Share
 
Comments

نئی دہلی ، 08فروری:  وزیراعظم جناب نریندرمودی نے آج  ریاست ہائے متحدہ امریکہ کے صدر عزت مآب جوزف آر بائیڈن کے ساتھ ٹیلی فون پر بات چیت کی۔

وزیراعظم نے  صدربائیڈن کو گرم جوشانہ مبارکباد دی اوران کی مدت کار کے لئے اپنی  نیک خواہشات کا اظہار کیا۔ اس کے علاوہ  انہوں نے  ہند امریکہ کلیدی شراکت داری کو مزید وسعت دینے کے لئے  ان کے ساتھ ملکر کام کرنے کےلئے امید کااظہار بھی کیا۔

دونوں رہنماؤں نے  خطہ کے واقعات اور وسیع تر جغرافی ، سیاسی صورتحال پر طویل گفتگو کی۔  انہوں نے   اس بات کااظہار بھی کیا کہ  ہندامریکہ شراکت داری جمہوری اقدار  اور مشترکہ کلیدی مفادات  کے حوالے سے  ایک مشترک عہد پر مبنی ہے۔انہوں نے  ہم خیال ممالک کے ساتھ ملکر کام کرنے کی اہمیت پر زور دیا تاکہ  ایک ضابطہ پر مبنی بین الاقوامی نظام اورایک آزاد  کھلے ہوئے اور شمولیاتی  ہند بحر الکاہل خطہ کو یقینی بنایا جاسکے۔

وزیراعظم اور صدر بائیڈن نے  ماحولیاتی تبدیلی کے چیلنج سے نمٹنے کی اہمیت  کی تصدیق کی۔ وزیراعظم نے  صدربائیڈن کی  پیرس معاہدہ کی طرف مراجعت کا خیرمقدم کیا اورہندوستان نے قابل تجدید توانائی کے سیکٹر میں  جو گرم جوشانہ اہداف مقرر کئے ہیں  ان پر بھی روشنی ڈالی۔وزیراعظم نے  صدربائیڈن کی طرف سے اس سال اپریل میں  ماحولیات سے متعلق رہنماؤں کی چوٹی کانفرنس منعقد کرنے کی طرف پہل کا خیرمقدم کیا اوراس میں اپنی شرکت کی امید ظاہر کی۔

وزیراعظم نے  اس موقع کافائدہ اٹھاتے ہوئے  صدربائیڈن اور ڈاکٹر جل بائیڈن کوجلد از جلد ہندوستان کا دورہ کرنے کی دعوت بھی دی۔

 

بھارتی اولمپئنس کی حوصلہ افزائی کریں۔ #Cheers4India
Modi Govt's #7YearsOfSeva
Explore More
It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi

Popular Speeches

It is now time to leave the 'Chalta Hai' attitude & think of 'Badal Sakta Hai': PM Modi
How This New Airport In Bihar’s Darbhanga Is Making Lives Easier For People Of North-Central Bihar

Media Coverage

How This New Airport In Bihar’s Darbhanga Is Making Lives Easier For People Of North-Central Bihar
...

Nm on the go

Always be the first to hear from the PM. Get the App Now!
...
وزیر اعظم نے جناب بی ایس بومائی کو کرناٹک کے وزیر اعلیٰ کی حیثیت سے حلف لینے پر مبارکباد پیش کی
July 28, 2021
Share
 
Comments

وزیر اعظم جناب نریندر مودی نے جناب بی ایس بومائی کو، کرناٹک کے وزیر اعلیٰ کی حیثیت سے حلف لینے پر  مبارکباد پیش کی۔

ایک ٹوئیٹ میں وزیر اعظم نے کہا، ’’کرناٹک کے وزیر اعلیٰ کی حیثیت سے حلف لینے پر جناب @ بی ایس بومائی کو مبارکباد۔ ان کے پاس قانون سازی اور انتظامیہ سے متعلق زبردست تجربہ ہے۔ مجھے یقین ہے کہ وہ ہماری حکومت کے ذریعہ ریاست میں کیے گئے غیر معمولی کام کو آگے بڑھائیں گے۔ ایک بارآور مدت کار کے لئے نیک خواہشات۔‘‘