Share
 
Comments

نئی دہلی۔ 12  نومبر       وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے آج لوک کلیان مارگ پرواقع  وزیر اعظم کی رہائش گاہ پر منعقد ہ ‘دیوالی ملن’  کے موقع پر پی ایم او کے عہدیداروں سے بات چیت کی۔ انہوں نے اس موقع پر سبھی کو دیوالی کی دلی مبارکباد پیش کی۔

وزیر اعظم نے وبائی مرض  کورونا کے خلاف ملک کی جنگ پر تبادلہ خیال کیا۔ انہوں نے اس بات پر زور دیا کہ کس طرح ملک نے ایسے مشترکہ دشمن سے لڑنے میں اتحاد اور بھائی چارے کا مظاہرہ کیا ہے، جس کا کوئی روپ (چہرہ ) نہیں ہے۔ انہوں نے وبائی مرض کے نتیجے میں معاشرے اور حکمرانی میں آنے والی مثبت تبدیلیوں کے بارے میں بھی بات کی۔ انہوں نے مزید کہا کہ ان تبدیلیوں نے معاشروں کو مزید لچکدار بنا دیا ہے۔

وزیر اعظم نے اس بات پر روشنی ڈالی کہ کس طرح مشکل وقت اکثر لوگوں، عمل اور اداروں کے درمیان  مخفی صلاحیتوں کے ادراک کا باعث بنتا ہے۔ انہوں نے پی ایم او کے عہدیداروں کو اس جذبے سے تحریک حاصل کرنے کی تلقین کی۔

2047 اور اس کے بعد کے لیے ملک کے لیے ایک مضبوط بنیاد رکھنے کی سمت میں اس دہائی کی اہمیت کو اجاگر کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا کہ پی ایم او میں ہم سب کو اپنی پوری صلاحیت کے ساتھ مل کر کام کرنا چاہیے اور ملک کو مزید بلندیوں تک پہنچنے میں مدد کرنی چاہیے۔  

 

Explore More
لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن

Popular Speeches

لال قلعہ کی فصیل سے، 76ویں یوم آزادی کے موقع پر، وزیراعظم کے خطاب کا متن
Core sector growth at three-month high of 7.4% in December: Govt data

Media Coverage

Core sector growth at three-month high of 7.4% in December: Govt data
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
PM condoles the passing away of former Union Minister and noted advocate, Shri Shanti Bhushan
January 31, 2023
Share
 
Comments

The Prime Minister, Shri Narendra Modi has expressed deep grief over the passing away of former Union Minister and noted advocate, Shri Shanti Bhushan.

In a tweet, the Prime Minister said;

"Shri Shanti Bhushan Ji will be remembered for his contribution to the legal field and passion towards speaking for the underprivileged. Pained by his passing away. Condolences to his family. Om Shanti."