPhone exports from India nearly double to $12.1 billion in FY24: Report

Media Coverage

iPhone exports from India nearly double to $12.1 billion in FY24: Report
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
سوشل میڈیا کارنر، 17 اپریل 2024
April 17, 2024

Holistic Development under the Leadership of PM Modi