نئی دہلی، 07 مئی 2021: وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آسٹریلیا کے وزیر اعظم عزت مآب اسکاٹ موریسن کے ساتھ آج ٹیلی فون پر بات چیت کی۔

وزیر اعظم مودی نے کووِڈ۔19 کی دوسری لہر کے خلاف بھارت کی نبرد آزمائی میں آسٹریلیائی حکومت اور عوام کی جانب سے تیز رفتار اور ہمدردانہ  حمایت کے لئے ان کی ستائش کی۔

دونوں قائدین نے عالمی سطح پر کووِڈ سے نمٹنے کے لئے ٹیکے اور ادویہ کی سستی اور مساویانہ رسائی کو یقینی بنانے کی ضرورت پر اتفاق کیا۔ اس سلسلے میں وزیر اعظم نے ٹی آر آئی پی ایس کے تحت ایک عارضی رعایت کے لئے بھارت اور جنوبی افریقہ کے ذریعہ ڈبلیو ٹی او میں کی گئی ایک پہل پر آسٹریلیائی حمایت کی درخواست کی ہے۔

دونوں رہنماؤں نے 4 جون 2020 کو منعقدہ ورچووَل سربراہ ملاقات کے بعد بھارت۔ آسٹریلیا جامع کلیدی شراکت داری میں ہوئی پیش رفت پر توجہ مرکوز کی اور تعاون کو مزید مستحکم بنانے اور عوام سے عوام کے درمیان تعلق کو بڑھاوا دینے کے طریقہ کار پر تبادلہ خیالات کیے۔

دونوں قائدین نے علاقائی مسائل پر بھی بات چیت کی اور قواعد پر مبنی ایک بین الاقوامی نظام اور ایک آزاد، کھلے اور مبنی بر شمولیت ہند ۔ پیسفک خطے کے لئے ایک ساتھ کام کرنے کی اہمیت کا اعادہ کیا۔

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے 77ویں یوم آزادی کے موقع پر وزیراعظم جناب نریندر مودی کے خطاب کا متن
How Kibithoo, India’s first village, shows a shift in geostrategic perception of border space

Media Coverage

How Kibithoo, India’s first village, shows a shift in geostrategic perception of border space
NM on the go

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM announces ex-gratia for the victims of Kasganj accident
February 24, 2024

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has announced ex-gratia for the victims of Kasganj accident. An ex-gratia of Rs. 2 lakh from PMNRF would be given to the next of kin of each deceased and the injured would be given Rs. 50,000.

The Prime Minister Office posted on X :

"An ex-gratia of Rs. 2 lakh from PMNRF would be given to the next of kin of each deceased in the mishap in Kasganj. The injured would be given Rs. 50,000"